Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Aug 7, 2007 7:52:53 GMT
Jeg har besluttet mig for at kadste mig over dette lille projekt, da det er min overbevisning at:
Den beste stemning til alle tider har været skabt af historie.
Vi spiller i en tid paralelt med en hvor fortællingen var et af de meste brugte medier (sammen med rygter)
Det er den bedste måde at give nye spillere en ide om hvilken verden de spillere i
Flere fortællere i skoven ville styrke de fordomme der holder krigens ild i live.
Projektet går ud på at få samlet så mange fortællinger, historier, myter, eventyr o.s.v. jeg kan fra vinterskoven og resten af Niraham. Håbet er at kunne få dem nedskrevet og gjort tilgængelige så alle der har lyst til at fortælle historier omkring bålet kan samle inspiration, fra en let tilgængelig kilde.
Tråden her er til for to ting.
Jeg vil gerne høre hvad I synes om ideen, dog frabedes "jeg synes den er god"/"Elendigt!" kommentare selv om det er rart at høre så vil jeg helst have konstruktive indlæg så tråden heller ikke bliver for uoverskuelig.
Jeg vil gerne høre fra folk der kan bidrage med noget, hvis du har en historie, et eventyr, et rygte på versform, så skriv endelig her, du må meget gerne vedlægge din mail-adr. så vil jeg skrive til dig og høre nærmere, eller du kan selv kontakte mig på
Vinterulven@gmail.com
|
|