|
Post by julie on Jun 18, 2007 17:18:49 GMT
jeg melder mig gerne på "evt andet"- gruppen hehe
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 19, 2007 10:32:05 GMT
Sværfisk FANTASTISK!!! men hvordan tilbereder man sådan en granfætter Nielsha: jeg mener de heder Hirden
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Jun 19, 2007 15:14:41 GMT
Jeg er desværre bange for. at flere af vores medlemmer, ikke er hyppige tilhængere af Forum læsning.
vi hedder ude i skoven Karl´s Hird. eller bare Hirden
i sjove sammehæng har jeg sat nogle rygter i spind om vi hedder "De Røde Raketer" med henblik på vores Tabad der ligner en raket på hovedet
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 19, 2007 18:44:17 GMT
jannik så skal du jo bare over tale dem til at komme eller kikke på forum ;D anders det var for sjov det med fisken
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 20, 2007 17:25:50 GMT
arghhh, jeg er netop nået frem til den irriterende, men sande konklusion: at jeg er i Holland den 13-14... og den 21 tager jeg på spejder lejr. det er bare så SURT!!! kan vi måske gøre det til tradition igen, at holde workshops? sådan efter ferien altså?? for jeg vil også workshoppe!!!!
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 20, 2007 17:27:27 GMT
derfor:
Pernille- chan har netop meldt at hun ikke kommer og hænger ud, og hygger, og fjoller og workshopper sammen med de gæve roulere .
(Pernille græder salte tårer)
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 20, 2007 20:17:12 GMT
Syntes vi skal holde workshop d. 21 i stedet for......
alle der også gerne vil det skriv ideen er at man skal vælge mellem de to
|
|
|
Post by malthesp on Jun 21, 2007 12:50:40 GMT
jeg tror jeg er på begge to!
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 21, 2007 13:00:26 GMT
vorgn porten ligger. Reehs Baggård - Sct. Jacobsvej 1 - 2750 Ballerup. www.vognporten.dk/det er ballerups ungdoms hus, (tag brosten med ;D). Det er et meget fredeligt sted tæt på hvor muherne går og fårrene bræger. Det er cirka 1-2 kilometer væk i fugleflugt fra bondeland (ballerup = semi på landet ). ;D ok vi har Ramses (rasmus) Niels samurai-san Malthe onee-chan ;D julie-san ero ero mini vergo jannik kig løs Anders helst med bukser (kun fredag) tilmeldt til juli13-14 fredag-lørdag gyser workshop uhh måske kommer der en vampyr forbi (nok ikke en kappa = japansk sø uhyre). jeg vil gerne have uddelt nogle ansvars områder som folk friviligt (tvinges til) mælder sig på. (man behøves ikke komme til workshoppen for at hjælpe roulon) ;D 1. bestemmelse af hvad der skal laves (og hvordan helst) 2. anskaffelse af matriale 3. mad 4. evt andet Julie (13-14) nogle kommentare ;D man må godt mælde sig på i god tid ;D den 21-22 er også en mulig dato Niels samurai-san charlie-san jonas mini vergo Malthe onee-chan ;D Ramses (rasmus) metro boy (jonas sa) tildmeldt
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 26, 2007 7:32:49 GMT
det er sidste dag man kan til melde sig til to datoer på søndag
der bliver den endelige dato fast lagt.
så skynd jer at melde jer på ;D
|
|
|
Post by mauzer on Jun 26, 2007 21:23:36 GMT
...Og selv efter anden gang du op resuméer tilmeldings liste undlader du at skrive mig på som tilmeldt!??
|
|
|
Post by mauzer on Jun 26, 2007 21:26:30 GMT
..Men dov! ( ) du har endda læst og brugt noget fra mit tilmedlings indlæg.
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 27, 2007 12:19:27 GMT
sry Ramses du er på nu ;D metro boy den er rettet nu
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 27, 2007 18:13:53 GMT
okay ved ikke hvorfor jeg er kommet på d 13-14 skal på d 21-22
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 1, 2007 20:30:40 GMT
sidste tilmeldings frist til de to dage er udsat til i morgen
det er stadig muligt at komme med, hvis man melder sig til senere der bliver bare valgt dato mandag den 2.
|
|
|
Post by mauzer on Jul 2, 2007 20:31:20 GMT
Ja, det sikkert fint. MEen, hvornår var det så det var??
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 3, 2007 12:12:55 GMT
vorgn porten ligger. Reehs Baggård - Sct. Jacobsvej 1 - 2750 Ballerup. www.vognporten.dk/det er ballerups ungdoms hus, (tag brosten med ;D). Det er et meget fredeligt sted tæt på hvor muherne går og fårrene bræger. Det er cirka 1-2 kilometer væk i fugleflugt fra bondeland (ballerup = semi på landet ). ;D ok vi har Ramses (rasmus) Niels samurai-san Malthe onee-chan ;D julie-san ero ero mini vergo jannik kig løs Anders helst med bukser (kun fredag) tilmeldt til juli13-14 fredag-lørdag gyser workshop uhh måske kommer der en vampyr forbi (nok ikke en kappa = japansk sø uhyre). jeg vil gerne have uddelt nogle ansvars områder som folk friviligt (tvinges til) mælder sig på. (man behøves ikke komme til workshoppen for at hjælpe roulon) ;D 1. bestemmelse af hvad der skal laves (og hvordan helst) 2. anskaffelse af matriale 3. mad 4. evt andet Julie 13-14
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 3, 2007 12:15:59 GMT
det blev 13-14 juli hvad skal der laves her må alle gerne være med også folk der ikke kommer jeg ramser nogle ting op som kan laves Spyd alle sammen er næsten vold kneppet Skjolde jeg syntes mange af dem skal males om, mange håndtage er knækket Låne kofter mest ment til klan krigere og borgherrens livgarde Nogle ingame skralde spande Et bedre bord til at vaske op påPile/bolte Middelalder køkken Alter til kirken Spyd Skjolde Armbrøste + bolte til dem Pile i absurde mængder Bannere til at hænge i træerne Bannere til at hænge i kroen ambrøsterne de skal laves. ps. jeg har bare stjålet charlie og nilases punkter ;D
|
|
|
Post by julie on Jul 5, 2007 9:45:27 GMT
øøhh.. jeg kommer nok først sent om aftenen. ved 11-12 tiden. just so you know
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 5, 2007 14:07:09 GMT
jeg kommer nok om Fredagen muligvis....
|
|
|
Post by valdemar on Jul 8, 2007 22:12:13 GMT
HEY HUSK KROEN ER HIRDENS HAHAHA så det skal være hird banner/ flag og jeg troede det var en p*k vi havde men nå ja..... Jeg tror ikk jeg kan denne week(50% sikker..hehe) ville ellers gerne ellers må jeg se om jeg kan køre med Jannik :S tør næsten ikk..
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 9, 2007 8:54:38 GMT
vorgn porten ligger. Reehs Baggård - Sct. Jacobsvej 1 - 2750 Ballerup. www.vognporten.dk/det er ballerups ungdoms hus, (tag brosten med ;D). Det er et meget fredeligt sted tæt på hvor muherne går og fårrene bræger. Det er cirka 1-2 kilometer væk i fugleflugt fra bondeland (ballerup = semi på landet ). ;D ok vi har Ramses (rasmus) Niels samurai-san Malthe onee-chan ;D julie-san ero ero mini vergo jannik kig løs Anders helst med bukser (kun fredag) valdemar(måske) tilmeldt til juli13-14 fredag-lørdag gyser workshop uhh måske kommer der en vampyr forbi (nok ikke en kappa = japansk sø uhyre). jeg vil gerne have uddelt nogle ansvars områder som folk friviligt (tvinges til) mælder sig på. (man behøves ikke komme til workshoppen for at hjælpe roulon) ;D 1. bestemmelse af hvad der skal laves (og hvordan helst) 2. anskaffelse af matriale 3. mad 4. evt andet Julie 13-14
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 9, 2007 8:55:00 GMT
hvad vil folk gerne lave og hvem vil gerne stå for mad ? (det må gerne være der har stået i et køkken før ;D) ps. jeg skal nok købe ind prisen for mad må overstiger ikke 50 kr pr person
|
|
|
Post by julie on Jul 11, 2007 19:36:06 GMT
er der sat nogen tid for hvornår det slutter lørdag?
|
|
|
Post by Nielsha on Jul 12, 2007 12:06:18 GMT
fredag 17 til lørdag når vi har lyst/ryddet op
da mange af tingende er ting som skal plan lægges grundigt bliver denne workshop brugt til planlægning hvordan vi laver
Skjolde håndtage er knækket Nogle ingame skralde spande Et bedre bord til at vaske op på Middelalder køkken Alter til kirken Armbrøste + bolte til dem Bannere til at hænge i træerne Bannere til at hænge i kroen Spyd Låne kofter mest ment til klan krigere og borgherrens livgarde Pile i absurde mængder
ansvars områderne er smuldret til
mad (Niels) både aftens mad og morgenmad/frokorst 50 kr
oprydning (alle) ;D
|
|