|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jun 1, 2008 21:43:58 GMT
Hey drenge og piger Tak for denne gang! Fedt at der var flere roulere der åbnede op for spil med min karakter Dejligt! Så tak !
|
|
jonas
nyt medlem
The Rock' s stripper no. 1
|
Post by jonas on Jun 2, 2008 12:10:07 GMT
Jamen tak og ligemåde.....
Hvis du spørger pænt, kan du måske få lov til at smage på vores mad næsten gang....
Tror at Pappar Conner, kan overtales hvis du bruger lidt tid på at bygge et hus til ham og hans kone..hmmmm hmmmm. Og leger lidt med hans pap datter.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
(spøg til side...!!!!
Tak fo en rigtig fed spilgang...
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 2, 2008 15:43:26 GMT
Tak for en hyggelig spilgang. håber at jeg kan komme og hygge med jer en hel lørdag næste gang.
Men tak for denne gang
|
|
|
Post by pederhastrup on Jun 2, 2008 21:37:52 GMT
Hej alle sammen Hyggeligt som altid at spille med jer Tak for en go spillegang med nye udfordringer og eventyr. og MAD!!! Og så må vi jo lige finde ud af om der er frit spil med pap datteren hmm så er man jo den næste i rækken muwhahahahahaa ;D
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 2, 2008 22:02:04 GMT
Jamen jeg vil da også hoppe med på vognen og lave en takke runde.
Først tak til alle dem der svarede tilbage angående opsætning. Dagen før var vi jævnt pressede, og det så ikke ud til at blive en positiv dag. Opsætningen gik nemt og næsten smertefrit. Tak til Mo for at gide at lave lagkage for mig til Willer, der havde 16 års jubilæum i skoven. Tak til dem der var med til hyggen om fredagen omkring bålet. Nu skal vi bare have overtalt de sidste til at komme med ud og hygge.
Jeg prøvede at dodge plottet så meget som muligt for mit eget vedkommende, men må tilst¨at jeg blev ramt frontalt søndag. Jeg havde ikke set greve plottet, trolovelsen eller adoptivdatteren. Men bare rolig, det skal der nok blive spillet max på i August. Nu overtager vi sgu Narabond inde fra....
Muhahahahahah
Nu mangler vi bare at folk får lidt mee holdfølelse, kommer ud og hjælper, og får droppet nogle af de sætninger der bliver brugt så er det hele godt. Jeg vil gerne bede jer om at tænke over jeres brug af engelske ord, sætninger der omhandler diverse nutidige ting samt ting der er lige på folks grænser. Ikke alle har den samme humor så vi bliver nødt til at acceptere hinandens grænser.
Tak for denne gang.
|
|