|
Post by Nilas Holst on Sept 3, 2008 0:28:07 GMT
Jeg har dags dato trukket mig som formand for foreningen. Dette gør at jeg ikke kommer i spil som Conor denne weekend, og ikke endnu ved om jeg gør det igen. Jeg har lagt alt ansvar fra mig denne spilgang i september, så med mindre der er nogen der vil tage stafetten er der ingen opsætning i keltos.
Fønss, wagner, jonas og christian tager heller ikke noget ansvar denne gang.
Hvad folk ellers gør er op til jer selv. Jeg beklager at dette går ud over jer, men lige nu er kampagnen og foreningen en ren komedie som jeg ikke kan tage seriøst.
Lige så snart jeg finder en personlig afklaring vender jeg tilbage med en udmelding herinde.
God vind til jer der tager i skoven.
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Sept 3, 2008 11:00:35 GMT
Jeg vil kort supplere med at Mig og Bjørn den sidste del af Bestyrelsen hurtigst muligt indkalder til en ekstraordinær generalforsamling med formålet at lade medlemmerne stemme om hvorvidt kampagnen skal køres som et et kammer eller to kammer system uanset udfaldet træder både mig og Bjørn ud efter det møde og genopstiller ikke under nogen omstændigheder igen.
Jeg kommer ikke til spilgangen i september og løfter intet ansvar i forhold til Keltos holdet eller kampagnen.
Som det ser ud nu er der intet High Command tilbage til at lede holdet jeg indkalder til et endeligt HC møde hvor vi hører helt præcist hvor mange der bliver eller ikke gør og derefter vil der komme en udmelding herinde men i kan lige så godt være forberedt på at skal der være et keltos og Roulerhold i spil fremover så skal en helt ny gruppe af personer nok træde til og overtage for ellers er der ikke noget hold.
|
|