|
Post by sorteotto on Jun 1, 2006 17:33:39 GMT
Hej frænder og med-roulons. Nu er jeg jo ikke så tit at finde i skoven og aldrig til opsætningsdage. Til gengæld gavner jeg Roulon på en anden måde. Blod og Tårer kampagnen har nemlig lige bestilt et middelaldertelt (36 m2 af typen "Landsknecht" i blå og hvid. Og da vi ikke spiller samtidigt med 1. søndag er der rigtig gode odds for, at Roulerne kan bruge det næsten hver gang. Det kræver, at det bliver transporteret ud fra Kbh NV, sat op og pillet ned, samt behandlet ordentligt (bl.a kun pakket sammen TØRT). Men det skulle være en smal sag. Og så til gengæld så får Keltos et kæmpe middelaldertelt til 15.000. Og det er jo ikke så dumt. Claus
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 1, 2006 19:54:29 GMT
Jo Syntes det lyder super sejt. Men her er der et lille problem [glow=red,2,300]HVOR SKAL DEN STÅ[/glow].. Efter som rognvald har købt en ny palvillion, og der er to i forevejen er der ikk så meget Plads tilbage..... Du kan stille den i Fort Otto.....
|
|
|
Post by david on Jun 1, 2006 20:27:20 GMT
Ninja-cool Claus..!
Vi må da bare udvide..!! Lad os fælde nogle træer, og brænde noget af skoven af - så burde der være plads nok.:! Muhaha
|
|
|
Post by daniel on Jun 1, 2006 22:21:34 GMT
SÅ!!! sætter jeg min størrelse 46 ganske hårdt ned i den danske muld!
Jeg taler bare på egne veje og ingen andres... Her er mit problem...
Liljen har spurgt om det ville være ok, hvis vi satte vores egen hytte op. Vi har ventet på svar og nogle mål på den fra Nilas. Nu i kølvandet på det kommer der flere telte op. Jeg føler et eller andet sted at vores tid er spildt mht at vi adspørger før vi sætter noget op. Jeg er så ganske klar over at vi kun lige er startet sammen med jer rødder, men lige nu ser jeg for mig at de pladser vi havde udset bliver taget for næsen af os...
Jeg ved ikke om nogen forstår min milde galde over dette, men i det mindste så tænk lidt over det.
Mange venlige hilsner fra den lille Dunder
|
|
|
Post by dines on Jun 1, 2006 22:36:05 GMT
måske bliver der ikke plads til både middelalder telt og alle pavillonerne. Og garanteret heller ikke arbejdsplads.
Men jeg er sikker på at den røde lilje hellere vil bo i et fedt middelalder telt end en hvid havepavillon ;-)
Dines
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jun 1, 2006 23:35:03 GMT
(Min personlige holdning)
Hos roulerne råder der en god portion selvbestemmelse. Folk der gerne vil lave noget fedt skal selvfølgelig have lov til det.
Derfor synes jeg det er lidt sejt at vi står og mangler plads i fort Keltos.
Nu er jeg ikke en af dem der går aller mest ind for at alle vores grupper skal have kvartér hver for sig. Det skaber mere opdeling. Men hvis folk gerne vil have deres eget kvarter skal der helst være plads til det.
Det jeg nok ser lidt som et problem er at der er en gruppe som har spurgt om lov, men en anden gruppe har gået ud og handlet uden at have drøftet det med hele gruppen, og nu står vi endda med et tredje telt, som der skal være plads til.
Den ene pavillon er købt og middelalderteltet er til rådighed. Hvad ville den røde lilje sige til at få en af de allerede eksisterende pavlloner som kvartér? Så kunne vi rykke noget ud i middellderteltet?
Kasper
|
|
|
Post by peterc on Jun 2, 2006 0:38:27 GMT
Nemlig!!!!
Min tanke gang da jeg læser om det helt vildt alt for fede telt er at det er rigtige rouler farver og det ser enormt godt ud med autentiske telte i fort keltos.
En anden god ting er det kasper forslår for i stedet for at liljen skal ud og investere i en helt ny pavilon kunne vi bare overtage en af dem der er der i forvejen.
Så udryder man snakken om at der er for mange telte og der er ikke nogen grupper der ikke har mulighed for at få en pavilon afligevel.
Lige til sidst vil jeg dog forslå altså hvis det er muligt ikke til denne gang (juni) men måske næste eller først til sommer scenariet at man kan udvide fort keltos på en sådan måde at der er plads til alle og måske rygge pavilonerne ud så de står ved murene (plastik vægene) så det liger mere en midelalderlig borg og ikke et par bygninger med borg rundt om.
Men det er jo Mao+skovfogden der måske skal tage den beslutning og ikke mig.
PeterC
DRL
Næst mindste i skjoldmuren efter Carsten.
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 2, 2006 8:51:23 GMT
Der skal være plads til det meste. Selvfølgelig kan vi ikke tilgode se alle, men samtidig skal vi heller ikke træde folk over fødderne og afslå gode ideer.
Det er nok én af de ting vi skal tage face to face evt. i skoven, så vi har overblik over hvor der er plads.
Der er også mere plads bag fortet, men det kræver mere mur og meget mere arbejde... : )
Vi finder ud af det på en god måde!
Desuden synes jeg at det er godt med lidt opdeling til grupperne, hvis de ønsker det. Og vores 3x9 pavillioner burde bruges merem, lige nu er de bare opbevaring
|
|
|
Post by klifforth on Jun 2, 2006 11:23:57 GMT
så kommer min mening..
jeg vil mene som jeg allerede har snakket med claus om at det er for cool at få lov til at låne et telt som dette der er for vild ingame..
så nu hvor jeg står for opsætning osv. så mener jeg at vi tager og udvidder fort keltos som det var en gang.. så vi spakker røv af et fort..og så de verse klaner/ grupper under roulon har hver sit sted af være..
men det bliver jo nok først til juli vi får den op.. med mindre claus tager den med ud på lørdag eller der er nogle der henter den..
claus.. er det ved slogs lokaler den ligger??
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by sorteotto on Jun 2, 2006 23:13:14 GMT
Jeg vil lige gøre klart, at det absolut ikke er min hensigt at træde nogen over tæerne. Grunden til, at vi har i Blod og Tårer har bestilt teltet i blåt og hvidt er fordi jeg står for indkøb, og fordi der stadig er en lille roulerdreng gemt indeni mig. Men for at slå det fast med syvtømmersøm. Det er et tilbud om at bruge et telt. Det er ikke et krav om, at det skal bruges. Hvis I hellere vil slå pavillioner op, så be my guest! Det kan da godt være, at jeg husker forkert, men det Keltos der stod sidste gang jeg var i skoven var godt nok ikke så fedt visuelt, at det burde sige nej til et kæmpe middelaldertelt. Claus Uden galde, men med undren
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jun 3, 2006 18:10:09 GMT
Der er ingen der siger nej til teltet claus... vi har bare pladsmangel.
Og det er jo et af den slags problemer der er til for at blive løst.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 12:51:37 GMT
lige til at starte med: det kunne være MEGA ingame med et sådan roulisk farvet telt...
Nu kan det godt være at jeg ikke har megen forstand på dette område, men da jeg var til Workshop, i starten af Maj vist nok, byggede vi lidt på FK, og så vidt jeg kan huske: er der så ikke mere bar jord, bag ved Rognwalds pavillon??
det kan godt være jeg husker forkert...
desuden, så er min personlige mening at det er enormt uretfærdigt, at de høflige og hjælpsomme folk fra DRL, er blevet taget i overhalings banen, fordi de brugte en del tid på, at få de andre rouleres accept med hensyn til pavillon til DRL... (bare personlig mening..)
kunne man ikke lave en workshop, hvor vi på 2. dagen, tager ud i FK og sondere terrænet og prøver at få pusle spillet til at gå op??
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by klifforth on Jun 12, 2006 16:08:47 GMT
hvor kunne vi hente det der telt claus??
|
|
|
Post by sorteotto on Jun 12, 2006 18:07:19 GMT
Indtil videre er telte ved at blive produceret i Tyskland, og det lader til, at det IKKE når at blive klar til 1. søndag i juli - øv. Men teltet vil være at finde i JRKs lokaler på Rentemestervej 80 (hvor Arena også ligger). Og Klifforth... SLOG skiftede navn i 2003 og døde i 2004. Claus
|
|
|
Post by MAO on Jun 12, 2006 18:39:12 GMT
Der er så mange muligheder
Udvidde fortet
lade fortet være mere overfyldt (middelalder troværdigt) så der bliver flere kringelkroge
Bruge teltet som ambassade nede på engen
Have en pavillion ovre på modsatte bred
alt muligt.
@dunder Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad det er du skulle føle var et problem. Teltet var et tilbud til os allesammen, og det kunne såmend være at DRL flyttede ind i det. Jeg har hørt at i brygger på at lave et Mark5 hus. Hvis det er tilfældet, så VED jeg at jeg taler for alle når jeg siger at selvfølgelig bliver der plads til det.
|
|
|
Post by malthesp on Jun 12, 2006 18:50:26 GMT
jeg ser ikke pladsen som et problem! nu var jeg ikke ude sidste gang så er ikke helt updatet:( men man kan jo altid bytte ud!!
Malthe
|
|
|
Post by klifforth on Jun 12, 2006 19:57:48 GMT
hehe okey claus..
|
|