|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 13, 2008 8:33:48 GMT
Christian, jeg kikker på det.
|
|
|
Post by Simone Stella Hansen / Gwen on Apr 13, 2008 12:23:39 GMT
Jeg har ikke noget imod at lægge en tusse til telte, bare jeg ikke skal gøre det på én gang, da min månedsindtægt er ret lav - især nu, hvor mit arbejde holder sommerferie, su'en stopper og jeg er jobsøgende... Jeg vil kunne være i stand til at smide en 100 kr. hver måned over et år, og tadaa, 1.200 kr. til Keltos. Men 400-600 kr. er ret mange penge for mig på nuværende tidspunkt at skulle lægge på én gang i én måned. Jeg stemmer for afbetaling og investorer! ;D
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 14, 2008 7:38:56 GMT
Mikkel, super! Simone.. hvad kan du lave? Der er altid sommer jobs der kan indhentes (evt hotel branchen?) Jeg lægger også gerne et par tusser i det (min kirke bliver rød!!) men det kræver at vi får det konto nummer *host jonas!! host* Der er trods alt 3 pavilioner der skal købes..
|
|
|
Post by Simone Stella Hansen / Gwen on Apr 14, 2008 14:24:29 GMT
Mikkel, super! Simone.. hvad kan du lave? Der er altid sommer jobs der kan indhentes (evt hotel branchen?) Den er jeg med på, og jeg er skam også igang med at lede, så det er ikke fordi jeg bare dovner - men min nuværende situation er en ret begrænset kapital.
|
|