|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 4, 2008 21:18:14 GMT
Hej Alle sammen
jeg laver denne post for at se hvor mange der har lyst til at spille rouler i nu. da det her gælder roulernes fremtid syns jeg det er vigtig at der kommer en klaring på det hurtigs muligt og helst inden næste spille gang. da der skal være en ny ledelse der tag over hvor den gammle slap men det kræver også at der er nogen der siger de har mod på det vis roulerne skal overleve det her og skal helst havde lidt erfring med live (altså det skal ikke være kim det har været ude en gang for at spille der melde sig) her regner jeg med nogen af de gammle der gider at spille rouler i nu. Jeg er sådan set frisk nok på at give det en chance i en ledelsen men skal bruge noget hjælp fra andre også regner med at der skal være minum 2-3 der gider at tag et ansvar udover mig.
mvh karsten nielsen/Bergil Ingeson
ps jeg kan fanges på mobil nr 50539817 pps kan se at Abelone også har været ude
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 5, 2008 8:03:19 GMT
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 5, 2008 8:19:32 GMT
jonas det jeg ville med denne tråd var mere en opråbening til folk der ville havde at keltos bliver og få folk til at melde at de godt ville gribe den hanske i har kaste op til gribning
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 5, 2008 12:12:44 GMT
det er jo også det der bliver skrevet om i bla den tråd jeg har linket til
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 5, 2008 14:04:07 GMT
jamen så lad os da lukke denne tråd
karsten - der bare læser forkert
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 6, 2008 14:36:10 GMT
det okay. Folke, og der ved ikke kun dig, Laver tit en ny tråd uden at se der allerede er en med det samme:)
|
|