|
Post by MAO on Jun 18, 2006 20:48:01 GMT
(jeg beklager at jeg bruger vores forum til den slags)
Kære alle venner og slægtninge
Da jeg endnu engang er kommet til at anskaffe mig et håndværkertilbud som jeg åbenbart vil bo i står jeg desværre og har hårdt brug for et par hjælpende hænder i de næste par uger.
Dette er en bøn om hjælp til at give en hånd i min nye lejlighed. Jeg ved det kommer midt i en - eksamen / ferie / Workshop / Borgbygningsperiode -, men sådan ligger mit land nu engang.
Jeg skal bygge, istandsætte og lægge gulv. De af jer der kan sådan noget i forvejen kan jeg lære noget af, og dem af jer der ikke kan noget som helst (endnu) kan sikkert lære noget af mig.
Udover det kan jeg tilbyde at kvittere med mad, øl og rouliske røverhistorier. - Høj musik, god stemning, teambuilding etc. Hvis ikke disse ting trækker det mindste, så lad mig vide hvad i savner. (når dagens dont er gjort kan man jo altid lave lidt våben og rustninger. sved er sved)
Jeg skal som sagt arbejde hver dag i de næste to uger, så alle der måtte have interesse kan bare skrive her, ringe eller maile mig hvornår det passer jer. Alt vil blive modtaget med kyshånd. Helt ned til et par korte timer en sen nat, eller et lille ryk under siestaen. ALT KAN BRUGES. Hjælp er hjælp. Jo hurtigere jeg får besked jo bedre, så TØV IKKE!
TLF.: 26 27 97 46 farmandmao@get2net.dk
PS: Og i skal endelig bare spørge hvis der er noget i har brug for at vide.
PPS Det er en kølig kælderlejlighed (læs. hule) på det smukke østerbro. Fantastisk base i sommervarmen
PPPS: Det er BESTEMT ikke kun for drenge det her.
|
|
|
Post by smaakage on Jun 18, 2006 23:05:06 GMT
selv om jeg selv går ind i en md. uden en fridag skal jeg med glæde hjælpe hvor jeg kan... skal bare bruge en date og en addy... =)
Morten
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on Jun 19, 2006 11:30:34 GMT
Jeg tror også sagtens at jeg kan finde et par dage, skriver når jeg ved mere.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 19, 2006 12:14:11 GMT
Jeg kan nok også komme og give en hånd da jeg har sommerferie snart
|
|
|
Post by peterc on Jun 19, 2006 12:16:25 GMT
Jeg er også frisk på at give en hånd ved ikke lige så meget om instand sættelse men er frisk på at gøre et forsøg.
|
|
|
Post by klifforth on Jun 19, 2006 13:47:26 GMT
nu da jeg er færdig med mit grundforløb som tømrer.. og har fået 9 for sådan nogle ting som du nævner mao så kan jeg da godt komme og hjælpe.. lige for tiden skal jeg ikk lige noget.. så ring til mig når du har brug får en hånd jeg er klar fra i overmorgen hvis det er.. [glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by MAO on Jun 19, 2006 19:01:54 GMT
Tusind tak folks. Det er fedt at høre. Jeg må nok hellere bede om nogle telefonnumre så jeg kan koordinere.
|
|
|
Post by klifforth on Jun 19, 2006 19:11:27 GMT
jeg har lige fundet ud af at jeg rejser i næste uge så jeg kan kun denne uge..
du har mit nr og alt det..
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on Jun 19, 2006 19:38:26 GMT
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on Jun 19, 2006 19:39:13 GMT
|
|
|
Post by roulerrex on Jun 19, 2006 20:01:59 GMT
Er også gerne klar til at hjælpe! vil meget gerne:P
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 20, 2006 22:39:24 GMT
ja... jeg har da også tid til at sætte nogle dage af hvis du vil have en kærlig hånd med din lejlighed.. har lige afsluttet 9. klasse så har da tid nok lige for tiden... haha... du kan bare skrive ringe eller maile hvis du nu en gang for brug for en hånd.
mobil nr. 21642580 mail. jonas2750@hotmail.com
hilsen jonas
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 21, 2006 8:51:21 GMT
Hej Mao...
jeg vil også meget gerne hjælpe... det eneste problem er en dimensions fest imorgen og en flybillet fredag morgen...
jeg vil meget finde tid, men så må jeg lige vide hvornår arbejdslejren slutter...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 22, 2006 7:21:30 GMT
Hey Mao jeg syntes det ville være lækkert med en adresse....
Og numre kan du jo kigge inde på rouler kontakt...
|
|