kion
nyt medlem
|
Post by kion on Jun 5, 2006 18:02:11 GMT
Gennerelt tak til alle Roulere for noget fedt spil og nogle fede kampe. Fedt at i ikke bare slog mig og mine 2 veteran venner ned, da vi var ''off duty'' og bare var flinke mennesker. Men at vi måtte deltage i jeres leg Og et ekstra STORT tak, skal lyde til Liljen. For at tage jeres nederlag til det stolte Imperie så pænt
|
|
kion
nyt medlem
|
Post by kion on Jun 5, 2006 18:04:12 GMT
Ej hvor fornemt Jeg kan se at jeg er blevet døbt ''Imperiel blikdåse'' ;D Tusinde tak skal i have
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 5, 2006 20:14:14 GMT
Det var da så lidt.. også et tak til alle, for en fed spilgang. Hilsen en charlie der var meget træt da han kom hjem
|
|
|
Post by daniel on Jun 5, 2006 20:59:27 GMT
Til hver en tid ;D Legen hedder "lav det her imens marsken taler med andre legen" LOL...
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 5, 2006 21:00:36 GMT
tak også fra mig for en dejlig spilgang, dog savnede jeg flere fra high command til at styre roulon off game og ingame!! ps. kion tak til dig og din sergant der gav jer til os at lege med så hun kunne snakke med sigwald ;D
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 6, 2006 9:39:18 GMT
hej alle sammen !! Tusind Tak for en SUPER GOD spilgang, det var virkelig grinern!! [glow=green,2,300]jeg ved godt at jeg var super træls at jeg blev hentet før oprydning, DET SKER ALDRIG MERE!![/glow] Jonas, Charlie, og hvem der nu ellers var med på Ninja Togt, Hvor var det bare BONG! (især de der vildt grinern parodier på Egyptere med kamel-fetich folk som vi prøvede at komme til undsætning... ) kommer desværre ikke til Sommer Senariet, så vi ses en gang efter sommerferien!!! Mange super duper glade hilsener fra Pernille
|
|
|
Post by david on Jun 6, 2006 20:25:48 GMT
Ja man, fed spilgang..!! Og jeps, FED ninjatur..! Jeg havde fandme skovbund i HÅRET dagen efter, så meget havde jeg sneget mig..! David
|
|
|
Post by morgendug on Jun 8, 2006 22:38:04 GMT
Jaja det var jo mig der skulle snakke med UNGridder Sigvald Ved godt han er ridder nu.. Og i roulere var nok de værste svinehunde, jeg har jo slet ikke et eneste øjeblik alene med ham sidste spilgang, men det var sjovt alligevel. Og tak for sidst alle fjender som venner!
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 8, 2006 22:55:54 GMT
Sigvald siger du... Har vi en sådan en? Hmm kender ham ikke... tror ikke det er hos os... Har du prøvet hos Orkerne? Vi vil jo bare have kamille the...
|
|
|
Post by morgendug on Jun 9, 2006 13:32:30 GMT
Kamille the min røv Jeg har kigget hos orkerne, der var ikke flere der råbte "Hvis du kommer herover er jeg Sigvald" da jeg gik igen, hehe. Kunne være jeg skulle prøve hos de sorte? Og faktisk var det Sigvald der sagde, gå så hen og leg med dem, der står legetøj henne på hjørnet. Jeg råbte til dem de skulle gå hjem, men det hørte de åbenbart ikke. Men jeg tror jeg medbringer lejetøj hvergang jeg skal noget i FK, det er en meget god taktik.
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 9, 2006 19:53:11 GMT
det var vidst kun hvisken det blev til ikke Maria ;D
ps. det var sjov !!
|
|