|
Post by klifforth on May 13, 2006 18:05:07 GMT
rognvald er en klan som kan kæmpe som næsten hva som helst.. vi har skjolde og spyd og buer så vi kan lave skjold mur med spyd og flanker.. vi kan være lette og læbe om kring.. spørg hvis du vil vide mere.. eller andre vil..
vores våben skjold er en ørn set forfra med vingerene ude og hovedet mod højre..
vi er i gang med en fane men vi har ikk musikant.. eller jo vi har en der spiller på en stor tromme hvis det er..
andet så bare spørg..
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 15, 2006 12:11:21 GMT
hold kæft hvor er det bare tarveligt!!!!!
Jeg sidder her og bliver helt depri og føler mig uden for!!! er gået glip af en helt masse fedt spil... hvornår begynder kommunerne at spare så meget, at skolerne bliver afskaffet!!?? (så kunne jeg måske få lov til at tage til rollespil....!)
jeg håber meget på, at jeg kommer ud i Juni, men er absolut ikke sikker, da der er Spejderweekend... (vender tilbage med svar)
ihhh... hvor ville man bare gerne havet været med...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by MAO on May 15, 2006 18:31:04 GMT
Du burde kuppe din spejdertrup og forvandle den til noget roulisk Det tror jeg faktisk ville være sjovt for alle. (i binder gode knuder hører jeg
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 16, 2006 13:25:23 GMT
ja det gør vi nemlig... (ikke...)
Kunne nu egentlig være meget sjovt, hviiis de ikk kun var 10 år gamle.. men tror godt jeg kan komme næste spilgang.. for spejder weekenden er heeele weekenden, og jeg skal læse til eksamen, hvorimod rollespil kun er lørdag og søndag... den sidste (og værste) forhindring er min mor... hun vil forvandle mig til nørdet terper.. Hjællp..
Jeg gør hvad jeg kan SES i skoven.. '
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by ranna on Jun 3, 2006 11:30:32 GMT
Jamen så vil jeg da også lige sige at ud af de to gange jeg har været med indtil videre var maj den bedste! Og mange tak for det.. Jeg er sikker på at denne første weekend i juni bliver helt på højde med den sidste, så hvor er det dog bittert at sidde herhjemme med "Distortio columnae lumbalis"! Men I må i hvert fald hygge jer allesammen! Line
|
|