|
Post by pederhastrup on Sept 3, 2008 10:51:40 GMT
Hey alle Jeg søger lidt info om hvad der skete i Tirsdag på mødet? Kan forstå der er nogle sure miner og vil endelig gerne vide hvorfor :S Kunne ikke selv være med da vi fik besøg af en maler i vores nye lejlighed Tak Peder Hastrup
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 3, 2008 11:03:16 GMT
der skette det at der blev skudt med skarpt, og der blev valgt nye hoved tingel tangel til at styre skoven
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Sept 3, 2008 11:10:49 GMT
Du kan læse referatet når det kommer op på Nordlenet.dk
I hovede træk er der blevet valgt en Ny arrangørgruppe den ny gruppe er med det samme gået i strejke og laver ikke noget arbejde på Kampagnen før end der er kommet en ekstraordinær generalforsamling og det er blevet stemt igennem at arrangør og bestyrelses arbejdet skal samles i et i en gruppe, indtil da køres skoven af frivillige der nu melder sig til det.
Mig og Bjørn der er Harreskovens bestyrelse lige nu indkalder hurtigst muligt til en ekstra ordinær Generalforsamling og trækker os derefter.
|
|
|
Post by pederhastrup on Sept 3, 2008 14:44:47 GMT
ja har læst den :S
Lyder somom det går godt eller... håber da i kommer igen :S
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on Sept 3, 2008 22:30:27 GMT
Tror jeg ikke har lige nu to andre tilbud fra hold som jeg overvejer. Nogle af mine grunde til at spille på Roulerholdet er forsvundet nu.
|
|
|
Post by pederhastrup on Sept 3, 2008 23:59:35 GMT
Oki :S hmmm ja har jo ikke rigtig været der de sidste par gange... men hopper vi i tiden eller ikk? :S
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 4, 2008 11:45:32 GMT
hey undskyld at jeg lige blander mig her men i mine øre lyder det lidt som om i giver roulerne døds stødet. og det ville da være syndt at gøre da det er en af de ældste grupper i skoven så vidt jeg husker. og jeg ville nødigt se den gå til grunde. ved godt at jer i high kommand er trætte af hvordan det har kørt de sidste par runder.
karsten
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on Sept 4, 2008 12:53:01 GMT
Det er muligt vi giver holdet dødsstødet men vi har ikke mere i os lysten, motivationen er væk lige nu i HC. Ser det dog mere som at vi kaster handsken op og håber da at nogen griber den men er der ingen der gør det kan det være dødstødet eller i det mindste starten på en stor forandring hvor det at spille Rouler måske bliver uden base eller i en mindre base det må i finde ud af.
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 4, 2008 14:13:19 GMT
altså jeg er sådan set friks på at køre den vider med roulerne men kan bare ikke gøre det af alene. og slet ikke vis der skal sættes paviolner da det kræver en bil at transporter det fra savværket. og det skal gøres af en der har kørekort da jeg ikke har. men ellrs er jeg friks nok på at prøve på det vis der er opbakkening om det.
karsten
ps det var en opfording til alle der ville spille rouler og ved hvad det ville sige
|
|
|
Post by pederhastrup on Sept 4, 2008 16:23:26 GMT
hmm ja ville være surt hvis Roulerne dør hen men jeg har ikke selv tid da jeg har nok arbejde i at lave vannadons eget :S
|
|