|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 10, 2008 19:16:12 GMT
Hej Alle Gæve Roulere.
Jeg overvejer at køre keltos videre alene. Men hvis det kommer til at skulle fundgere, blvier det under nogle nye rammer.
Fremover vil der ikke være så meget opsætning, OG om der bliver noget, ved jeg endnu ikke. Det kommer meget an på, om hvor mange der vil blive at spille i keltos, og folks EGEN lyst til at komme at bruge tid på at sætte op og IKKE mindst at pakke ned igen.
Jeg har spillet i keltos, længere end de fleste har, kun overgået af nogle få, og jeg har set de mange måder det kan gøres på. Jeg mener selv jeg har erfaringen der skal til for at køre holdet, OG vil gerne prøve at gøre det.
Hvis der er nogen der har nogen der vil spille i keltos frem over, så må de meget gerne skrive det her. Forslag og lignede, er også meget velkommen. Og hvis man har lyst til at give en ekstra hånd
Mange hilsner. Jonas samuelsen, måske jeres kommende hold leder ;D
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Sept 11, 2008 13:31:15 GMT
hey self vil jeg spille i kheltos. jeg ved ikk med opsætning. jeg kommer fra hårlev (meget langt væk) men ned pakning har jeg stortset altid været med til. super at du gider være hold leder, det fedeste hold i skoven må ikke dø SUPER
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 11, 2008 15:04:23 GMT
hey jonas som jeg skrev i din sidste tård jeg lavet med hensyn til ledelse så er jeg som sådan friks nok på at hjælpe. og syns det er fedt at du gider at køre vider med det. mvh bergil
ps har du snakket med abelone undskyld vis jeg har stavet det forket
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 11, 2008 21:40:29 GMT
jeg ringer til hende, Har kun kort talt med hende
|
|
|
Post by Søren Jensen on Sept 13, 2008 18:27:58 GMT
jeg er enig i din tilgang jonas. Lad os bygge fortkeltos op lidt ad gangen, lad os benytte muligheden nu hvor fortkeltos er helt i ruiner, til at bygge det langsomt op, en spilgang ad gangen og så se om vi ikke ender med at blive skoven meste attraktive gruppe at spille i (ikke nødvendigvis største!). og ikke mindst lad og bruge hændelsen til at skabe noget fed spil.
mig og min bror oplevede noget rigtig fed spil sidste spil gang så lad det endeligt fortsætte :-)
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Sept 15, 2008 10:33:18 GMT
jeps fed idé
|
|
|
Post by Abelone Bregninge on Sept 20, 2008 15:53:35 GMT
Hej Jonas,
Skønt at du vil tage holdleder-tjansen på dig. Jeg tror på dig - det afhænger helt om vi kan give dig den rigtige opbakning.
Vølven kommer i skoven i oktober. Det gør Gnist også - og hun har gang i sit eget plot mod mig....- skal du informeres om dette, eller de midlertidige arrangører?
i November og helt sikkert i december har jeg arbejde og kan ikke deltage. Jeg er derfor pt ikke en stabil spiller - men jeg vil gerne hjælpe til med brænde og hente vand.
hilsen Abelone
|
|
|
Post by Abelone Bregninge on Sept 20, 2008 15:54:56 GMT
ps:
drømmer om en lille gruppe bosiddende i en "lavu" - en nordisk tipi (samernes) hvor man kan have bål indendørs...
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 21, 2008 10:01:32 GMT
vi kan helt sikkert finde ud af noget. I oktober, kommer jeg ikke, da jeg skal til 18 års fødselsdag, og ved ikke helt hvem der kommer. Historien går lidt på at roulerne, har været ude i så hårde kampe, at de har trukket sig tilbage til roulassin, for at hente forstærkninger, og de skulle ankomme i starten af næste måned. Vi kommer med ca 10 nye spillere, og vi kommer alle sammen som nye karaktere der ude. Det bliver evt, med mig som borgherre, og mit følge af frie roulere
|
|
|
Post by Søren Jensen on Sept 21, 2008 11:41:37 GMT
fedt, ja jeg ved ikke helt endnu om Allan og jeg kommer til oktober, men jeg går udfra at vi forstsætter vorers søgen efter svar på hvad der er sket med fort keltos, og når i så kommer til keltos som den nye borg herre, ja så giver det jo blot yderligere spil.
historien som vi spillede på sidst var som følgende: vi har været væk fra for keltos i tre mdr (vi var på orlov, for at besøge og hjælpe familien med årets høst), da vi så kom tilbage til for keltos her i september, kom vi tilbage til en ned brændt borg, kun med spor af hvad der tilsyneladende var maller - vi brugte så weekenden på at få flere svar, og fik da også nogle gode kampe mod de to eneste maller i skoven.
men jonas så har du vores historie, men den får du jo nok igen når du møder op som en evt. borg herre.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 21, 2008 18:48:08 GMT
Det lyder da meget godt. Men ja vi kommer jo nok til at høre mere til det i spil;)
|
|
|
Post by Anders Japsen on Sept 24, 2008 8:10:48 GMT
Hold da helt op! Der er godt nok sket meget mens jeg har været væk. Du kan regne med min opbagning Jonas! :-)
Jeg regner med at komme tilbage som Stig Ulfssøn i oktober, men jeg er blevent lidt forviret... kommer der overhoved andre rouler i oktober?!
ellers må jeg jo bare klare imperiet selv... ;-)
Med hensyn til opsætning og nedpakning er jeg altid på så længe jeg har tid, og det skal jeg nok prøve på at ha'
|
|
|
Post by Joakim on Sept 27, 2008 20:10:49 GMT
Hejsa, Jeg melder mig også på banen som 'ny' Rouler - fra november. Jeg har tidligere været aktiv i rouler-gruppen og glæder mig til at komme i gang igen! Med alle de store omvæltninger, skal vi så ikke forsøge at mødesface-to-face inden november spilgangen? jonas, kig lige i din mail boks : )
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 28, 2008 15:34:25 GMT
Joakim jeg syns det lyder som en god ide at gøre også så tingene kan diskuteres igemmen. sådan så at alt ligger klart til november
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 28, 2008 21:35:14 GMT
der kommer til at være et rouler møde i oktober. nærmer dato følger
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 29, 2008 18:02:58 GMT
lyder godt jonas
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 29, 2008 19:09:14 GMT
bliver 7,8 eller 9
|
|
|
Post by Joakim on Sept 30, 2008 21:06:04 GMT
Ikke d. 9 for mig! Jeg kan d. 7 eller d. 8 : )
|
|
|
Post by Anders Japsen on Oct 1, 2008 12:34:04 GMT
Den 7. kan jeg efter 19:00, og onsdag kan jeg mellem 14:55 og 18:00...
|
|
|
Post by klifforth on Oct 2, 2008 18:26:54 GMT
det bliver onsdag d. 8 hos mao
-klifforth-
|
|