|
Post by ADMIN on Jun 15, 2006 6:32:40 GMT
Hej.
Der vil blive holdt hjemmesidemøde mandag d. 3/7. Lokationen er ikke endelig bestemt.
Alle er velkomne, men hvis vi skal have et effektivt møde, bør vi ikke være alt for mange.
Dagsorden vil være noget i stil med dette:
- Formalia og hvad hjemmesiden har været indtil nu. - Visioner og oplæg til design - Brainstrom over hvad siden skal indeholde af menu punkter (Roulisk mine, udstyr,kultur, nyhedsbreve) -Sammenfatning af vision og brainstrom -Nedsætte gruppe til rent faktisk at lave siden -Nedsætte gruppe til at skrive teksterne til siden
Jeg håber på at hjemmesidevisionerne kan blive præsenteret FØR mødet, så vi ikke skal bruge for meget tid på præsentationer til mødet. Ligeledes må der også gerne komme lidt brainstorm hér. Men venligst saml alle tanker i få indlæg, så der ikke kommer 40 posts uden hoved og hale.
|
|
|
Post by kristian on Jun 15, 2006 15:25:26 GMT
Hej Joakim
Du må godt sætte mig på til web mødet d. 3 juli. Indtil vidre ser min kalender fin ud (skal dog lige have vendt det med kæresten).
Der hvor det er at jeg kan bidrage er ved det praktiske: 1. Udvikling af funktionalitet 2. Userabillity/Design 3. En lille smule til grafik (men dette er ikke min stærke side)
Jeg har som sagte lavet hjemmesider i 10år og har arbejdet professionelt med web udvikling de sidste 6år. Så her vil jeg kunne hjælpe jer en del.
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 15, 2006 20:08:29 GMT
Som ingeniør studerende er jeg lykkelig hvis dit punkt 1 og 2 kan blive opfyldt for hjemmesiden!
|
|