|
Post by Charlie Bjørklund on May 16, 2006 17:07:54 GMT
Kan godt være det er et stort stykke arbejde og der skal være arbejde til workshop også den sure af slagsen... så derfor står jeg inde for flag på de store telte (kunne ikk lige huske hvordan man staver det)
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 17, 2006 18:45:18 GMT
Nu bliver der snakket om at både rognvald og den røde lilje skal købe deres egne pavilloner. Jeg synes det er super fedt at der er gejst og vilje til det. MEN, jeg bliver nødt til at være ham den trætte der maner til besindelse. Det er en god portion arbejde at sætte 4 store pavilloner op. Hvis vi skal have ekstra så lad os i det mindste begyde med en af gangen. Jeg ved godt det er noget kedeligt noget at sige, men både vores lagerplads, vores arbedjsstyrke og vores transportfaciliteter er i øjeblikket spændt godt op. Og jeg vil ikke ende ligesom byen der ikke kan magte deres egen setting. Og så mener jeg jo for øvrigt at næste skridt i retning af et større, federe Fort Keltos er permanente bygninger. Kasper, som håber folk ikke bare synes han er reaktionær og arbejdsforskrækket, men også lidt fornuftig
|
|
|
Post by ADMIN on May 17, 2006 19:46:26 GMT
Det Kasper sagde. Vi kan nå det hele, men det skal være i den rigtige rækkefølge... : )
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 17, 2006 20:20:32 GMT
vi har allerede købt rognvalds pavillon...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 18, 2006 12:16:38 GMT
jeg føler mig truffet... og jeg kan godt selv se det... nu hvor jeg tænker tilbage, har jeg faktisk aldrig været med til at stille op... kun at tage ned... ´Dét er selvfølgelig for dårligt... Jeg må stramme op og lade være med at interessere mig for for mange ting af gangen... Jeg kan ikke love noget, men fremover, vil jeg gøre alt hvad der står i min magt, for at jeg kan komme ud og give et godt nap med! Dét der med permanente ting, dét vil jeg gerne drøfte med nogen (enten ham den *arbejdsforskrækkede eller Lasagne Joakim), for der har jeg en´(måske) realistisk idé... Hilsen Pernille
|
|
|
Post by daniel on May 24, 2006 8:23:09 GMT
For folket og for hel stægt pattegris!
Liljen vil sætte telt op, da jeg ikke ser nogen være imod det, så tager jeg det som, at I er for det! Dog har det ikke været Nilas muligt at give os mål på det telt, men det er vel også ok, så længe at fort keltos ikke bliver en lukket arena med kunstgræs osv...
|
|