|
Post by Nilas Holst on Feb 10, 2008 15:14:54 GMT
Hey med jer. Vores pavillioner skal nok skiftes inden for 1-1½ år. Derfor ville jeg foreslå at vi enten indførte brugerbetaling, fandt nogle arrangementer vi kunne tjene lidt på eller at man kunne donere lidt hver måned. Er det noget folk er interesseret i? Jeg forestiller mig at vi køber telte der er i stil med dem her. De er råd impreneret så de kan puttes direkte i pose selvom de er våde. Det vil tage 4 mand 10 minutter at sætte et telt af denne slags op. Prisen for et telt der er 8 x 4 meter er 10.900,- svenske kroner uden transport omkostninger. Der er ganske mage farver at vælge imellem, men for at holde os på god for med skov fogeden bør de være sorte eller mørke grønne. Byd gerne ind så vi kan få lidt meninger på banen.
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Feb 10, 2008 16:10:41 GMT
klart.. jeg er for.. de gamle er klar til udskiftning og vi kan ligeså godt få det bedste af det bedste.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Feb 10, 2008 16:29:33 GMT
Helt klart for! Især når de både er praktiske og i de sande farver Jane
|
|
|
Post by chris on Feb 10, 2008 17:27:16 GMT
jeg er os for, ud med de gamle
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Feb 10, 2008 18:36:05 GMT
det lyder cool, jeg er med.
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Feb 10, 2008 19:26:53 GMT
Nilas, rettelse til prisen er 10900 med transport ( I priset ingår fraktkostnad 700kr för dagtidsleverans med DHL-frakt) Holder stadig på at kirken bliver sort og kroen/barakken bliver mørkegrøn. Men det er nok bare mig
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Feb 16, 2008 18:06:16 GMT
jeg sys det er en god idé. Jeg er også på
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Mar 2, 2008 23:48:11 GMT
Håber at folk husker at bakke op om deres udsagn ved rent faktisk at lægge 100 kr. pr. spilgang så vi kan få nye telte ud over at teltene er flottere, nemmere at sætte op og stærkere så har vi brug for nye telte alligevel da de gamle pavilloner vi bruger nu er ved at opgive og blivere uslere og uslere for hver spilgang.
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Mar 3, 2008 6:52:30 GMT
Hørt hørt Jane
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Mar 3, 2008 6:53:19 GMT
meget gerne, men ville det så ikke være en ide at der rent faktisk var nogen (Jonas??) som huskede at kræve dem ind, evt. lige minde folk om det før spilgang??
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Mar 3, 2008 6:55:39 GMT
Njooo kan vi ikke få et konto nummer folk kan donere ind på`? Ville gøre det bedre/nemmere for nogen Evt skrive i boksen hvem der har doneret?
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 8:04:10 GMT
OKay hvorfor er det nu lige i skal køre den af på mig. Det var ikke mig der have glem at tage penge med da vi statede. Ved ikke lige hvad du har tænkt dig jane. I kam tilbage midt i at gruppen var splittet i alle vinde. der var folk over alt. Jeg havde gået hele dagen og spurgt efter de penge, men fik at vide hele tiden, at i ville hente dem senere. og det endte med at blive meget sent! Så det der med at du siger at jeg skal husk at opkræve dem. det gider jeg simpelthen ikke høre på. Folk må tage penge med så de har dem lige inden vi går i spil. det andet holder ikke!
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Mar 3, 2008 11:27:33 GMT
Jane og Jonas... de 2 J'er
Jeg vender tilbage med min sidste post om det ikke ville være en god ide at vi fik en konto op og stå mht. penge som folk skal/skulle overføre til så vi kan se hvordan og hvorledes.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Mar 3, 2008 17:10:09 GMT
Ro på nu - det eneste jeg efterlyste var en kind reminder inden spilgang, fordi jeg selv ikke har overskud nok til at huske det.
Hvis det kom across anderledes er jeg da ked af det - det var ikke tanken.
Iøvrigt brand-go ide Christian..
Jane
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 17:43:25 GMT
fair nok. jeg blev bare en kende irriteret. Nu hvor jeg står for penge vil jeg da også godt stå for at have en konte til dette formål.
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Mar 3, 2008 18:25:40 GMT
super! Giv os konto nummer når du har det... jeg vil gerne donere et lidt større beløb.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 18:43:13 GMT
jeg finder ud af noget så hurtigt som muligt
|
|
evapersson
Medlem
Naiv nok til at sige "Kom bare an" da F?nss sagde kun f? turde h?vne sig p? ham.
Hellere en god trekant, end en ond cirkel;)
|
Post by evapersson on Mar 6, 2008 12:30:41 GMT
Jeg sys det er et super intiativ;) jeg giver gerne til nye telte
|
|
|
Post by Abelone Bregninge on Apr 7, 2008 15:56:01 GMT
det ska bli skønt med nyt tag over hovedet..
Men nu vi er igang med det med penge - hvad med et årligt kontingent til medlemsskab af fort keltosgruppen? Eks. har man været spiller 3 gange i keltos skal man melde sig ind hvis man vil blive ved med at tage del i fornøjelserne? - Og så kan man for min skyld gerne sætte prisen pr. spilgang op også. Der er mange måder at gøre det på...
Abelone
|
|
|
Post by pederhastrup on Apr 7, 2008 20:00:16 GMT
Hej alle
Jeg vil meget sige at jeg ikke er med i den pulje, lyder som et halt dyrt fortagende og syndes heller jeg vil putte mine penge i Vannadons ejet og få det op og køre FØRST.
Vil gerne støtte og hjælpe til med at pakke ned, men hvis pengende kommer op over 300,- hopper jeg af.
Sorry men det næste år står Vannadons som nr. 1 på min liste.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 8, 2008 4:51:02 GMT
Abelone, jeg er fuldstændig enig. Hvor meget kontigentet så skulle være på har jeg ingen anelse om. Men det må vel også kunne gøre det lettere for logistikken?
Peder, 300 kr syntes jeg ikke er for mange penge, især ikke hvis du sammenligner med fx en by tur. På en rask aften kan man sagtens bruge 800 på bla. indgang, diverse drinks, transport og lign. Min point er at folk har generalt langt flere penge til rådighed i dagens Danmark. Personligt ville jeg bestemt ikke mene at 500 er for meget. Men igen, jeg kender jo ikke alle aspekterne.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 10, 2008 8:43:56 GMT
Lige et hurtigt indspark. Det bliver ca. 8.700 danske kroner. Men jeg synes vi måske bør yde efter evne, den ansatte kan selv give mere end den arbejdsløse :-) Men så vidt jeg kan se blive vi nød til at slippe omkring 400-600 kr hver, før vi kan købe ét telt.
|
|
|
Post by Joakim on Apr 10, 2008 8:47:36 GMT
Har I overvejet at søge penge eksternt fra f.eks fonde? Rouler-gruppen har en god, lang fortid og der er vel et got grundlag for at søge penge ind?
Det vil i hvert fald lette en byrde for folk økonomisk.
Ps. teltene ser fede ud!
|
|
|
Post by pederhastrup on Apr 10, 2008 15:28:59 GMT
skulle til at sige det sammen hvad med at søge penge firmager er vilde med at give penge til folk der bevæger sig i øje blikket
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 12, 2008 23:05:49 GMT
Hvis nogen andre har lyst til at høre om sponsor støtte hos nogen (og nej der kommer ikke til at stå McD på teltet.....) eller kender alt til at finde penge et sted, så kontakt enten en fra High Command eller gå i gang selv, det ville hjælpe os i en nødens stund
|
|