|
Post by karina on Jun 6, 2006 10:50:55 GMT
Jeg har, pga. en misforståelse fra min side, ladet druide/vølve banneret hænge i fort Keltos, da jeg tog hjem. Er der en som har det? så vil jeg hurtigst muligt afhente det.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 6, 2006 11:13:36 GMT
Jeg har taget det med hjem... og det er ved at luftes...
|
|
|
Post by malthesp on Jun 6, 2006 13:58:52 GMT
jeg syntes ikke du skal give hende det ;D ;D
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 6, 2006 20:49:38 GMT
Jeg har vidst også noget der tilhøre dig... nogle tæpper og noget tingel tangel til at skrive med
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 12:28:25 GMT
neeej Jones, det er sgu nok mit... mig lille fjolle hoved... jeg tror jeg har glemt en del ting denne gang... sorry at det skal gå ud over jer andre... jeg har glemt min grønne kåbe, en skrig orange tæppe (sådan en rigtig 60'er orange), et blåt mønstret tæppe, og vist også en lille flet boks med låg, som indeholder en masse ragelse... sorry at det skal det skal være til besvær for dig Jones... ps... hvordan får jeg det igen? jeg regner ikke med at du har lyst til at opbevare det, til en gang i august (kommer ikke til sommer senariet...) vil du måske dumpe mig en sms på: 50743848?? (det er tilladt at skælde ud og få afløb for agressioner) Hilsen Pernille ( det distrete lille fjols )
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 7, 2006 13:37:12 GMT
hehe det bare helt okay... tror jeg overlever... fjolle hoved eller hvad du nu er;)
Tja... jeg kan se du bor i skovlunde? er det rigtigt? for så kan du lige smide en SMS (på 21642580) med hvor du bor. så kan det jo være der er en mulighed for at jeg kan smide det af hos dig hvis jeg nu kommer forbi.. kommer sådan lidt her og der du ved... ellers kan det jo godt blive liggende her men der er langtid til august og min hukommelse er ikke altid så god ved det angår... Men skriv lige ikke.... så ved jeg et eller andet til den tid..
Hilsen den altid forstånde Jonas:D
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 8, 2006 10:38:30 GMT
okay dokey... (nice ingen skideballe og sure opstød...)
jamen jeg skriver lige i løbet af aftenen, for mine forældre har kapret min mobil...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 15:00:29 GMT
jeg mangler en sove pose nogen der har set den ps. glemt i maj
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 8, 2006 21:03:35 GMT
hehé det bare iorden
|
|
|
Post by karina on Jun 9, 2006 9:21:46 GMT
Charlie: Mange mange tak
|
|
|
Post by dines on Jun 15, 2006 10:36:17 GMT
Til opsætning fredag, havde jeg alt mit sovegrej med ud.
Blandt andet et sort tæppe, som jeg hængte op i pavillionen som pynt. Men da jeg skulle bruge det lørdag, var det væk..
Og jeg fandt det heller ikke til oprydning....
Nogen der har set et sort tæppe ?
Dines
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 15, 2006 14:24:33 GMT
prøv at spørge Pia kan ikk huske hvad hun hedder til efeternavn......
hun sov i fort keltos fredag til lørdag og tog hvidst nok et tæppe fra den anden pavillion
|
|