|
Post by Christian Winther/Emirkol on Dec 4, 2006 8:35:16 GMT
Hey drenge og piger! Tak for denne spil gang, super fedt at i var i keltos og vi fik spil mellem de 10 sande guder og Druide troende. Håber at se jer alle sammen til mere kamp træning og mere krig
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Dec 4, 2006 11:56:46 GMT
Hey yo syntes også et var fedt selvom der gik lidt kaos i den store Krig... årgh jer må man nok sige.. og syntes også at det var fedt at en clan krigerene fik lidt mere og vide om plottet.her tænker jeg mest på det lille møde omkring bålet super.. mer af det
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 4, 2006 13:23:33 GMT
Jeg synes også det var en fed spilgang. Bare surt at jeg ikke kunne blive der længere. Jeg lånte et bælte ud til en fra liljen, som jeg glemte at få inden jeg gik. Det bvar helt nyt og jeg vil egentlig gerne ha' det igen
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 4, 2006 20:55:45 GMT
Jeg har fundet ud af hvem der lånte bæltet og hvem der har det nu.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Dec 4, 2006 22:10:53 GMT
TIL ALLE ROULERE DER VAR I SKOVEN: Tak for en fed spilgang hvor tingene begyndte at fungere rigtigt godt. Er super glad for at det begynder at virke med noget spil mellem ragil + de ander sande guder og druide troen. Stort tillykke til Niels og Mark med deres udnævnelse, langt om længe i Niels' tilfælde. Beklager det har taget så lang tid men du kender selv grundene... Som jeg også nævnte til vores egen debriefing ville jeg sætte stor pris på at flere spillere var aktiv til opsætning. Dette gælder også til udpakning af skurvognen. Denne gang var vi kun 2 til udpakning og 6 til opsætning. Det er sgu ikke godt nok. Kom ud og hyg allerede om lørdag med os andre, det gør også gruppen mere harmonisk da vi så begynder at kende hinanden bedre. Som lovet skal jeg nok hive fat i druide gruppen og hører dem hvornår de regner med at komme i skoven. Jeg ved godt at i som druidetro er lidt låste uden dem at spille på, men skal gøre mit bedste for at overtale dem til at komme til januar så i kan komme til at lave lidt ritualer. Mens jeg husker det: Et kæmpe stort velkommen til alle de nye spillere der har sluttet sig til familien Keltos, skovens hurtigst voksende hold. Husk allesammen at takke onkel mao for at blive ved med at sende nye forsyninger til os fra sine onsdags hold. Jo flere jo bedre. Et stort held og lykke skal lyde til Anders og resten af hans ingame familie, som nu prøver at opbygge en lille forpost mellem keltos og sortelverne. Jeg håber at i stadigvæk er at finde i vores midte når vi går i kamp. Tror lige vi skal snakke sammen om en form for advarsels signal til hvis i bliver angrebet eller hvis keltos bliver, så vi kan komme hinanden til undsætning. Jeg glæder mig super meget til at se jer alle til januars spilgang og håber også at se jer alle til generalforsamlingen lørdag den 16 december. For mere info iom dette kig venligst på www.liveforum.dkHusk venligst også at hvis i har noget negativt der skal videre til andre hold skal jeg have det inden for en uge da jeg skal vidre bringe det til arrangør mødet. Hvis du har noget vi skal lave om i vores spille måde i keltos så skynd dig også at skrive til mig så vi kan få kigget på det inden det nye år.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 5, 2006 20:54:49 GMT
Ja i må undskylle at jeg ikke har været med til opsætning de sidste to, tre gange, men det er faldet sammen med mit arbejde, men bare rolig. Jeg kommer så snart jeg kan. Selfølgelig vil Egevelt stadig være med til at udkæmpe fort Keltos's og roulerne's krige!!!
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Dec 5, 2006 23:17:10 GMT
Det lyder godt at i har fået det til at køre. Fra druideholdet kan jeg sige at mit studie kom i vejen eftersom min gruppe snart har afleveringsfrist på semestrets store opgave, og jeg går ud fra det samme gælder for Anders, han går jo også på ruc.
Vi glæder os til at spille med resten af gruppen igen, forhåbentlig allerede i januar, selvom til ligger tæt på eksamener.
Kasper
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 6, 2006 13:57:35 GMT
Det er helt vildt forvirende med alle de Anders'er. Især hvis man selv hedder Anders, så fra nu af kræver jeg at blive kaldt Japsen, som også er det jeg hedder mange andre steder. Det ville i hvert fald gøre det lettere for mig
|
|
|
Post by malthesp on Dec 8, 2006 16:25:25 GMT
tak for en fed spil gang!!! jeg havde det sjovt!!!
|
|
|
Post by roulerrex on Dec 20, 2006 6:58:24 GMT
Hey , Ja også Tak! for en GOD spilgang denne gang..
Men ville lige høre, nu hvor du siger (nilas) vi skal have noget signal agtigt når vi er mellen sortelverne og fortkeltos. Minder det mig om, at sidste gang lagde jeg mit horn på det store træ lige når man komme ind i fort keltos.. Og da jeg kom talbage, vuptti Så hvor det væk. Så ville lige høre om nogen havde set det eller vidste noget??
|
|
|
Post by Nilas Holst on Dec 20, 2006 7:59:25 GMT
Da jeg forlod keltos var der ingen ting tilbage... Alt hvad der lå tilbage blev lagt i kassen så jeg skal ikke kunne sige om det ligger der dit lille truthorn...
|
|
|
Post by roulerrex on Dec 21, 2006 17:31:59 GMT
Oki doki... må vi se på næste spilgang!
|
|