|
Post by Nielsha on Jun 5, 2006 10:10:25 GMT
hej igen fra kærmmer Niels.
jeg har en bue til salg til 400 kr model standart bue normal pris 650.
denne bue har aldrig været brugt til rollespil og derfor sælger jeg den nu til en som har mere brug for den ;D
skriv her eller skriv en mail til nha2750@hotmail om i er interesseret.
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 5, 2006 18:58:03 GMT
Billede?
HVorfra?
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 5, 2006 20:58:06 GMT
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 6, 2006 9:42:33 GMT
Hej Niels...
jeg har faktisk lige besluttet mig for, at jeg må eje en bue... da dig, Karina, og nogle andre, stod på den anden side af broen, og Bjørnens Broderskab og jeg kom forbi, der havde jeg en bue med... er den ca. samme størrelse som den jeg slæbte rundt på??
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 6, 2006 12:28:19 GMT
ja det skulle jeg mene.
det er jo standart buen.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 12:58:10 GMT
jeg er meget interreseret, kunne jeg måske få lov til at se den, inden jeg køber den??
hvis den har den rigtige størrelse, køber jeg den på stedet...!!
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 7, 2006 13:29:28 GMT
det er da klart !!
selvfølgelig så skal du da se den før du køber den andet apceptere jeg ikke !!
trunte(Niels være meget bong lige nu ) ;D
ps. tjeck din kama !!!
|
|
|
Post by izznogood on Jun 8, 2006 8:16:55 GMT
Hej Pernille
Hvis det glipper helt med køb af bue, så skriv.
Buen der er til salg her i tråden ligner den jeg benytter pt og er en ok standard-bue. En evt svagere bue kan tunes med længere pile. Eneste ulempe med længere pile er at modstandere med kraftigere buer skyder pilene retur med for stor kraft.
Hvis du er normalt stærk og kan trække en kraftig bue, SKAL du anskaffe en sådanne. Med større kraft kan du skyde længre, ramme mere præcist og fjender har sværere ved at undgå at blive ramt.
Peter
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 8, 2006 8:58:31 GMT
Hvor billigt kan man egentlig købe en bue til rollespil? Kan man bruge en BR bue med læder?
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 8, 2006 10:20:44 GMT
hej Niels
okay, men hvordan får vi det i stand, at jeg kan få den at se??
Izznogood (som jeg ikk kan huske hvad hedder rigtigt, men som jeg mener hedder Olrik ingame....): jeg regner klart med at købe Niels' bue... jeg har haft kig på en anden en til 500 fra Faraos som trækker omkring 28' og som er lavet af ét massivt stykke træ, men den er udsolgt, og de køber den ikke ind igen...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 11:45:02 GMT
det vil jeg lade dig bestemme ;D kommer du til workshoppen i skoven pernillekun!! ;D
|
|
|
Post by izznogood on Jun 8, 2006 18:21:58 GMT
Jeg har snakket med Lars Andersen og han mener at en bue der trækker ca. 21 pund er ok. Han bruger en der trækker 20 pund.
Peter
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 20:00:33 GMT
det kan også være at den trækker 20 pund. DET ER STANDART ;D
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 11, 2006 11:53:44 GMT
NIELS! du er uforskammet!
"kun" bruges kun til yngre mænd og drenge!
hvis du skal bruge japanske tiltaleformer, så gør det ordentligt, så det er "san", eller "sama" (hvis du vil være slaveagtig høflig)
jeg kommer kun lørdag til workshop, men tager penge med dér... (ellers så skriv lige en mail, hvis ikk du kommer lørdag..)
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 11, 2006 15:28:30 GMT
"kun" må også bruges af en lærer om piger/drenge der er han/hendes elever. ;D dvs. jeg mener at jeg er din lærer på livets lange lande vej !! ps. jeg kan ikke give svar om jeg kommer enu !!
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 12, 2006 7:47:05 GMT
nå, men det kan jeg... Nilas har adlyst workshop om lørdagen... så jeg kan ikke komme... hvordan gør vi så?? her er mit nummer: 50743848, så skriv lige til mig (du kan også skrive en mail, så vi kan finde en løsning, jeg vil nemlig ikke vente helt til august med at købe den bue!! Hilsen Pernille-san (som er sin egen lærer...)
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 12, 2006 11:29:11 GMT
ok ;D
|
|
|
Post by malthesp on Jun 12, 2006 13:35:09 GMT
har krammer-niels ikke nogle flere gode tilbud til folket??
|
|
|
Post by dines on Jun 15, 2006 10:31:51 GMT
Jeg har rent faktisk også 2 buer til salg. Jeg aner ike hvor meget de trækker, men de er vist noget slappe i det.. men det er vel fint til live...
Dines
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 15, 2006 14:45:05 GMT
de kommer men skal lige skaffe nyt inventar !! ;D
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 15, 2006 20:09:20 GMT
Hey, Dines.
Hvis de er billige er jeg interesseret i den ene : )
Vil bytte med latexsværd ; )
|
|