|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 4, 2007 14:57:48 GMT
Drenge og piger.. et af årets begivenheder ligger i oktober.. ;D Det alt for fede Viking-con.. eftersom jeg har personlig erfarnig med stedet. og har vundet et par turninger derude. ;D mener jeg at alle, skulle kende til denne extra fede weekend. hvor der spillers: Pen and Paper Rollespil. Bræt-rollespil. og en masse andet.. man kan også bare komme der for de gode tilbud. på bøger, udstyr og andet hjertet begærer. tjeck deres Hjemme side.. og tilmeld jeg.. det er godt givet penge. og jeg svarer gerne på alle de tænkelige relateret Spørgsmål. der kunne komme. Hjemme siden er www.viking-con.dkdet forløber sig den 12-14 oktober. men alt det kan læsses på deres hjemme side..
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 4, 2007 14:59:40 GMT
Magic??
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 4, 2007 15:08:45 GMT
Der er masser af det... tror der ligger en kæmpe turnering en af dagene.
eller er der mange der har deres dæk med. og der er gode tilbud at hente søndag på extra kort
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 4, 2007 15:11:29 GMT
har lige kigget på programmet.. der er en turnering fredag nat. kl 00.00 til 04:00 så det glæder om at være frisk.. men der er over 100 andre spiller der bare sidder rundt omkring og spiller
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 4, 2007 15:40:36 GMT
fedt... Min dejlige storebror var med til at arrangere det (viking con) en årrække... ku være sjov for een gangs skyld at se hvad det gik ud på i praksis
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 5, 2007 3:52:45 GMT
Jane.. er lidt skuffet over du aldrig har været der. når det er så tæt familie relateret.. MEN.. også vildt glad. for så har jeg allerede skaffet en mere, der kan få en super fed oplevelse.
husk nu at tilmeldedig på forhånd. så du kan være med til de forskellige ting. rundt omkring.
|
|