|
Post by ADMIN on Jun 9, 2006 7:30:39 GMT
Ja, fordi ALLE piger i skoven skal vare sexede, sa vi har noget at kigge efter...
Jeg synes du skal starte med en slagkofte ogsa se hvor meget form der er tilbage og derefter se hvilke rustning der passer til di humor.
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 9, 2006 20:38:44 GMT
gay ;D det er derfor han bliver kaldt dronning Marufu-chan
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 10, 2006 10:37:43 GMT
Jeg tror vi stopper hér.
Sjove posts må vente eller komme i et andet forum. : )
Her kan folk spørge ang rouler rustninger!
|
|
|
Post by izznogood on Jun 10, 2006 16:25:20 GMT
Formen af en rustning er afgørende for om den er bekvem og giver bevægelses frihed. Formen på en rustning til en kvinde har derfor nødvendigvis ikke noget at gøre med sex-appel. Min " kone " har en læder rustning med former, og den er bekvem.
Peter
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 10, 2006 18:06:43 GMT
Du har måske prøvet den? Der ligger nogle få god billeder af kvinderustninger af læder på nettet. Det bedste er nok at søge gennem liveforum, der har de bedste været vist, ellers er det googles billedesøgning du skal bruge. Men LF først ville jeg mene! : )
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 10, 2006 22:47:08 GMT
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 11, 2006 11:45:50 GMT
okay tak alle sammen..
jeg tror jeg starter med en læder dims, med kvindelige former... det eneste problem er bare, at alle dem jeg har set indtil nu, er i sort læder, og det er dem alle sortelver kvinder render rundt i... hvis der er nogen der lige falder over en, lavet i brunt læder, vil de så ikk lige skrive hjemmesiden her...??
Hilsen Pernille
|
|