|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 13:09:48 GMT
Jo, jeg undre mig... jeg gik ind og gloede lidt på min profil (Niels påstod at han var ved at overhale mig i posts, det er han ikke... han har skrevet 2...) nå... jeg kigger lidt, og får øje på noget der hedder "Karma"... Hva betyder det?? er det et slags point system..?? hvis det er , hva pokker skal det til for, og hvordan regnes Karma ud?? og hvorfor har jeg -1 i karma?? har jeg generet en buddhistisk munk?? Hilsen en dybt forvirret Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 7, 2006 13:23:57 GMT
jeg havde næsten over hælet dig i posts men du poster og poster det er ikke til at følge méd kama er et fjollet point system der er meget banalt. du kan give og tage kama på exalt eller smite under mit profil billede !! ;D ps. hvem har øde lagt min scóre er det dig jorchim
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 7, 2006 15:07:25 GMT
Jeg hedder Joakim.
Og ja det er mig. Du får +100 posts hvis du opfører dig ordenligt!
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 7, 2006 16:31:02 GMT
hvad indebære det ?? hende (pernille) der skal da ikke have lov sådan bare at føre på den måde ps. Niels : "malkoid væk fra tastaturet"
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 8, 2006 10:32:50 GMT
Joakim, kunne du ikke lige forklare hvad det er Niels siger?? jeg forstod det simpelthen ikke... han skrive oldgræsk+ selvopfundne ord-... Hilsen Pernille
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 8, 2006 10:47:34 GMT
Jeg ved det ikke...
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 11:42:05 GMT
nu føre pernillekun suprer meget over mig onegai(please) shogun(kejser/øverste general) Joakimdono dono = viser underdanighed overfor tiltalte oftestest brugt når en samurai tiltaler sin herre ;D
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 8, 2006 13:02:29 GMT
Så får du dine 100 posts tilbage... men Pernille er stadig foran dig...
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 14:58:44 GMT
domo arigato ;D Yoakimudono ;D
|
|