|
Post by ADMIN on May 8, 2006 8:12:31 GMT
Hej alle roulere!
Tak for denne weekend, jeg havde en virkelig god weekend!
Tak til alle for det store arbejde!
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 8, 2006 9:48:18 GMT
En stor tak skal også lyde fra min side. Tak for fedt spil til alle roulere, tak til vores max "irreterende" Narabondiske adelsmand med følge, for jeres intrige spil og tak til det fantastiske mad hold. Det er længe siden jeg har fået en så lækker og fyldig gang mad ;D ;D ;D Glæder mig til at se jer ALLE sammen til spil i juni.
|
|
|
Post by kristian on May 8, 2006 17:38:19 GMT
Nu blev det jo ikke til det helt store fra min side, da kæresten rev den store kalender frem og dunkede mig et par gange i hoved med den.
Men de 5 timer jeg var med om lørdagen var vildt sjovt og jeg glæde mig til næste gang. For der har jeg fikset kalenderen, jeg har revet de sider ud med den første weekend i juni, så nu kan hun ikke lave ulykker.
i øvrigt har jeg et par spørgsmål, hvilke foreninger skal jeg melde mig ind udover roulernes og hvem skal jeg snakke med og hvad koster det og hvornår kan man melde sig ind.
|
|
|
Post by ADMIN on May 9, 2006 7:11:30 GMT
Mao er kasser i foreningen hareskoven - det er et godt sted at starte : )
|
|
|
Post by larsandersen on May 9, 2006 8:00:26 GMT
tak til alle
det var rigtigt sjovt at komme søndag og totalt misforstå nogle aliancer (meget balade ha, ha, )
der var også sjovt at skyde med bue vi bør have flere bueskytter!!!
Ved slaget søndag ved broen til elverland skød og dræbte Olrik alene 6 elver med sin bue (jeg så det, for jeg lå og var død) så buer holder.
venlig hilsen Lars Andersen
|
|
|
Post by lugh on May 9, 2006 11:23:44 GMT
jep....... buer holder... hihi...næste gang kommer jeg med 20 pile hver... til mine mænd... !! ( Den Røde Lilje ) bare så vi ikke løber tør midt i kampene.....
ellers må jeg sige at det var fedt at spille med ( det var første gang ) og jeg glæder mig ... helt vildt...til næste gang :-)
hilsen Lugh
|
|
|
Post by morgendug on May 10, 2006 19:51:21 GMT
Hej allesammen! Tak for spillet i weekenden fuck hvor havde vi det sjovt! Tak til den røde lilje for at være mine bedste fjender! Tak til klifforth og de narabondiske bønder! Tak for vores fede kampe, ses næste gang! Hilsen Sarah Baldhart, "officer" for den imperiel-narabondiske frimilits (Jonas Zimsen, anders MM osv - jeg stjal dem fra jer, muahaha )
|
|
|
Post by ADMIN on May 10, 2006 19:54:27 GMT
Jaja, du beholder dem bare
|
|
|
Post by MAO on May 10, 2006 22:20:53 GMT
Ja sara Balhat der har du virkelig gjort et kup Tak for denne gang fra mig også. Lørdagen var for fed, og jeg var ked af at måtte tage afsted.
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on May 10, 2006 22:37:48 GMT
I skal også have tak fra min side. Det var sgu sjovt... Og tabet af os narabondere er jo... stort... Vi er jo fantastiske krigere, der ikke klynker eller brokker os... sålænge vi ikke skal i kamp
|
|
|
Post by izznogood on May 11, 2006 7:51:33 GMT
Tak for godt spil og gode kampe. ( Jeg var der kun søndag )
Tak for ros " Lars ", men uden beskyttelse af diverse krigere, var jeg blevet dræbt hurtigt, og havde ikke skudt 6 elvere. Ja, buer holder, men kun kombineret med med andre våben-typer.
Stor ros til den " Røde Lilje " eller som de kaldes i folkemunde " Den tunge legion ". Fede kostumer. Hvor er jeres banner og musiker ?
Ros til de andre tunge drenge " Den sorte legion ". Fedt at med en elite enhed, med plade og panser.
Ros til drengene der fulgtes med mig i skoven.
Det virker som om at der er ved at blive dannet flere kompanier af Roulere, hvor hvert enkelt kompani har deres egne farver og opgaver.
1. Den røde lilje 2. Den sorte legion 3. Bjørnens broderskab 4. Menige soldater og andre ( borgere, læger omm )
Som en af lederne i " Bjørnens broderskab " vil jeg lige kort melde ud hvad kompaniets formål er.
Let opklarings enhed, hvor alle kan bevæge sig hurtigt og lydløst. Enheden har blandede våben ( gerne buer og + 15 pile ). Lette rustninger er at foretrække og ingen blanke metaldele. Farverne er olivengrøn / rustrød og gråt, men alle " jordfarver " er ok. Fanen er i broderskabets farver, med et sort bjørne-pote aftryk. Musikeren bærer et signal-horn. Opgaverne vil være som spejdere og som flanke enhed med buer i større slag. Gruppen er god til at terrorisere i fjendens land. Gruppen prøver at holde sig gode venner med sortelverne, da det ofte er på deres område der patruljeres og da sortelverne virker som magneter på fjentligt bytte. Der skal arbejdes lidt på kultur og realationer til de andre grupper, marsken og kongen.
Mvh Peter ( Olrik )
|
|
|
Post by ADMIN on May 11, 2006 8:19:14 GMT
Hej Peter. I funkerede super godt. Jeg er helt tilfreds!
Jeg vil gerne snakke taktik med dig en dag, så vi virkelig kan komme til at sparke røv. Vi mangler en gruppe som jeres...
|
|
|
Post by lugh on May 11, 2006 11:39:58 GMT
Jeg er ved at samle en gruppe af bueskytter i Den Røde Lilje...pt. er vi 4 stk... men jeg håber at vi snart kan blive nogle flere !! gerne 6 eller 8.... så vi rigtig kan gi' de andre noget at tænke over..hihi..... samtidig vil jeg også lige sige til Peter !! det var rigtigt fedt at ha' dine mænd ude i skoven, når vi går og da vi skulle i kamp !! både som spejder og flanke... jeg fik løbet en del i denne weekend..haha..og da jeg er 43år tager det lidt for meget på kræfterne..haha... så i fremtiden vil jeg nok gå sammen med resten af Roulerne også så vi kan passe på dem ( men tro mig om jeg ikke skal løbe lidt igen næste gang..haha ) alt i alt er det fedt at vi er ved at blive rigtigt mange og alting virker !! hilsen Lugh Den Røde Liljes Broderskab.
|
|
|
Post by larsandersen on May 11, 2006 18:03:43 GMT
Hej Lugh peter er 40 år og jeg er 41 år så ingen piv.
Venlig hilsen Lars Andersen
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 11, 2006 18:12:29 GMT
så må næste spørgsmål i denne tråd være: Skal vi ikke have en pavilion hvor i kan placere jeres rollatorer så de ikke ruster? Eller har i tænkt på at udbygge dem til stridsvogne? Så ville i også kunne have flere pile med. Til vi ses igen. og husk at drikke noget mælk så i ikke får skøre knogler... I ligger i fare zonen på det punkt.
|
|
|
Post by izznogood on May 11, 2006 20:29:57 GMT
Jeg har en rullestol, hvem vil skubbe den ? Den kan kun bære 100 kg og lånes derfor ikke ud til den røde lilje. I må gå selv.
|
|
|
Post by ADMIN on May 11, 2006 20:33:38 GMT
*SLAM* That gotta hurt! : ) Ro på drenge....
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 12, 2006 3:40:32 GMT
hmm... hvis det er muligt kan det godt være at Carsten vil låne rullestolen næste gang da han desværre ikke kan spille med i skjoldmuren... Han har tabt sig for meget i weekenden og r røget under 100kg det lille pus... Han er jo snart ikke andet end skind og ben. Men tror det kunne være ganske underholdende at se ham tage den i rulle-strids-vogn ned af Keltos bakken med skjold først... Kunne ende med at være første angrebsbølge når imperiet kom mod os.
|
|
|
Post by kristian on May 12, 2006 8:12:58 GMT
Det jo lidt ligesom at bowle, min teori er at jo hårdere og tungere bowling kuglen er desto mere vælter den. så jeg synes det enten skal være dig selv nilas eller en af de andre, for du har ret carsten er ved at blive lidt mager.
*** hvad fanden er det for nået han kunne knipe sig ned i en medium slag kofte i arena pffft ***
Velkommen til bueskytte holdet Carsten =)
|
|
|
Post by larsandersen on May 12, 2006 17:55:49 GMT
til vinter burde vi bygge en stor 4 mands kælk for så kan liljerne bowle hele imperiet på en gang. på bakken fra Keltos
venlig hilsen Lars andersen (Ca 63 kg + 20 kg rustning)
|
|
|
Post by izznogood on May 12, 2006 18:37:07 GMT
Imperiet er ved at bygge en kanon. Måske vil de prøve at vælte en af Liljerne. Ups ! Jeg har heldigvis en talisman der beskytter mod naturkatastrofer, også jordskælv ??
|
|
|
Post by kristian on May 12, 2006 19:07:17 GMT
De kan jo vælge at skyde efter splejsen Carsten tihi =)
|
|
|
Post by Nielsha on May 12, 2006 19:20:19 GMT
jeg ved godt at det er lidt sent, men tak til alle det var en af de fedeste spilgange jeg har været med til(bedre en sidste som også var fed)
peter du glemte den vigtigste klan og gruppe rognwald de stærkeste og sejeste roulere. ;D
|
|
|
Post by izznogood on May 13, 2006 11:39:13 GMT
Undskyld ! Jeg kender godt klanen Rognwald, men troede ikke at i kæmpede som en samlet gruppe. Hvilke farver bruger i og hvilke opgaver udfører i bedst ? Jeg ved at i har en leder, men hvad er jeres mærke ? Har i en fane og en musikant ?
Mvh Peter
NB: Ved godt at i er seje.
|
|
|
Post by Nielsha on May 13, 2006 16:03:43 GMT
hm!! godt spørgsmål jeg vil lade martin svare!! han er jo så klog (på rognwald ikke andet)
|
|