|
Post by klifforth on Sept 29, 2008 19:32:04 GMT
hey folkens.
jonas samuelsen og undertegnet starter keltos op igen. Det bliver et fort keltos som det var dengang jeg startede, med få ændringer.
Det vil sige godt og simpelt!! vi starter på en frisk, ingen sure miner eller noget. vi sætter ikk lige så meget op som før. så dvs. mindre af det nederen arbejde som det alligevel er de samme der står og laver og bliver sure over.
Der vil komme et møde i oktober måned hvor vi forhåbenligt kan få et bedre overblik over hvem det er der præcist er med på vognen og hvem der kun er halvt med på vognen.
De fleste der kommer ud igen vil have nye roller og keltos vil atter være et fedt sted at spille. Det vil også være muligt at komme ud som sin gamle karakter, men tag lig og giv mig et kald så vi finder ud af noget ordenligt.
Hvis der er spørgsmål til noget vil jeg svare på spørgsmål over min mobil 40 76 68 60, ellers så kan i skrive indlæg her om i er med på vognen eller hvordan i står i det hele.
[glow=red,2,300]Så til det endeligt. vi starter keltos op igen fra november spilgang.[/glow]
-klifforth-
|
|
|
Post by Joakim on Sept 30, 2008 6:16:19 GMT
Jeg er på... Lad os mødes og får tingene på plads! Jeg er på fra november.
|
|
|
Post by MAO on Sept 30, 2008 8:12:35 GMT
Fedt at høre
100% opbakning til jer herfra. Jeg er på til at lege med, når jeg ikke er optaget i arrangør-business.
-een gang rouler...
|
|
|
Post by klifforth on Sept 30, 2008 14:11:36 GMT
altid rouler... ;D
men fedt af høre:)
mao har prøvet at ringe flere gange men kan ikk komme igennem. gider du ikk lige prøve at ringe til mig..
-klifforth-
|
|
|
Post by jesperkristiansen on Sept 30, 2008 15:04:48 GMT
Jeg er også på, med en lille gruppe, og det samme er Kasper Friis (også med en lille gruppe) og Anders Rasmussen (begge rouleroldboys)... Det bli'r hyl!, som de siger i Jylland...
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 30, 2008 16:03:52 GMT
jeg er også 100% med på vognen. tro det bliver så episk at det bliver godt :-D
|
|
evapersson
Medlem
Naiv nok til at sige "Kom bare an" da F?nss sagde kun f? turde h?vne sig p? ham.
Hellere en god trekant, end en ond cirkel;)
|
Post by evapersson on Oct 7, 2008 10:45:41 GMT
Jeg er halvt med på vognen, nu må vi se i nov;)
|
|
kion
nyt medlem
|
Post by kion on Oct 20, 2008 23:29:23 GMT
Må sige at jeg er begyndt at savne skoven lidt, efter jeg stoppede. Hvis jeg kan få skaffet et kostume inden November, så er jeg frisk. Er der stadig spyd i skurvognen? Betragt mig som halvt med på vognen indtil videre
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Oct 21, 2008 16:18:54 GMT
ja det er der stadig:)
|
|
kion
nyt medlem
|
Post by kion on Oct 22, 2008 23:30:19 GMT
Hvad tid og hvor mødes vi? Går ud fra at vi mødes ved Keltos og sætter op, et par timer før Briefing?
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Oct 25, 2008 11:02:23 GMT
nej vi mødes på engen kl 9. der er ingen opsætning næste gang.
|
|