|
Post by karina on Jun 15, 2006 7:54:48 GMT
Så har jeg booket min klub til workshop.
Det bliver fra fredag den 17. august klokken 18.00 til lørdag den 18. august klokken 17.00. Vi overnatter i klubben: Kirkeværløsevej 62, 3500 Værløse.
Vi laver tilmelding og ansvarsfordelig, når vi kommer tættere på.
Der er endnu ikke besluttet, hvad vi skal lave... Så har DU nogen ideer? Så er det her du kommer med dem...
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 15, 2006 8:54:32 GMT
vi skal have repareret skjolde og spyd i hvert fald.......
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 15, 2006 10:28:00 GMT
bannere...
jeg kan ikke huske, hvad der blev f´givet af svar sidst, men jeg synes stadig at hver klan/gruppe/stor familie/adelig skal have et banner med særpræg...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by danni on Jun 15, 2006 17:52:44 GMT
spyd, skjolde, sække til palvionner, gruppe der kan planlægge alt omkring hvordan borgen skal se ud, tages op og pilles ned, noget ang vores palisade mur, plot??
Der er en masse at tage fat i her var bare lige hurtigt nogle af mine ideer.
Danni
|
|
|
Post by peterc on Jun 15, 2006 19:46:36 GMT
Da vi var ude i skurvognen var der en del af vores spyd der er blevet lagt til side til reperationer, de var simpelthen for slidte.
Der er nogle sække der er lavet de er bare for små til en hel pavilon men der er nogle stykker i skurvognen.
Ingame ting til paviloner syntes jeg næsten er et must, Rognvald har nogle ting til deres egen men for at de paviloner som andre bruger/sover i skal se lidt federe ud skal de eftter min menning pyntes lidt op.
Det med bannere til alle de forskelige grupper/familer/klaner og andet der er symtes jeg måske lige skal kikke nærmere på for hvis der er 10 forskelige i keltos kommer det til at se lidt rode ud hvis der så også skal være 10 bannere og hver gang vi skal ud og marchere skal vi så have alle 10 med ud?
Noget andet ville måske være at lave våben og skjolde holdere til keltos så alle vores ting ikke bare ligger og flyder.
Jeg kunne også godt tænke mig (hvis der er muliged for det) at vi kunne lave små eller store tasker til vej mad og drikke mm.
Jeg tror det var alt hvad jeg lige kunne komme i tanke om.
Mvh
Peterc
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 16, 2006 6:56:36 GMT
Bare det bliver effektivt! Jeg tror vi kan trække nogle nye spillere med. Det ville være bedst om de så vi kunne lave noget! Så hygger vi bagefter, men der skal ske noget! fremad!
Spyd! Sække til folket! Flaske gemmere! Rolleworkshop! Gruppeintroduktion, så folk ved mere om grupperne i FK og hvordan de selv laver deres egen! : )
|
|
|
Post by malthesp on Jun 16, 2006 11:41:34 GMT
Fælles pile....
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 16, 2006 12:10:46 GMT
Tja, alle der bruger buer, kan lave pile sammen.
Fælles ting der med garanti forsvinder, går i stykker og koster penge har ikke min store sympati....
: )
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 17, 2006 10:14:40 GMT
jeg er enig med joakim... jeg har selv lige fået en bue, og jeg vil hellere selv betale og lave mine pile, end bruge nogen der er hurtigt bliver slidte, men tilgengæld er gratis... folk passer heller ikke ordentligt på sådanne fællles ting, men hvis det er egen røv det går ud over, når man smider noget væk, er det en helt anden sag...
nej det jeg mente med bannere, var at de skulle hænge i FK, så man kan se, hvilke grupper der er til stede...
ang. ingame grej til at pifte pavillonerne op, menes der så borde stole og andet tingel tangle eller??
Hilsen Pernille der regner med at være med...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 17, 2006 10:16:06 GMT
desuden synes jeg, at alt hvad der laves til workshop, skal være fælles ting... ikke noget med selvisk arbejde, hvor man sidder og laver et sværd fra bunden til sig selv, det kan man gøre derhjemme....
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by malthesp on Jun 26, 2006 15:01:39 GMT
Hellebarder! (gad ikke og læse hele tråden,..... så ved ikke om det er blevet sagt!(det kaldes dovenhed)) MAlthe
|
|
|
Post by MAO on Jun 28, 2006 19:10:18 GMT
Jeg vil have workshop 5 dage i træk!!!
Jeg glæder mig til vi rykker igen. Husk folkens at det kun rykker hvis vi sætter tid af til hele workshoppen. Men det burde heller ike være noget problem
SÅDAAAAANN!!!
|
|
|
Post by karina on Jul 4, 2006 14:07:04 GMT
Så er der opsamling på forslag: - Skjolde - Spyd - Bannere (til hver klan, familie.. ) - Sække til pavillioner - ting til pavillionerne, ingame udstyr - holdere til våben - tasker til mad og drikke - sække - Hellebarder
- Arbejdsgrupper: - Hvordan skal borgen se ud? sættes op? pilles ned? palisademur? - gruppeintroduktion
Så skal der vælges ud, hvilket sker ret nemt ved at folk melder sig som ansvarlige for de forskellige ting. Dvs. undersøger, hvad der skal bruges og senere skaffer det.
|
|
|
Post by danni on Jul 5, 2006 8:41:08 GMT
Melder mig til arbejdsgruppe 1 med fort haløjet hvis jeg kommer. Og melder mig på noget senere når jeg har fundet ud af om jeg kan den dato.
Danni
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 5, 2006 8:48:56 GMT
Jeg tager gruppe introduktion, aner ikke helt hvad det er. Men jeg kan da sikkert lave det...
|
|
|
Post by karina on Jul 14, 2006 7:59:50 GMT
Status: Der er taget ansvar for grupper. Jeg står for tilmelding og madindkøb (kan godt bruge en hjælper eller to) Ingen har dog meldt sig til at arrangere/koordinere, hvad der skal indkøbes til .... skjolde, Spyd, Bannere (til hver klan, familie.. ), Sække til pavillioner, ting til pavillionerne, ingame udstyr, holdere til våben, tasker til mad og drikke, sække og Hellebarder...
Dette skal jo til - ellers er der ikke rigtigt noget at arbejde med.. Så anyone ..?
Sidste tilmeldingsdag: Onsdag d. 16. august - og det er kun muligt at tilmelde sig både fredag og lørdag.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 14, 2006 9:45:39 GMT
Ville gerne sætte mig på en opgave.. men jeg har lidt svært ved at finde resurcer.. men kan muligvis skaffe ting til Hellebarder spyd... (og er altid klar til at hjælpe med at handle ind)
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jul 16, 2006 11:48:42 GMT
jeg er frisk på at købe ind også... bare sig hvor og hvornår, and I'll be there..
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by MAO on Jul 16, 2006 23:46:44 GMT
Jeg er med. Jeg vil gerne stå for nogle indkøb af praktiske ting sammen med en eller anden cruiser i en bil (kassereren?)
Også jeg skal lige lidt mere ind i min personlige finplanlægning før end jeg kan begynde at påtage mig det helt konkrete.
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 30, 2006 9:27:49 GMT
Jeg ser om jeg har en bil til den tid...
|
|
|
Post by karina on Aug 5, 2006 11:50:39 GMT
Det vi mangler er folk, der eksempelvis siger: JEG vil gerne stå for at lave spyd - dermed sørger for at tjekke, hvad vi har, hvad der skal indkøbes, at der bliver købt ind og sørger for det hele er fremme fredag klokken 18 OG står for at der bliver arbejdet under workshoppen.
Jeg har, via erfaringer med vore workshops, erfaret at jeg ikke skal være ansvarlig for "et område", da jeg skal hjælpe til med at finde ting, lokaler og div + selvfølgelig hjæpe med at lave, hvad der skal laves.
Tilmeldte: Pernille Charlie MAO og mig
|
|
|
Post by Nielsha on Aug 5, 2006 22:04:33 GMT
for en gangs skyld vil jeg da gerne med til workshop !!
men, jeg fatte bjælle af tåden (ellers er jeg bare doven).
men, kan ikke sige med 100% at jeg kommer pågrund af skole da der efter en uges tid begynder at komme lektier i kæmpe bunker på andet år hhx !!! ;D
|
|
|
Post by theis on Aug 7, 2006 9:33:47 GMT
Angående pile, så bare husk at i kun kan bruge fælles pile hvis i har nogenlunde samme buer med træk og højde. F.eks hvis en har en bue der er 120cm høj med et træk på 30 og en der har en på 80cm med samme træk, så skal den første bue bruge en længere pil for at trække de 30 pund, men hvis du bruger den samme pil på den korte bue med samme træk, så bliver trækket meget hårdere når du overtrækker en bue.
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 8, 2006 12:54:30 GMT
Er der styr på tingene?
|
|
|
Post by karina on Aug 8, 2006 16:09:40 GMT
OPSAMLING - dvs. her står hvad du behøver læse i tråden.
Det foregår: fra fredag den 18. august klokken 18.00 til lørdag den 19. august klokken 17.00 Sted: Fritidsklubben Solbjerggård, Kirkeværløsevej 62, 3500 Værløse
Folk vil gerne lave: - Skjolde - Spyd - Bannere (til hver klan, familie.. ) - Sække til pavillioner - ting til pavillionerne, ingame udstyr - holdere til våben - tasker til mad og drikke - sække - Hellebarder
- Arbejdsgrupper: - Hvordan skal borgen se ud? sættes op? pilles ned? palisademur? - gruppeintroduktion
Tilmeldte: Pernille Charlie MAO og mig
Sidste tilmelding (rykket) Torsdag klokken 15.00. Og det er fortsat kun muligt at tilmelde sig til både fredag og lørdag.
Ansvarlig for mad: Karina (m hjælp fra Charlie og Pernille) Vi mødes i klubben torsdag klokken 18.
Joakim: nej... Ingen har meldt sig til at arrangere/koordinere, hvad der skal indkøbes til .... skjolde, Spyd, Bannere (til hver klan, familie.. ), Sække til pavillioner, ting til pavillionerne, ingame udstyr, holdere til våben, tasker til mad og drikke, sække og Hellebarder...
Det vi mangler er folk, der eksempelvis siger: JEG vil gerne stå for at lave spyd - dermed sørger for at tjekke, hvad vi har, hvad der skal indkøbes, at der bliver købt ind og sørger for det hele er fremme fredag klokken 18 OG står for at der bliver arbejdet under workshoppen.
Jeg har, via erfaringer med vore workshops, erfaret at jeg ikke skal være ansvarlig for "et område", da jeg skal hjælpe til med at finde ting, lokaler og div + selvfølgelig hjæpe med at lave, hvad der skal laves.
Desuden er Danni og Joakim, som har sagt de gerne vil stå for arbejdsgrupperne, endnu ikke tilmeldt.
Niels: Fedt du gerne vil, men skal du tilmeldes eller ej?
|
|