Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Jan 7, 2007 19:03:39 GMT
Jeg vil gerne give en tak til de folk jeg spillede med i dag, I gjorde dagen til en super oplevelse.
Nogle episke jeg ikke vil glemme. 1: Da morten tog den med maven først i sølet, efter en jagt på de forfærdelige gobboer :-)
2: Da det så aller sortest ud (bogstaveligt talt) da vi var fanget inden i sortelver huset og eneste mulighed var angreb for at undslippe. Og i selv samme sekundt kom DRL paladinerne til undsætning. RAGIL var med os...
3: Da vi skulle tilbage mod FK og Peter udbryder, jeg er helt tør i halsen jeg kunne godt trænge til væske. Og jeg siger straks efter, jeg kunne godt bruge et BJ .. hehe det var alt for grinerne da jeg opdagede sammenhængen.
Håber på at se alle til næste gang, hvor det forhåbentlig bliver endnu mere episk.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 8, 2007 8:35:06 GMT
Tak for en fed spilgang og tak for at i mødte så talstærkt op. Mere af det i fremtiden, så er skoven vores igen.
Tak til alle de nye spillere og velkommen til Fort Keltos. Jeg håber i havde en fed oplevelse og kommer igen til febuar.
Et stort velkommen tilbage til druiderne. De druidetro har savnet jer. Har allerede nu fået super tilbage meldinger på jeres akle bakle ved lunden. Super godt arbejde.
Et endnu større velkommen tilbage til RAGIL præsten fra Roulon. Thoralf velkommen tilbage i vor midte.
Håber at se jer alle sammen næste gang, både til spil men også til opsætning så vi kan sidde og hygge lidt uden om spillet.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 8, 2007 13:17:19 GMT
Selv tak, og tilbage igen ;D Jeg og nogle andre kan desværde ikke komme næste gang, men vi vender stærkt tilbage i marts
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 8, 2007 14:40:24 GMT
nemlig, vi skal ud og lege pirat! jarh jarh jarh! og tak for en sjov opsætning, det var hyggeligt at se jer igen
|
|
|
Post by malthesp on Jan 8, 2007 16:20:52 GMT
det var godt for en gang skyld at få lov til at BANKE den røde lilje!!!
hvis jeg må komme med noget kritik!!!
lagde mærke til mange(især fra den røde lilje, der tog overdrevet mange slag)
men ellers var det godt at slå på jer!..
malthe. ham den lille!;D
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 8, 2007 17:40:00 GMT
@malthe: Ang for mange slag, husk at de fleste har fået armour af en eller anden slags, ellers så send mig lige en mail med nærmere oplysninger så tager jeg fat i de pågældende...
|
|
|
Post by andersrasmussen on Jan 8, 2007 19:42:14 GMT
Også en stor tak herfra.
Det var fedt at være ude igen, og det var fedt at se der er kommet så meget spil i fortet. - Selvom jeg jo kun kan udtale mig om de forholdsvis situationer jeg var deroppe.
Vi vil klart opruste druidernes og jægernes indflydelse på spillet i fortet og sørge for mere åndetradition og (vigtigere) mere konflikt.
Rock on!
Anders
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 8, 2007 20:55:09 GMT
Ja det var fedt med nogle druideritualer og en minutauer
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 8, 2007 21:24:15 GMT
Jepper depper... Kæmpe tak... god spil gang... jeg har kun (næste da) Positivt feed back til alle... Dejligt med mange spillere;) Endnu en gang.. Tak til alle
OG Pas på!! Ikke tage Nilas cola eller Cigarrater ...!! MEN Knep hans Kæreste!!
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jan 8, 2007 23:22:00 GMT
OG Pas på!! Ikke tage Nilas cola eller Cigarrater ...!! MEN Knep hans Kæreste!! Kræver han har en... Tak til alle de roulere som var der, både til de druide tro og dem som har set lyset ;D det var super sejt at se folks ¨måben under briefing 43 43 43 43 shioiiiit man kunne se at folk blev bange.. MUHAHAHAHHAHAHAH Så selv om i druide tro(kan ikke lade være sorry!).. mød op og vær med til at sætte Roulerne tilbage til magten.. magten som er taget fra os af imperiet og spidsørere(hvilket nok kommer til at være der i Feb månede med krig og ødelæggelse...)
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jan 9, 2007 6:05:42 GMT
Tak for en sjov spil gang det varsjov at slå på jer og løbe rundt om stella luminos. og forvirre jer ...
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 9, 2007 8:53:31 GMT
Også tak herfra... Var fedt at starte i Harren, og jeg vender helt sikkert tilbage! Så tak for det Jane / Érien
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 9, 2007 9:48:29 GMT
tak til alle for en fed spill gang. ;D
nu har vi endlig fået de fjender vi gerne vil have både sorte og lyse elvere huraa !!
jeg vil godt høre noget feed back fra klankrigere inde i klankriger forum under ulve eller på min egen mail Nha2750@hotmail.com da der har været et ønske om at flytte ud af keltos !
men da dette ikke er så aktuelt for mange jeg har talt med så vil jeg gerne høre fra folk der ikke er tilfredse med spillet i kt og høre alles mening.
jeg er i hvertfald posetivt overbivist om at vi skal blive i KT hvis jeg har forstået nilas ret så vil han gerne have svar inden febuar så skynd jer at skrive !!
tak til alle roulere og den røde lilje som kaptaijnen plejer at sige (vi er jo alle roulere)
domo ;D
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 9, 2007 11:20:05 GMT
Klankriger forum? Er det her på siden, eller et helt seperat forum?
|
|
|
Post by malthesp on Jan 9, 2007 13:02:55 GMT
Nilas Holst: det var ikke så slemt at der behøver at nævne nogen SPICIELT!!! bare tænkt over hvad i HAR!!! ;D Malthe
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 9, 2007 13:50:31 GMT
Ja jane det er her på siden. Du går bare ind under "Andre fora" og så går du ind under "Spilgrupper" og der står "Klankrigerne (ulvene)" så skriv
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 11, 2007 10:04:54 GMT
Gotcha
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jan 15, 2007 8:56:39 GMT
Selv om jeg er ret troende ;D og de 10 sande guder er den eneste tro synes jeg det ville være super ærgeligt at "miste" jer i Keltos.
Så jeg håber da i kan blive der.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 15, 2007 13:46:05 GMT
Sådan som det ser ud nu blir vi nok i FK, men selvom vi flyttede ud ville det jo ikke betyde at i mistede os, men blot at vi ville være lidt mere selvstændige, for det var derfor vi ville gøre det til at starte med
|
|