|
Post by Pia/Vanora on Mar 3, 2008 9:37:43 GMT
Først vil jeg lige sige, at jeg synes, Jonas gjorde et godt arbejde denne gang. Når man kommer i skoven for at spille rollespil, er det ikke nødvendigvis alt det administrative og praktiske, man har lyst og evner til. Men Jonas gjorde det godt, talte ordentligt til folk (det jeg hørte i hvert fald), og sørgede også for at kroen fik lidt penge for den mad, jeg havde bragt med. Tak!
Og så vil jeg undskylde det magre udvalg, jeg diskede op med denne gang. Men vejret, den manglende adgang til Keltos og bål om søndagen samt en slunken krokasse gjorde, at jeg valgte denne skrabede udgave.
Med hensyn til betaling til spilgang og telte, er det selvfølgelig lettest, hvis folk husker at tage penge med. Men hvis der var en konto, at indbetale på, var det jo så nemt, når man kom hjem, lige at overføre den manglende betaling. Eller hvis man en dag var i gavehjørnet, var det hurtigt lige at smide lidt kroner ind på den konto. Når vores egen hjemmeside kommer op at køre, kunne der jo være et sted dér, hvor man kunne se kontonummeret.
Når jeg er i kroen, tager jeg også gerne imod penge og lægger i pengeskabet, så Jonas ikke skal være efter jer hele tiden.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 10:00:10 GMT
hej pia. mange tak for det. Jeg vil også gerne have dit tlf nr. og konto nr, for jeg har nogle flere penge til dig liggende.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Mar 3, 2008 17:59:18 GMT
Jonas - har smidt dig en pm med info som lovet...
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 18:42:34 GMT
tak
|
|
|
Post by Pia/Vanora on Mar 3, 2008 18:43:37 GMT
Jonas, de penge du har liggende til mig (krokassen), kan du lade gå til telte. Hvis jeg så får at vide, hvor stort beløbet er, lægger jeg selv dem i krokassen. Så slipper vi for en masse roderi med penge frem og tilbage.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 3, 2008 18:50:22 GMT
det er 200 kr vi snakker om. Men så gør vi da bare sådan ;D
|
|