|
Post by Nilas Holst on May 10, 2006 0:55:20 GMT
Hey alle i gæve forum læsere... En hurtig forespørgelse fra lille mig: hvordan ville stemningen være hvis der næste gang blev sat en ekstra pavilion op i bagenden af Fort Keltos, i det hak der ligger ved siden af forbindings pladsen? Grunden til spørgsmålet er at vi ikke vil træde nogle over tæerne ved bare at slæbe en med og sætte den op uden jeres accept. Håber på lidt feedback, så vi ikke køber den og der så er nogle der ikke er helt tilfredse med at vi bor i hjørnet.
|
|
|
Post by ADMIN on May 10, 2006 8:11:30 GMT
Fino med mig...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 10, 2006 14:36:34 GMT
Det synes jeg lyder helt i orden. Er det fordi i vil have jeres eget kvartér? Det er mere fordi de to andre bliver ikke brugt specielt meget indvendigt, så jeg tænker bare om det ikke er lidt spild af kræfter. Men det må i jo dybest set selv om. Kasper
|
|
|
Post by lugh on May 10, 2006 20:32:41 GMT
vi har da talt om at det kunne være fedt med vores egen "hytte".... et sted hvor vores banner / våbenskjol kunne stå / måske et lille Tembel til at dyrke Ragil... ( også alle vores private ting....hihi...der er snart ikke plads i vognen mere ) men også at det kunne være fint med et telt mere , så det rigtigt kommer til at ligne en lille by... :-).... men du har da' ret i at de telte vi har nu ikke bliver brugt ret meget... måske skulle vi begynde på det... sætte noget spil igang omkring teltene...
forslag... lave en trone til MAO... måske et lille fængsel... borde og stole til når vi spiser / møderum...osv...
jeg er villig til at hjælpe til med at lave det vi finder på !!
hilsen Lugh Den Røde Lilje
|
|
|
Post by MAO on May 10, 2006 20:46:41 GMT
Mere by, mere keltos, for folket og for mig. Jeg er med på den værste. Især i sommertiden hvoir vi sætter op til 29 timers spil i stedet for til 6 timers spil. Lad os også udvidde OFFgame sektionen.
|
|
|
Post by kristian on May 10, 2006 20:58:05 GMT
yes yes jeg med men måske vi skulle have nogle dato'er på bane så vi kan se hvornår vi kan?
|
|
|
Post by lugh on May 11, 2006 11:44:30 GMT
det er op til jer andre at finde en dato...da' jeg næsten altid kan ( hvis det er om aften ) ... men i weekenden 19-21 / 5 er jeg optaget.... ellers er jeg altid frisk... så kom med nogle foreslg så ser vi på det ?? hilsen Lugh...
|
|
|
Post by kristian on May 11, 2006 11:52:19 GMT
hvis det skal være en weekend passer d. 27-28 maj mig bedst, da der er booket konfirmationer de andre weekend.
hvis det er hverdage skal det være enten mandage eller fredage. resten af tiden er jeg på arbejde og derefter i skole.
|
|
|
Post by daniel on May 11, 2006 12:48:20 GMT
Ærede brødre og andet godtfolk.
Det er kommet mig; Dunder Tordensnorker; for øre at, vores smukke og fremgangsrige by (fort keltos) skal udvides! Dette glæder mit mad glade hjerte i en sådan grad, at jeg stegte en gris inden dette opslag fik sin begyndelse og tilstedeværesle. Jeg ser og med mit sværd skarpe blik (der intet undslipper) at ingen, ja nemlig, INGEN! Har nævnt noget om størrelse på denne glorværdige bygning! Den kunne nemt være en hel plethra lang! (100 græske fod eller 101 engelske) Da dette er højst uønskeligt, vil jeg straks bede min broder om at forklare sig nærmere! Jeg så gerne at alle kort kommer på bordet!
De venligste hilsner...
|
|
|
Post by daniel on May 11, 2006 13:13:23 GMT
Vær hilset og kongens fred. Der kom bud fra Min våben broder om at, der er uklarheder over størrelsen på byens nye tiltag. Jeg, Dunder Tordensnorker, Vil her mane til ro i tropperne og gejst før et ja eller nej forekommer! De eksakte dimentioner skal på før nogen beslutning skal tages.
For folket og for herren...
|
|
|
Post by ADMIN on May 11, 2006 13:21:19 GMT
Bare en kort bemærkning (undskyld for min ofgameness)
Fort Keltos er ikke en by men et fort - som tilgengæld mangler templer, madhus og alt andet : )
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 11, 2006 17:57:47 GMT
joakim... skam dig, hvordan kan du kalde dig knight of doom og så gå totalt offgame... snøft ;D ;D ;D Jeg kan så informere det stolte folk i Keltos om at der imorgen vil drage en ekspedition af sted md vinterskoven for at tage mål til mulige bygninger (læs: pavillioner til at starte på). Hvis der er stemning for det kunne fok jo begynde at kigge efter diverse rekvisitter til de 2 pavillioner der er på nuværende tidspunkt så man kunne lave dem om til enten tempel, madhus, køkken, internetcafe, hestestald, u name it. Men det vil igen kræve at fok er lidt bedre til at komme ud af skoene til opsætning fredag aften eller lørdag morgen (mens der er weekend scenarier) eller lørdag eftermiddag når vi går tilbage til søndags scenarier ( snøft). Men hvad er folks holdning til de 2 pavilionner der er opsat hver gang på nuværende tidspunkt? Skal vi bruge begge til at sove i? eller skal vi bruge dem mere ingame og få lidt mere spil i selve Keltos? Jeg er klart mest stemt for det sidste, men opråb til alle om at blande sig i debatten!!!!!!!! Jeg vender tilbage imorgen med mere information omkring mål...
|
|
|
Post by kristian on May 11, 2006 18:11:00 GMT
det kunne være du skulle hoste op med nogle mål, og nogle links til hvad du har i tankerne min ven :=)
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 11, 2006 18:13:45 GMT
ikke før imorgen når vi har målene til hvad der er muligt.
|
|
|
Post by ADMIN on May 11, 2006 20:32:27 GMT
I første omgang kunne jeg godt tænke mig at de store pavillioner blev brugt mere. Men jeg tror samtidig at det er svært at bruge dem til noget fælles. Måske ridderne skulle bruge dem mere? : )
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on May 11, 2006 20:32:33 GMT
Man kunne jo også flytte forbindings pladsen indenfor.
|
|
|
Post by smaakage on May 11, 2006 22:03:57 GMT
nu vil jeg gerne indskyde at jeg tror det er den måde de står på (pavilionerne) at de ikke bliver brugt mere... også fordi at maskens tårn er lige som centrum.. hvis vi kunne ville det være fedt at få det møbleret... =D så man kunne bruge det til alt muligt... kaffekage spil orienteret! evt.
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 14, 2006 13:28:41 GMT
Jeg er helt klart på at bruge pavillonerne mere i spillet. Første skridt i den retning er at fjerne al "offgamness" fra dem med hård hånd. For det første er det så nemt lige at efterlade sin colaflaske derinde istedet for at smide den ind i offgame-sektionen. Det skal vi være lidt mere opmærksomme på ikke sker. Til overnatningsscenarier er der to muligheder i forhold til sovegrej. Nummer 1 er at sovegrej er ingame, dvs. at man som minimum har et lagen eller tæppe liggende ovenpå sin sovepose så man ikke ser alt det grimme, eller hvis man er hardcore, kun sover i skind og uldtæpper Nummer to er at man skynder sig at pakke alt fuldstændig sammen når man står op. Men alt det ovenstående er småting. Hvis vi rigtig vil ændre på noget er der to steder vi kan begynde som jeg ser det. Vi kan forbedre de fysiske rammer, og vi kan give stedet en eller flere funktioner. Det er så nemt lige at gå ind i pavillonen og være offgame. Det ville det ikke være, hvis det var officersmesse, soldaterkro, våbenhus, tempel, hospital osv. Mange af disse ting kan laves relativt let. Et våbenhus er et våbenstativ, og en soldaterkro er to lang bænke plus et par sjofle sange. En officersmesse er et bord og et kort osv. Men hvad vil vi gerne bruge pavillonerne til. Lad os begynde med at gøre dette til en brainstorm. Der er allerede kommet en del forslag på bordet. Jeg vil gerne opfordre alle til at komme med flere. INtet er for skørt eller langt ude. Når vi så engang er klar så laver vi en afstemning her på forum. Kasper
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 14, 2006 17:17:31 GMT
Jeg syntes at hospitalet skal rykkes indenfor i pavilliongerne og vi skal anskaffe nogle borde og bænke der kan foldes ud. et våben stativ vil jeg nok mene skal stå udenfor så alle ikke skal løbe indenfor og hente det tager alt for lang tid hvis der nu kommer et hurtig angreb.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 15, 2006 11:59:24 GMT
SE!!!
dét synes jeg faktisk er vældig morsomt... den gang, hvor der blev lavet en tråd, hvor nogle (husker ikke hvem), beordrede os (roulere) til at skrive, hvad vi syntedes mangler i Fort Keltos...
en af tingene som roulerne synes mangler, var netop huse, en kro og lign.
dét synes jeg også... derfor synes jeg, at det er en super fed idé, at inddrage flere paviloner (eller hvordan det nu staves..).
super duper kodylt mega hyper extremt overdimensioneret Cool...!!
Nilas: når du siger stalde, mener du så med heste i?? (bare sådan rent hypotetisk...)
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 15, 2006 12:21:45 GMT
Tja, heste kunne være en mulighed... Eller hvis der er nogen der har lyst til at soille ko kunne det sikkert også bruges til det
|
|
|
Post by MAO on May 15, 2006 18:09:33 GMT
Jeg synes vi skal kalde OFFgame teltet for "stalden" eller "Laden". Derudover så synes jeg vi skal have 4 pavilloner. Og hvis folket synes så kan jeg overtales til at flytte ud af mit tårn. - Eller vi kan tagdække det på en eller anden måde.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 15, 2006 19:49:20 GMT
Rognwald tager nok ud og køber en pavillonerne så der bliver nok en af de sjove store telte mere Til Rognwald
|
|
|
Post by klifforth on May 16, 2006 12:17:09 GMT
rognvald er med v ikke w
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 16, 2006 13:20:10 GMT
MAO!!!
jeg synes du er dybt ondsindet!!!
du opfordre jo til tortur og psykisk nedslidning af sagesløse roulere!!!!
At sy små blå flag på en pavillon er dødens pølse!!! Selv for en garvet (!) syerske som ´mig .. (ja tro på den..)
Men det er ikke destomindre rigtigt, altså at på syning af flag på pavillon giver mange bivirkninger: stress, psykoser (af værste art, barte se på mig...)...osv..
Derfor:
behøver der så at sys flag på??
Hilsen Pdnfkl<zdeiaæd (endnu en bivirning...)
|
|