|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 4, 2006 19:27:27 GMT
hej... Har bare en lille ide... Hvad med at vi laver en oprydnings plan til næste spil gang. Lige nu taler jeg for mig selv, men jeg tror der er flere der meget gerne ser nogen der også vil tage lidt ansvar og hjælpe med oprydning. folk vil gerne have et fort at spille i, men folk gider ikke rigtig hjælpe... Og så er det jeg siger. kan vi ikke lave en oprydningsplan så det ikke er de samme der står hver evig eneste gang og gør det
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 6, 2006 20:45:43 GMT
er der nogen der har nogen fikse ide'er til hvordan det kan gøres?
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 7, 2006 6:46:18 GMT
Jeg tror desværre ikke det virker, men skriv det på listen til HC mødet, så kigger vi på det dér og ser på mulighedernen! : )
Jeg tror ikke at man kan tvinge folk til at blive der længere og tage skraldet. De vil jo ikke en gang blive bare en time længere til kl 18-18.30
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 8, 2006 21:08:20 GMT
hmm nej desværre:S
|
|
|
Post by danni on Jun 14, 2006 16:29:50 GMT
hvis nu vi fik bygget mur ligesom tårnet hos marsken ville der jo ikke være det store besvær med presseningerne. Og efter min mening er det presseningerne der fylder, giver minus til oprydnings moralen og i det hele taget bare besværlig.
Tror at hvis vi kun skulle sætte palvionner op så ville vi gøre livet så meget nemmere for os selv.
Danni
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 14, 2006 17:39:07 GMT
ja det ville det os... det tager ikke så lang tid at slå alt andet op..
|
|