|
Post by malthesp on Jun 9, 2007 13:45:03 GMT
Nu da vi nærmer os sommer scenariet, kunne det var vildt lækkert med en fælles rouler workshop? -'er jeg den eneste der føler sådan?
Malthe (den workshop'liderlige) ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 10, 2007 18:47:46 GMT
Men hvis det r vi skal lave Workshop så skal vi jo have noget at lave...... Men her er en lille start til ting vi kan lave Spyd (alle sammen er næsten vold kneppet) Skjolde (jeg syntes mange af dem skal males om, mange håndtage er knækket) Låne kofter (mest ment til (klan krigere og borgherrens livgarde) Bygge Borgen (Marsken tårn skal være højere, man kan for let kravle over vores mur især i bunden af keltos) Brande Ruinen skal repareres Nogle flere ingame skralde spande (skal nok prøve at lave en Demo ) Et bedre bord til at vaske op på (man får ondt i ryggen) Pile/bolte (altid godt at have) Og en masse hygge og løjer... [shadow=red,left,300]Charlie[/shadow] den snus fornuftige knægt, der har et kæmpe overblik men et meget lille overskud.... Fyld på Fyld på........ dette er blot en start på et stort picasso malerværk
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 10, 2007 18:53:55 GMT
Et banner for den mest sexede erotiske exotiske med en yderkant af lækker crispy rasp
Borgherrens livgarde.......""""""""!
|
|
|
Post by mauzer on Jun 10, 2007 19:20:07 GMT
Tsk lol, det godt du så også har overskud til eksamen i morgen Jeg er om jeg så må sige også rimelig frisk på en noget workshop. Det for mig vigtige: Jeg synes at vi skulle droppe at have ander kastevåben end ambolten/e, og gå efter et skjold / spyd tema + at få skabt nogenlunde ens uniformer til klankrigerne så de ikke ser så random ud (plus self. at lave ekstra låne). Men ellers alt de sådan små pusserier bekymre mig ikke så meget, andet end at jeg kunne godt tænke mig at upgraderer borgen med mere træ etc.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 10, 2007 20:54:31 GMT
Rasmus en Bolt er en Armbrystpil ikke et kaste skyts
Kan ikke rigtig se hvor det med kastesager kommer ind i billedet
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 9:51:57 GMT
VEDEX'er.... for hvis nu det er at man har et fedt kostume, men at det ikke lige har de rigtige farver, Woila tager man et VEDEX på og så er man HERRE'MEGET ROLUER!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 11, 2007 10:28:22 GMT
Jeg mangler vildt meget et vedex til mit kostume, men vi har da allerede nogen... et eller andet sted.
Hvem har overskud, lokaler og hjernekapasitet til at afholde workshop? Jeg har ikke...
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 11, 2007 11:44:03 GMT
Shotgun "Ingen vedexer de er irreterende grimme og lugter af rådne iler.
I kamp falder de ned og de er stressne modstanderens spyd fårfat i dem. nej ikke nigge nej ingen vedexer
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 12:01:25 GMT
det er jo ikke ensbetydende med at når du ikke gider at have vedex, at så er der ingen der skal have ´vedex! jeg kkan personlig godt lide dem!
-' er der evt. nogem der ved hvor de gamle er ?:s
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 11, 2007 12:53:59 GMT
Det didste jeg har hørt om dem er at de skulle være i Kasper Friis nærvær
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 13:11:20 GMT
Okaj, jeg savner dem nemlig ret kraftigt!! -' men er der slet ingen der er med på en workshopp? hvis det er , så kræver det 1:et sted! 2 et tidspunkt og 3 nogen der vil med kom nu folkens;D
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Jun 11, 2007 16:05:56 GMT
;D jeg vil gerne være med på punkt 3 det kunne være super hyggeligt.
|
|
|
Post by mauzer on Jun 11, 2007 16:28:46 GMT
Hvis der var nogen der kunne få min storebror til at lette sin dovne krop og flytte hjemmefra, så har jeg en 100m2 kælder til rådighed ^^
Men hvis ikke, så er jeg altid frisk på punkt 2-3 ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 11, 2007 16:33:49 GMT
Jeg er også frisk på en Workshop. Lige til at komme tilbage til vedex sagaen akt2 Det oven over er også bare min mening om vedex det er jo ikke mig der bestemmer. Og hvad jeg har set med vedex ingen gider rigtighavde dem på.
Folk tager dem på når en overordned siger her tag det her på så går der 2½ time også er der næsten ingen der har dem på. (bare lige en reminder til hvorfor jeg ikke syntes der skal være vedex, ganske enkelt spild af tid)
Men jeg ville elske og holde Workshop med Pony humperen ;D
Charlie
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 11, 2007 17:36:22 GMT
vi er ved at prøve at se om vi kan låne vognporten i ballerup til en workshop. Ligeså snart Niels finder nogle datoer bliver de smidt op på forummet her.
Forslag til hvad der skal laves: Middelalder køkken Alter til kirken Spyd Skjolde Armbrøste + bolte til dem Pile i absurde mængder Bannere til at hænge i træerne Bannere til at hænge i kroen
Hvis vi ikke kan nå at låne vognporten inden SS, ville det være cool at lave en byggedag på fort keltos. Muren skal til at kigges efter i sømmene Brændeskuret skal bygges op igen Dværgenes tårn skal bygges højere Muren skal laves ved kirken Vi skal have lavet et nemt koncept til åbningen ved gul sti, så det er nemt at sætte op Bålpladsen trænger til en oprydning Vi mangler altid brænde og skal til gå langt for at hente det
Personligt er jeg imod vedexer, af den samme grund som charlie, man tager dem kun på når man får det at vide, og de ryger lige så snart man kan komme til det.
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 17:58:30 GMT
efter min mening er det vigtigste det fælles, altså spyd skjolde, bannere pile og middelalder køkken, alteret er efter min mening ligemeget for det er alligevel kun de 2 eller 3 præster der kommer til at se på dem..
det fede ved VEDEXER er at så ligner vi hinanden mere, noget af det fedeste er når imperiet kommer marcherende, med de samme farver på, synger de samme sanger, råber de samme ting. de ligner mere en enhed. hvis man er ude første gang kan man jo ikke finde hoved óg hale i hvem der er rouler og hvem der fx. er på besøg i byen.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jun 11, 2007 20:06:23 GMT
Jeg er oss med på workshop - uanset om den står på kro, mur eller andet... hvis den altså lige ligger en dag hvor jeg er i landet ;D
Jane
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 11, 2007 20:13:57 GMT
Enig men vi skal heller ikke ligne imperiet for meget...
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 11, 2007 20:24:27 GMT
Alteret er ikke kun til præsterne. på ingen måde. For at vi kan udføre ritualer skal vi bruge det alter. Det gør at vi blandt andet kan helbrede jer andre efter kamp uden at vi skal tilbage til keltos.
Men er klart for spyd og køkken som det primære, og skjolde som det sekundære
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 11, 2007 21:30:43 GMT
Kofter malthe det er bedre med ens kofter eller også kan du se, på dit skjold eller på vores spyd (kan lave vimpler på) at man er en glad rouler på March.
|
|
|
Post by malthesp on Jun 12, 2007 12:11:11 GMT
ja men det er også go nederen , hvis man har brugt mange penge på en fed kofte som man sys er lækker ( ingen hentydninger til mig OVERHOVEDET:D) og så man putter en hurtig lavet ikk såp pæn roulor kofte ude over, for, ret mig hvis jeg tager fejl, de der kofter vi har er ikke just pæne! vi skal ikke ligne imperiet anderts, jeg sagde at jeg sys det fede ved dem er at de alle sammen har et eller andet på dem der bare skriger IMPERIET! og det er SÅ mega HERRE psyckopat SEJT! Malthe
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 12, 2007 12:52:59 GMT
Jamen jeg er enig
Så vedex er seje men upragtiske og kofterne er grimme men praktiske, så vi må enden gøre vedexene praktiske, kofterne pæne eller lave noget helt nyt og spændene som f.eks toptunede strudhættekofter med pælskant, indbygget vedex og skridtbestytter... i blå og hvid. Det ku være sejt! ;D
|
|
|
Post by malthesp on Jun 12, 2007 20:02:14 GMT
ja helt sikkert anders:D -' men er der ikke nogen der ved noget om et sted der kan bruges`?
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 12, 2007 20:57:50 GMT
ingen vedxer de er fesne og de får bare hærren til at så mærkelige ud. de er individuelle med anderledes udstyr end de andre, samtidig med at de alle sammen ligner smølfer. ingen vedxer låne kofter som er flottere end imp´s ville være dejligt. angående lokaler så skal jeg nok snakke med nogle folk på torsdag ;D
|
|
|
Post by mauzer on Jun 12, 2007 23:02:02 GMT
Matlhe1 ( ) Hvad gør nu så når vi er livguarden, der skal vi jo have ens kofter på!?.! Og til det med kofter, tænker i på de blå med hætter?? for jeg tænker et lang stykke stof med hul til hovedet og så er der en fiks og færdig kofte, ligesom liljens.
|
|