|
Post by jonasvandallzimsen on May 14, 2005 18:34:42 GMT
Vi diskuterede idag bla. bannere, og vi kom frem til at der skulle laves nogle nye af slagsen... Jeg kan desværre ikke oploade et billede af forslaget, men jeg kan linke til forslaget... www.freewebs.com/rouler/
|
|
|
Post by Joakim on May 14, 2005 18:57:54 GMT
Lækkert ganske lækkert.
Jeg håber du at vi kan lave bannere næste workshop. Det kræver bare at vi ved hvordan de skal laves inden, så vi ikke sidder som i dag : )
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on May 14, 2005 19:07:05 GMT
Tak Ved du hvordan man laver et banner man kan skille ad let?
|
|
|
Post by Joakim on May 14, 2005 21:55:41 GMT
NEJ!
Bare jeg gjorde!
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on May 15, 2005 9:16:34 GMT
Vi havde på et tidspunkt et banner, som kunne skilles ad på midten. Det var gjort med to stykker metal som kunne skrues sammen. Ved ikke lige helt hvad de hedder, men metallet blev spændt fast på enden af hver rundstok, den ene havde nærmest en lang skrue, og den anden et mundstykke. Det er en mulighed, men det bliver et tungt banner, da de almindelige rundstokke er for tynde, og blot knækker, hvis man rykker lidt i dem. Så tror faktisk ikke man kan lave et banner, som nemt kan skilles ad
|
|
|
Post by klifforth on May 15, 2005 15:18:19 GMT
hvor vil i have skilt det ad henne??
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on May 15, 2005 15:52:47 GMT
Jeg tænkte ikke på selve bannerstangen, men mere på den tværstang, der holder banneret oppe...
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on May 17, 2005 19:51:01 GMT
Det skulle være nemt nok, to kæder som er fast monteret på tværstangen, øverst på bannerstokken to søm, som bøjes let i hver sin retning når de to kæder fra tværpinden er sat på!!
|
|
|
Post by MAO on May 18, 2005 8:09:39 GMT
Jeg har købt nogle kraftige kobberrør til det samme.
Ideen er at lave bannere hvor den øverste del kan tages af.
|
|