|
Post by pederhastrup on May 5, 2008 18:26:08 GMT
nå hvis ingen andre vil sige det så siger jeg det Tak for en rigtig fed spillegang, var en af de bedste jeg har været med til og jeg håber at vi kan gentage det fede spil og forsætte med mere karakter spil Tak til jer alle sammen
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 5, 2008 21:17:14 GMT
TAK. Så kort kan det gøres, men det er slet ikke dækkende. Jeg har, set fra et egoistisk synspunkt, haft en af de allerfedeste spilgange nogensinde. Der begynder at blive spil i Keltos. Der begynder at være kultur spil i Keltos. Det begynder at fungere internt i gruppen. Det er super fedt at kunne sige jeg er Rouler igen.
Tak til alle dem der gider tage slæbet med det hele: opsætning, nedpakning, opvask, madlavning, hugge brænde, skabe spil for andre, fortælle historier, ja der er sgu så mange ting at takke for.
Tilgengæld ville det stadig væk være fedt at se flere til opsætning, men jeg er sikker på at det kommer.
Weekendens mest episke øjeblik: På engen da vi lige er gået gennem et af kongens kompagnier uden den store kraft anstrengelse. Her fik jeg første gang kuldegysninger ned af ryggen da I begyndte at råbe "For Folket, Og For Herren", og dernæst en endnu større omgang kuldegysninger da hele skoven valgte at gøre fælles front mod os. Næsten alle blev stående og nægtede at overgive sig og var klar til kamp for Det Fri Roul-Assin. Det var så super fedt et øjeblik, da det blev offentligt gjort at vi ikke flytter os for nogen.
Jeg glæder mig allerede fatastisk meget til næste måned, til at spille med jer alle sammen igen.
|
|
|
Post by Peter Wagner on May 6, 2008 17:32:00 GMT
Tak for en af de fedeste spilgange jeg har haft i et par år.
Har på intet tidspunkt de sidste 2 måneder fortrudt at jeg har skiftet hold, fra skovelverne til keltos. I er for fede at spille med og imod. Fedt at se at Keltos er begyndt at samle sig under en fane, takket være kongen, og ikke plotter i krogene og splitter keltos.
Vil ikke begynde at takke folk med navn, da jeg ikke kan overskue at skrive alle jeres navne ned, for syntes at i alle er super fede at spille sammen med, og føler at i er super gode til at gribe de bolde der bliver kastet.
Den største tak skal gå til Jonas. Arven efter Pia var svær at løfte men syntes du klarede det super godt med maden, på trods af flere problemer undervejs. Hil vores nye Madmor.
Mvh
Slangetunge af Keltos, arhh pis mente Thorstein af Keltos.
Peter
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on May 7, 2008 7:07:59 GMT
Vil også gerne sige stort tak for denne gang, omend jeg kun var med lørdag - og mest udenfor keltos... Jeg kan KUN være enig med Nilas i, at der igen er begyndt at komme kultur i keltos, og at det er for FEDT!!! - Fedt at 'tage' elverne midt på stien fordi de afbrød en tve-kamp.... - Fedt at stå fælles front på engen med hele resten af skoven, og for første gang RIGTIG føle at man kæmper for sin freeeeedooooom... - Fedt at flygte tilbage til Keltos for der at gøre stand mod elvere, orker, omvandrende klipper, monsterslag og jordskælv - fedt fedt fedt... - Og fedt at have en gruppe højrøstede gammel-roulere med til at minde os andre om vores kultur og hvordan vi spiller på den... *Suk*... savner allerede skoven og glæder mig til næste gang Jane / Érien
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on May 7, 2008 11:41:45 GMT
super fedt, . . . . jeg vil til ver en tid dø for et fri roul-assin. specielt når jeg står ved siden af mine brødre og søstre fra kheltos
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on May 15, 2008 7:59:19 GMT
Argh, hvem der kunne have været med i skoven -.- MEN!!!! jeg kommer i skoven i juni (så det er nu i skal flygte ) glæder mig til at se alle jer solbrændte svedende mennesker omkring bålet knus Pernille
|
|
moboeg
Medlem
Elite rollespiller
|
Post by moboeg on May 27, 2008 21:09:39 GMT
Det var fantatisk! mere er der vidst ikke at sige. I er alle med til at gøre Miria den fedeste karakter jeg nogensinde har spillet.
|
|