|
Post by danni on Aug 8, 2006 16:42:39 GMT
hep Karina du skriver også bare mig på som tilmeldt.
Det er sku lang tid siden at vi har holdt workshop så det bliver godt at komme i gang igen.
Jeg kan godt finde ud af et design og køb af træ til våbenstativerne. Er stadig med på arbejdsgruppen.
Danni
|
|
|
Post by klifforth on Aug 9, 2006 13:09:26 GMT
lige for at rette dig karina.. så hedder det altså fredag d. 18 og lørdag d 19. du har skrevet fredag d 17 og lørdag d 18..
jeg kommer ikk da jeg lørdag d 19 skal til blod og tårer..
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by Nielsha on Aug 9, 2006 16:09:07 GMT
fuck skolen jeg kommer !! ;D ps. det må man hvist ikke i offentligheden og til klif er du bare bong eller noget !! der står at man skal være der begge dage
|
|
|
Post by danni on Aug 9, 2006 19:43:59 GMT
Hej Karina kan Henriette melde sig på?? han skal nok betale osv.
Danni
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 10, 2006 9:23:49 GMT
Vi har vel brug for noget sofa læder til skjolde.... så jeg kører lige en runde i mit kvarter og ser om der er en sofa som man kan loote fra
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Aug 10, 2006 11:43:08 GMT
jeg mener at have en posefuld læder (fra sofa) liggende... er det lige meget hvad farve det er? der er mest brunt, men der er også sort og rødt...
Hilsen pernille
|
|
|
Post by karina on Aug 10, 2006 19:43:16 GMT
Alle er velkomne.
Tilmeldte: Pernille Charlie MAO Niels Danni Henriette og mig
Og så laver vi skjolde ?? Spørger bare, for hvem henter så skjolde - og undersøger om det eneste vi skal bruge er sofalæder? osv osv...
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Aug 11, 2006 19:50:41 GMT
Jeg skal på arbejde lørdag så kan ikke deltage begge dage, men jeg vil gerne kigge forbi om fredagen hvis det er okay, ingen grund til at lave mad e.l. til mig - Astrid
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 12, 2006 9:50:13 GMT
Jeg kan ikk komme Lørdag.. da jeg skal på arbejde om morgenen så meld mig af karina
|
|
|
Post by Anders Japsen on Aug 12, 2006 16:21:17 GMT
Jeg vil gerne deltage i workshopen'en. Selfølgelig både fredag og lørdag. Hvis vi mangler noget der kan købes i silvan kan jeg måske skaffe det (med 20% rabat) hilsen Anders (japsen)
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 15, 2006 8:02:06 GMT
Jeg er på, mod at jeg må kører lidt lørdag, jeg skal til 50 års fødselsdag i valby : /
Jeg er på arbejde fredag, så jeg kan ikke nå at hente noget desværre.
men vi skal have hente spyd i skyrvognen!
Jeg tager hjemmeside materialet med, så kan vi kigge på det også!
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Aug 15, 2006 12:30:58 GMT
Hej Karina
Jeg har fundet ud af, at der er intro aften på mit nye gymnasium fredag aften kl.18, jeg ved ikke hvor længe det varer, derfor vil jeg gerne meldes af listen...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Aug 15, 2006 13:19:50 GMT
jeg ville bare høre om det er ok at jeg smutter en time før om lørdagen skal lave japansk-mad til familjen ;D
|
|
|
Post by karina on Aug 16, 2006 8:54:35 GMT
Da flere skal gå tidligere lørdag stopper vi bare alle lidt tidligere, men det aftaler vi fredag aften.
Da Pernille og Charlie desværre ikke kommer mangler jeg hjælp til at handle ind torsdag. Er der nogen der har mulighed? Problemet er primært at få fragtet varerne fra indkøbet til klubben, ja også er det jo her du har mulighed for at få indflydelse på, hvad vi skal spise.
Jeg har helt glemt at skrive noget om prisen, men den er som de andre gange 50 kr. for mad til begge dage - og husk selv at købe sodavand og guf med, hvis du lyster... og hvem tager film med?
Tilmeldte: MAO Niels Danni Henriette Anders Joakim Kasper og mig
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 16, 2006 9:07:02 GMT
Jeg tager nogle film, jeg ved ikke hvor ingame de bliver, men det er også med kort varsel : )
Kan vi ikke åbne lidt op så fx. pernille kan nå at komme med, hvis hun kommer fredag aften?
Bare for at øge mandtallet lidt : )
|
|
|
Post by Anders Japsen on Aug 16, 2006 11:57:27 GMT
Jeg har ikke mulighed for at hjælpe torsdag. Jeg skal på arbejde...
|
|
|
Post by Nielsha on Aug 16, 2006 19:19:14 GMT
jeg tager også film med ( intet anime )
men nogle´seriøse japanske og korianske historie krigs film !!
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 16, 2006 20:21:10 GMT
Fedt Niels, hvis du ikke tager noget ordenligt med, kommer du uden for døren... : (
|
|
|
Post by dines on Aug 17, 2006 1:30:27 GMT
Jeg vil lige minde jer om, at de spyd der skal repareres er hos mig, og ikke og ikke i skurvognen. Jeg har også et rognvald skjold der mangler læder på kanten. Der er ikke plads i skurvognen til defekte og halvfærdige ting. Men heller ikke hos mig...
Jeg vil jo også gerne til guldskoven lørdag, og da man jo ikke kun må komme en dag, kan jeg ikke komme...
Jeg ved godt at det var noget rod sidst, hvor 15 mand startede projekter fredag, og 5 mand måtte afslutte og rydde op søndag, men kan vi ikke lave en lidt mere fleksibel ordning end at man skal være med begge dage, eller må blive hjemme ? Evt bare sørge for at dem der kun er der fredag skal afslutte det de går igang med ?
Dines
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 20, 2006 11:26:54 GMT
Tak for god workshop allesammen!
Der blev snakket om en del ting for hvad der skal ske fremover!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 20, 2006 12:45:14 GMT
Tak for en god men alligevel rimelig spøjs Workshop.....
Ses i Skoven
|
|
|
Post by Anders Japsen on Aug 21, 2006 11:07:56 GMT
Selv tak:)
|
|
|
Post by karina on Aug 21, 2006 16:29:53 GMT
Så er der billeder :-)
|