|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 2, 2007 19:22:53 GMT
Tak til alle jer der tros vind og vejr(og [glow=red,2,300]Dsb [/glow]) kom frem og deltog til det dejlige 1. søndag. Jeg har haft det rigtig godt og jeg håber der er mange flere som også har haft det godt. Kom gerne med nogle feedback på hvad der er sket i skoven for dig, for jeg vil gerne høre hvad der er sket der hvor jeg ikke har været. Men nok om det mange tak til Alle. Super fedt at se at folk bliver og hjælper med at pakke ned og pakke bil. Men, Og nu kommer det !!!STORE MEN!!!Jimmie Og jeg var de eneste to der stod tilbage for at pakke skurvognen. Vi pakkede skurvognen i pis øs regnvejr, og det tager sin tid når der er så meget som keltos nu har. Så gør nu alle den tjeneste og bliv og hjælp til det hele er væk. det er ikke fedt at stå to mand tilbage med det hele. Så kom nu, gør den ekstra insats. Tingene flytte ikke sig selv!!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Sept 2, 2007 21:08:27 GMT
Jo tak for en stor glad rund og fyldig spilgang, Nørj hvor var det ærveligt at den glade borgherre skulle ryge. men keltos skifter alligevel borgherre som vi andre skifter underbukser. lad os da få den 3. igang ;D
Ej tak for en hyggelig spilgang og jonas har ret.... jeg lid også under det jeg sad i 1 time alene i skoven og ventede på min bror gab gab snork snork....... bobble bobble
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Sept 3, 2007 8:44:01 GMT
super spil gang for mig ihvertfald indtil søndag (skulle være Nilas's skygge...*fløjter*)
Sorry jonas og co. for ikke at være der til skurvogs nedpakning. Jeg prøver at bestille min "taxa" hjem senere næste gang.
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 3, 2007 18:06:45 GMT
en stor tak til fra min side... tak til Nilas´s stridsvogn.. det var fandme sjovt. tak til drengene, om natten.. jeg var den sidste der skred fra Stella.. efter at havde ledt efter jer i 1 time. og ødelagt min tunge. med at sige som en forbande ..... (U know what) sorry jeg blev syg om morgen søndag.. jeg ville gerne være blevet.. men kunne næsten ikke holde mig oprejst..
|
|
|
Post by fisker on Sept 3, 2007 19:20:52 GMT
ja fed spille gang. Bedste i de sidste 6 måneder.. bort set fra da jeg løb ind i en gren.. savener lidt privat spil men kommer næste gang er jeg sikker på hehe kommer vil lidt mere spil til Hirdens kriger... og Jannik sådan havde jeg det også :S må være noget vi har spist eller drukket.. Skal se om jeg kan få lokket min far til at hjælpe næste gang vi har en lastbil og ville derfor kunne køre både udstyr og mænd ned til skuret på en gang (Vis man nå..) Håber også der kommer nogle mere "menige" plots tror jeg også der gør nå tænk positivt hehe Tak alle sammen og hvis jeg kan finde et lift kommer jeg også til Hareskovs Bar hehe ^^
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 11, 2007 17:18:52 GMT
ja en super fed spille gang bare synt der ikke skete så meget hved keltos. men Super fed secne vi have efter debrifning med goblinerne det må gentages
|
|