|
Post by pernilleschjoedt on Mar 2, 2009 1:11:44 GMT
Hej alle sammen, long time no see Jeg har virkelig savnet rollespil, og nu syns jeg at det var på tide at starte igen, men dumme mig, har solgt alt... upsi. MEN! hvem kan ikke huske de der vildt fede workshops vi havde en gang, hvor man ku få hjælp til at sy en mule pose, reparere what-ever og gå beserk udendørs i en sky af visne blade og latex-våben? Er det en utopisk fantasi at stille sådan en på benene ? er der stemning for det ? jeg skal sige med det samme at jeg har intet styr på noet af det andet, men mule poser og diverse påklædnings genstande, det kan jeg snildt hjælpe med . Og en lokation kunne jeg måske også sørge for, endda tæt på skoven . Men lidt feedback - også gerne fra HighCommand, og så må vi se om jeg skal sidde alene og workshoppe med en flad bajer . /Pernille
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Mar 4, 2009 7:45:48 GMT
lyder godt ;D jeg kan også sy + div.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 4, 2009 22:24:12 GMT
goodie . spørgsmålet er om vi kan samle nok mennesker til en workshop i en hytte, eller om det ender med en hjemmebrændt én, evt. hos mig... Ville være rart med en udmelding fra ADMIN or something ^^
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 8, 2009 13:54:04 GMT
Det ville rigtigt nok være rart med en workshop, både på det rent hyggelige/lærer hinanden bedre at kende plan, men også for at få styr på/reparerer/lave nyt udstyr til gruppen. Desvære har vi vist ikke nogen penge, så hvis vi skal til at lave en helt masse er vi nok nød til at begynde at opkræve penge igen, eller sådan noget... En hyggeworkshop ville også være okay Pernille: betyder det her at du kommer ud og er Rouler igen??
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 9, 2009 2:10:13 GMT
@ Japse ^^ det længe siden . Nej det bliver nok ikke lige som Rouler, ikke i første omgang under alle omstændigheder.. Jeg ved det egentalt ikke, vil bare havde luftet lidt kostumer ^^. Men med hensyn til lokation, så undersøger jeg lige sagen lidt nærmere med hensyn til den der hytte, eftersom det er min spejdergruppes, kunne det være jeg kunne låne den gratis (det er noget med at jo mere den blir brugt af "spejdere" jo fler penge får vi i støtte...). Jeg kigger på det, og vender tilbage... Helt fantastisk så mange mennesker der er interesserede xD
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 10, 2009 20:39:04 GMT
Vi tre kan da sagtens fylde en spejderhytte, hvis vi kaster lidt omkring os med diverse stoffer (altså til at sy i ;-) ) og gaffatape!!
Men det ville godt nok være rart hvis nu der var flere der baggede op om projektet...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 12, 2009 0:04:59 GMT
Okay - melding fra lokation: Det koster, trods min forbindelse - irriterende, men ikke uforudset. Jeg prøver at forhøre HC i hjemmet om jeg eventuelt kan beslaglægge kælderen til formålet. I så fald, vil der være plads, tv til når vi ikke gider være kreative længere og en park lige i nærheden hvis det frister med nøgenbadning i den lokale klamme sø eller der er stemning for ninja-fight.
Jeg skal lige høre: er der nogen der har en symaskine ? ... har endnu ikke fået anskaffet mig en, har kun en Overlocker (OverLord)´, men mulighederne med den er begrænsede.
Og hvor mange er egentlig med på idéen ? ( Er forum bare generelt dødt ? Eller er det kun mig der kun ser de 5 samme folk være aktive... ? ).
/ Pernille
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Mar 12, 2009 9:27:42 GMT
@pernille nej forumet er dødt det har det stort set været siden nilas og co smutte fra det hele.
jeg er også med på iden med en workshop jeg skal bare havde tid og sted så skal jeg se om jeg kan komme kan måske være jeg kan tag en sy maskine med vis jeg kan låne en hos mor
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 12, 2009 15:26:32 GMT
Med hensyn til symaskiner tror jeg ikke jeg kan hjælpe... min mor vil næppe låne mig hendes oldsag. Det lyder fedt nok med din kælder, men hvis det er kan jeg måske finde ud af noget med en af min spejdergruppes hytter (er jo også spejder :-) ), der ligger i hvert fald en et stop fra harreskov station...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 17, 2009 1:33:28 GMT
@ Japse: Er det spejderhytten "Kuben" i Værløse du mener ? (har prøvet der...)
Med hensyn til alt andet: Har også lige skrevet et indlæg i "Hvad gør vi nu"-tråden, og nu kaster jeg om mig med et vildt forslag: Hvad med at kombinere Anti-Undergangsmødet med workshop ? Så kan vi braine idéer, og slipper for at folk skal tage 2 datoer ud af kalenderen.
Jeg smider en dato op med det samme, for jeg har af uforklarlige årsager, en hel weekend fri i april: Hvad siger i til enten 17., 18., eller 19., april ?
(personligt er det bedst for mig lørdag d. 18, der er der også flest timer at løbe på.
Meld lige tilbage med hvad i synes.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 17, 2009 10:49:37 GMT
Jeg er ikke nået så langt med mit liv endnu at jeg har planlagt noget i april, så de datoer er hvist åbne for midt ved kommende. Men jo lad os holde det samlet.
Og nej det er ikke "Kuben", men en af min spejdergruppes hytter som hvist nok hedder Ryget... tror jeg :-)
Men hvordan får vi fat i folk når de ikke kommer herind?? Jeg tror ikke rigtigt jeg har nogens telefonnumre...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 19, 2009 0:09:22 GMT
Vi finder dem på Liveforum. Efter hvad jeg har hørt fra Julie, så spiller Danni Vergo og Kasper Friis hos jer nu, og de er til at finde på LIveforum, og tror faktisk jeg har Dannis mail et sted. Ellers er det bare at hive fat i Mao, han har nok nogle kontakter. Jeg ser hvem jeg kan få fat i. Hvis vi ender med at blive lidt flere mennesker, så skal vi nok regne med at sku bruge mere plads, især hvis det skal være møde og workshop, for der er ikke plads til flere end 5 arbejdende mennesker hos mig.
Så Japsen, vil du tjekke med den der spejderhytte ? så snakker jeg med Vergo eller Friis. Jeg skriver en update i denne tråd når jeg ved noget .
/Pernille
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 19, 2009 13:16:12 GMT
Jeps, jeg skal til ledermøde i aften, så spørger jeg lige til hytten
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 20, 2009 7:53:28 GMT
Jeg har ikke lige fundet ud af om hytten er ledig den weekend endnu, men hvis den er kan vi løne den gratis! :-D
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Mar 23, 2009 15:35:24 GMT
@pernille med hensyn til de datoer vis det er 2010 kan jeg godt skal altid ligge min planer et år frem naa spøg til side jeg kan også den weekend skal bare havde tid og sted så kan jeg være der anders det lyder super vis vi kan det, håber du lige giver besked her inde når du ved noget karsten der er 99,9 % sikker på han nok kan havde en syg maskine med vis der skulle være brug for det
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 26, 2009 8:37:52 GMT
Det lyder bare super godt Japse og Karsten ! . Jeg har umiddelbart ingen respons fået fra Danni Vergo, på trods af en laaaaaang besked jeg smed til ham på Messenger.. Men lad os nu se om ikke det bare tager lidt tid ?
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Mar 30, 2009 21:41:11 GMT
jeg kan godt 17 18 og 19. og jeg har også en ny rouler der muligvis også kan.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Apr 3, 2009 11:09:50 GMT
jeg kom lige til at se i min nye arbejdsplan at jeg skal arbejde den 18. fra 11:00 til 15:00...
|
|
sille
nyt medlem
|
Post by sille on Apr 4, 2009 18:56:59 GMT
Jeg melder mig nu under fanerne igen og er frisk på en workshop Lyder som om I endnu er usikre på dato?
|
|