|
Post by Nilas Holst on May 11, 2006 18:10:06 GMT
Ja så er jeg tilbage... kunne ikke undvære jer mere Jeg har lavet en lille aftale med imperiet som jeg håber det stolte folk vil støtte op om. Der har været en del utilfredshed omkring byens oprydning sidste gang. Så min opfordring til alle er: Næste gang når vi er færdig med nedpakning i Keltos, skulle vi så ikke vise os som de flinke personer vi faktisk er, og så give byen en hånd? Vi vil alle gerne have mulighed for at der er en by hvor der kan laves noget spil, men da de ikke er særlig mange er deres oprydning crap. Jeg ved at der blandt andet er Anne-Dorthe som kommer fra Falster. Hun kommer troeligt hver gang, men er først hjemme efter 22.30 pga at de har så stor nedpakning. Hvis vi bare er 4-5 fra roulerne og det samme fra Imperiet, selvom de selvfølgelig ikke kan bære lige så godt, ville det gå betydeligt nemmere og hurtigere, ogf vi ville alle have en federe by at spille i, da de ikke skal starte med nedpakning 7½ time før spilstop. Håber i vil være med til dette. Glæder mig til at se jer alle sammen i skoven næste gang
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on May 11, 2006 20:35:19 GMT
Jeg er vil med glæde give en hjælpene hånd.
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 12, 2006 6:10:48 GMT
Jeg er også helt frisk på at give en hånd. Det generer mig bare lidt at de ikke kan klare det selv, for vi har jo også vores eget. Med fare for at lyde lidt asocial, så vil jeg sige at roulon har første prioritet, og så må vi se hvad vi kan gøre bagefter. Her til sommer er det jo heller ikke slemt, men hvad så når det begynder at blive hurtigt mørkt osv. Jeg er som sagt helt frisk på at hjælpe, men det kan bare let blive en sur tjans. Sidste gang hjalp vi dem jo også, men de var simpelthen ikke gode nok til at organisere oprydningen. Hvis de gjorde lidt mere ud af det tror jeg det ville hjælpe lige så meget. For at gøre en lang historie kort, så vil jeg godt hjælpe, når jeg f.eks. er der nede og alligevel bare venter på debriefing, men jeg har ikke tænkt mig at være hjemme en halv til hel time senere, hver 1. søndag fordi de slår for stort brød op
|
|
|
Post by kristian on May 12, 2006 8:07:58 GMT
Jeg giver dem også gerne et nap.
|
|
|
Post by MAO on May 12, 2006 19:37:28 GMT
Jeg er villig til at strække mig for at få en bedre by at spille i i skoven. Der er ikke nogen i byen lige nu der har det organisatoriske talent der skal til for at de kan klare den selv. Måske skal de ikke låne 5 rouliske bærere, men 1 roulisk oprydningskommandør-fascist. slutfordenfemøre.
|
|