|
Post by julie on Jun 20, 2007 20:12:22 GMT
[glow=red,2,300]'allo mennesker.[/glow] jeg er igang med at skabe mig en ny og mere stabil karakter end jeg tidligere har haft. men det er altså ikk så let som jeg troede!! Sååå.. jeg tænkte på om der ikk var nogle ( bare en eller anden) som måske havde lyst til at hjælpe mig på et tidspunkt med at lave en baggrundshistorie??? vis du har foreslag til min rolle så skriv dem herinde og vis du vil hjælpe med at flette det hele sammen så send mig en sms og så ser vi på det der fra. [glow=red,2,300]Julie (kvaksalveren fra keltos)[/glow] mob'nr: 28939994
|
|
|
Post by nick on Jun 22, 2007 20:41:06 GMT
hej jeg kan da godt hjælpe dig
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 23, 2007 13:05:41 GMT
Jeg har kun en ting at sige til det...
Du SKAL være fra Egevelt ;D
|
|
|
Post by julie on Jun 25, 2007 20:02:18 GMT
ej kom nu folkens. der må være en der kan finde ud af at skrive en god BG? ??
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 25, 2007 20:42:37 GMT
Jeg vil gerne hjælpe dig, men hvor meget har du selv fundet ud af?
Har du læst noget af Nirahams historie? Hvad har du af ideer? Hvad kunne være dine forslag?
|
|
|
Post by valdemar on Jun 25, 2007 23:32:25 GMT
kvaksalveren??? hva fand*n er det??
|
|
|
Post by julie on Jun 28, 2007 19:09:34 GMT
vandemar@ en der udgiver sig for at være læge men sku er en sølle en af slagsen
|
|
|
Post by julie on Jun 28, 2007 19:12:39 GMT
Nilas@ 1. nej 2. det eneste jeg ligesom har fastlagt er at jeg hedder Maj og er fra Blådal. 3. don't know
|
|
|
Post by valdemar on Jun 28, 2007 21:55:00 GMT
ahhh..... tror da hirden kommer med alle de læger i skal bruge HAHAHA vi har 3-4 stykker.....
|
|
|
Post by julie on Jul 2, 2007 10:39:31 GMT
jeg troede kun Hirden havde en læge??
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Jun 18, 2008 15:42:33 GMT
hey alle er der en der kan hjælpe mig med min bg er gået lidt i stå er åben overfor ændringer vis bare fyr løs
Baggrund for karsten nielsen karakter – udgangspunktet før ankomst til vinterskoven:
Kultur/race/subkultur:Rouler menneske
Fødeby:VALHORST Forældre: Far: Erik ingeson døde efter et ork angrab på deres hjem Mor: Sif Ingeson døde efter et ork angrab på deres hjem Anden familie:vides ikke dog menes der at være en stor brore
Navn/civil baggrund/alder:bergil den tavse
Religion og guddom:ragil trone
Venner og bekendte:ingen
Baggrund, fødsel og opvækst: der vides ikke så meget om hans baggrund han bliv fundet af en våbentræner da han var 5 år gammel, han vokse op hos våbentræneren og blev en erfanen person der kunne håndter våben. Udmeldbar efter sin 20 år fødselsdag dør den gammle våbentræner og han beslutter at prøve lykken i vinter skoven og ser om han kan opsporger de orker der dræbte hans familie.
Personkarakteristik:
Fakta: Viden og lærdom Intelligens: han besider en almen intelligens kender forskel på ret og hvad der ikke er ret Nysgerrighed: kun på ny viden og ting han ikke ved i forvejen Viden: han besider en alm viden i for våben brug men ellers har en en god
Sociale egenskaber Temperament: han er meget ned på jorden type bliver kun sur når han for få meget at drikke Humør: alttid glad og livlig, kan dog også være dyster i ny og næ Tolerance: han har en stor tolerance overfor mennesker Empati: han er en god hjertene mand har stor omsorg for andre menneskers fødelser og kan sætter sig i deres sted
Karriere Ambitioner: at hævene sine forældres død, og at finde ud ad hvem han er, Ærlighed: han er en person man kan stole på at han altid fortæler sandheden om det så skal komme til at koste ham livet, han ville aldrig slader om roulerne eller deres venner Mod:han Besider et rigtig godt mod han er ikke bange for at gå i kamp velviden at han kan falde i kamp
|
|
|
Post by pederhastrup on Jun 18, 2008 21:04:53 GMT
hvorfor skal familien altid være død? :S hvad med at være i vinter skoven for at komme i bare kontakt med ragil og kampesn ånd. Eller opsøge en klog ragil præst ved navn conner for at finde ud af at Conner ikke længer dele sammen tro som dig? syndes jeg kunne være mere spil skabende. Men er op til dig ^^ Syndes resten er ret godt
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Jun 20, 2008 11:04:26 GMT
tak for det peder jeg ville tag det med i mine overvejelser. er der andre der har et godt ind put til noget mvh bergil
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 23, 2008 9:34:42 GMT
nu er det ikke for at være lysseslukker. Men jeg er ikke rigtig fan af det med ``min familie blev dræbt af orker og nu vil jeg have hævn``. Jeg syndes sådan noget som. min mor døde i fødsels sengen, og min far er bort rejst af uvisse grunde er bedre. Men det er bare mig :-)
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Jun 24, 2008 9:45:39 GMT
som sagt er jeg jo åben overfor ider så tag det op lige op med mig selv
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 27, 2008 21:12:20 GMT
jepper. jeg vil gerne komme med nogle idéer. mere eller mindre fucked up. der er jo lidt roddet nogle gange på øverste etage
|
|