|
Post by Jane Dixon / Érien on Dec 2, 2007 17:20:38 GMT
Tak til alle keltosser for en super spilgang! Mo, det er for fedt at have dig ude og du holder 100% som valfylkiemø !! Pia, tusind tak for gaven, og for at du kan holde skansen i kroen solo De tre unge kvinder der var med os ude at slås - fedt! Flere kampglade kvinder i Roul-Assin!! Og hvis i skulle få lyst til at joine valfylkiernes rækker, så hiv lige fat i mig ved lejlighed Og til alle jer andre skønne keltos-folk - tak for spil og super godt at se jer allesammen Kram herfra Glad Jane
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Dec 2, 2007 21:46:29 GMT
tak for en god spilgang selvom jeg spillede for den anden sode den her gang
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Dec 3, 2007 7:18:51 GMT
tak for denne gang
|
|
|
Post by fisker on Dec 3, 2007 10:15:52 GMT
Tak til Keltos pigerne for at give en ork en epsik død nu nå mændene ikke kunne
|
|
moboeg
Medlem
Elite rollespiller
|
Post by moboeg on Dec 6, 2007 14:02:35 GMT
hey folkens! efter denne spilgang er jeg begyndt at tro på magi, det er for sindsygt at hoppe i et kostume, der gør en fuldstændig frygtløs og rapkæftet, og tilmed gør en sej til at slås. Og Jane, tusind tak for at give mig den fedeste spilgang i skoven nogensinde! Det er for sejt at møde et fremmed menneske, give det hånden og sige: Hej, vi har kendt hinanden hele vores liv, og du er sådan set som en søster for mig, intet i mit liv står højere end dig! og så rent faktisk få spillet til at fungere efter det. Synes sgu vi spillede fedt sammen. og tak til drengene for den fede ingame diskussion om ordre og autoritet, jeg har senere fået af vide af Nilas at der stod mord malet i øjnene på mig, så i må have provokeret mig tilpas meget, godt gået ! kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til næste gang!
|
|
|
Post by malthesp on Dec 7, 2007 13:44:26 GMT
ja jeg blev faktisk lidt skræmt af dig mo haha jeg vil oss sige tak for en udemærket spilgang i keltors, maden var super:D lidt ærgeligt der ikke var flere ude og smadrer ps. mo jeg har ar i hoved bunden efter mit dyk ned i mudderet haha
|
|