|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Jun 3, 2007 18:36:14 GMT
hey folkens, jeg var ude og spille rouler for forste gang, (mig med sort pladerustning og Ragil banner) Og hold da kaeft, en spillegang! Jeg syntes at folk virkelig bod mig velkommen i Keltos, hvilket jeg jeg er meget taknemmelig for. Super invadering af Luminos, syntes jeg.
Desvaere blev jeg nodt til at gaa kl. 12 af familie aarsager, som jeg har fortalt til Kasper.
Alt i alt folk for en god dag.
Tak til Nilas og Christian samt den rode lilje for at have mig med.
Tak til Ridder Bukseløs (Japsen) for at byde mig velkommen samt laane mig hans telefon, i nodens stund.
Tak til Kasper for at vaere saa forstaaene ved min situration.
Og tak til kroen, for deres gode mad, I har virkelig noget som I i Keltos virkelig skal beskytte!
Maaske mangler vi lidt lejer spil, eller ogsaa var jeg bare ikke til stede.
Nu tror jeg at jeg vil smutte i seng.
Mvh Mikkel Nordsted
p.s Det bliver ikke sidste gang jeg kommer som rouler.
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 3, 2007 19:11:59 GMT
Tak til alle super fedt at spille med jer igen, men mere plot til krigerne i keltos. fotos være nice gerne snart da jeg er episk på alle taget af mig ellers ;D
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 3, 2007 19:14:59 GMT
Først og fremmest: Nordsted, Du skal være så hjertens velkommen. Tak for det super fede samarbejde med at skyde Luminos i sænk. Til alle jer andre som jeg heller ikke kan lide: TAK FOR ENDNU EN SUPER FED SPILGANG MED DEJLIGT SELSKAB. Hvor var det helt fantastisk at se imp og keltos samarbejde som de gjorde, og hvor var det rart at se snyderi som et minimum. Det virker som om alle har haft noget at lave, og hvis du føler du ikke har, så skriv det venligst så vi kan lave om på det. Stort tillykke til de 4 ny udnævnte ungriddere der nu hver har deres egen gruppe at styre. Hvis tingene flasker sig som vi har snakket om, og vi bliver ved med at genere spillere som det tempo vi har nu, så varer det ikke længe før vi rammer 100 stk i keltos. Fedt at der var så mange der blev til oprydning. Jeg var hjemme ca 2½ time tidligere hjemme end sidste gang. Vi vil prøve at se o vi kan få stablet en fælles workshop på benene, men intet er sikkert endnu. Glæder mig allerede tl næste gang.
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Jun 4, 2007 4:04:53 GMT
;D ja det var super fedt. tak til nilas, for at gøre resten af skoven opmærksom på mig under fredagens hygge omkring bålet i elverland. det glemmer jeg sent. tak til Hirden for at lade mig, banke lidt diciplin ind. og til resten. mange tak bare for at være der, i mennesker. gør bestemt weekenderne fede.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 4, 2007 8:53:33 GMT
Jepper´de depper´de. supper nice spilgang det har været super fedt at være der. glæder mig super meget til næste gang og det kan bare ikke gå hurtigt nok;-?
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 4, 2007 10:29:58 GMT
hey Tak for en sej spilgang......
Det var dejligt jeg kunne gøre den så god for alle andre. jeg er jo den vigtiste i Fort Keltos...
|
|
|
Post by lars on Jun 4, 2007 13:08:01 GMT
For Herren og for Lenet… (skide være med folket)
YEP fed lørdag, kæmpe dejligt episk slag, satte virkelig sit præg på spillet!
Yderligere tak til alle som gjorde det muligt for dette, og tak til alle de dejlige personer, som blev i deres roller! Tak for kanon spil denne gang… og endnu engang tak til kroen og deres dejlige mad!
Venlig hilsen Julian, spejder for Karls Hird og en tro konge-undersåt
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 4, 2007 19:05:10 GMT
ja tusind tak for en rigtig sjov spilgang.
Det er bare så fedt at der nu er så mange i Keltos, og at vi har fået In-game Kro!!
ses i Juli (lidt af Julie i hvert fald... Roskilde...)
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 4, 2007 20:15:17 GMT
Husk Roskilde først åbner dørene søndag, så man kan sagtens nå at være med i skoven.
|
|
|
Post by christa on Jun 5, 2007 7:53:23 GMT
Ja tusind tak for en fed spilgang. Og tak til alle dem der lod mig løbe med rundt for at tage en masse fede billeder. Tak til kroens piger for ikke at lade os tørste, de var bare super. Og de havde de bedste pølsebrød. Tak til alle for at gøre dette til en hammer fed spilgang. Det var så cool, at se Lisbeth torturrere elvernes leder, for så senere at få totalt prygl af den samme elver, da luminos overrumblede Keltos. Fedt rollespil.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Jun 5, 2007 8:00:17 GMT
Christa. hvor vil de billeder blive lagt op? hvis de ikke gor, har du saa et billede af mig? Beskrivelse af mig, findes i forste indlaeg i topicet.
|
|
|
Post by Pia/Vanora on Jun 5, 2007 11:23:49 GMT
Jeg takker også for en herlig spilgang. Det var fedt at se på, da Luminos blev angrebet, og se hvordan alle de sårede og døde blev behandlet i lazarettet, så de kunne komme i spil igen. Det var første gang, jeg kom uden for Fort Keltos i længere tid, og se alt det spil, der foregår rundt om i skoven.
Og så varmer det mit store madmoder-hjerte med al den ros kroen får. Jeg er glad for, jeg sagde ja til noget så vildt, som at stå midt i en skov og lave mad over et bål.
|
|
|
Post by malthesp on Jun 5, 2007 13:50:32 GMT
TusindTusindTusindTusindTusind tak for den FEDESTE spilgang!! -' vi hyggede, vi sloges, vi spiste, vi var ROULERE!!! så bliver det ikke meget bedere!!! -' jeg kan næsten ikke vente til næste spilgang!
Hilsen Malthe (Den lille damp unge på epo!!!) ;D
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jun 5, 2007 21:46:55 GMT
Og så varmer det mit store madmoder-hjerte med al den ros kroen får. Jeg er glad for, jeg sagde ja til noget så vildt, som at stå midt i en skov og lave mad over et bål. I gør nok det bedste arbejde i skoven... og det er sgu super fedt! Alt respekt til vores mad mødre PS: Hvis i nogensinde bliver bortført så skal i se hele skoven gå amok som aldrig før.. det er ikke kun roulerne der er glade for jer
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 6, 2007 5:39:01 GMT
Ja det var fantastisk, episk, storartet, glimravende og meget, meget mere... Stor tak til alle inklusiv mig selv og min ikkeeksisterende hest ;D
|
|
|
Post by christa on Jun 7, 2007 15:00:00 GMT
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Jun 7, 2007 15:07:29 GMT
aha..... virkelig nice pics. godt taget.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 11, 2007 10:12:38 GMT
Det er briliant! men hvor er jeg henne... snøft
|
|
|
Post by julie on Jun 20, 2007 19:53:43 GMT
WAW!! er meget inponeret af Billederne!!! virkelig ægte roulisk stemning!!!!
Det var en Fantastisk spilgang!! glæder mig virkelig meget til næste gang!!!
Folkene i keltos er for seje!!!!!
|
|