|
Post by karsten/erlend Folkeson on Mar 16, 2009 21:09:01 GMT
hey alle som i nok har læst som er klifforth og jonas stoppe vi skal havde en plan for hvad der skal ske med fort keltos skal vi bare droppe det hele eller hvad vi gøre fremover. jeg er villig til at forsætte men vi skal også bare være klar over at det ikke bliver som i gammle dage. der skal ligges lidt planer og det skal vær snart for roulerne skal ikke bare forsvene fra skoven. det kan være vi skal havde draget mao ind her og måske havde snakket med de 2 andre ætter.
karsten
ps ka fanges på msn eller skype stort set 24/7
msn: technohogus@hotmail.com skype: bergil_den_hvide
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 16, 2009 23:09:40 GMT
Det er sku nederen... Vi har mistet Fort Keltos' overhoveder, og jeg mener der er basis for et antiundergangsmøde, men hvem er vi i grunden tilbage, altså i Fort Keltos?? At side en sølle flok på tre fire stykker er der sku ikke meget fremtid i, men Keltos må og skal bevares!! Vi skal både ha' ordnet det rent offgame agtige, men også en historie til det ingame agtige...
Jeg mindes der var en gylden tid...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 17, 2009 1:25:08 GMT
Hvorvidt jeg kommer til at spille i Keltos igen er et åbent spørgsmål, det er klart en åben mulighed, da det virkelig lyder som om det skal bygges op, stort set fra bunden. Alligevel vil jeg gerne engagere mig og tage del i Anti-undergangsmødet ! Om der er anden form for administrativt arbejde/support/ what-ever, så er et møde måske en god ting, for at få samlet de seriøse folk, og se hvor meget der er at bygge på . Det kunne jo være der sad nogle med en idé eller to, der måske kunne hjælpe konkurs-boet ? / Pernille
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Mar 30, 2009 21:46:42 GMT
jeg er der stadig en gang rouler, altid rouler. fra asken skal ilden vækkes
|
|