|
Post by ADMIN on Aug 24, 2006 10:38:53 GMT
Når folk har bedre tid, hvad siger I så til at sætte os ned og finde ud af noget mere ang gruppen?
Det gælder også evt. interesserede.
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Aug 25, 2006 13:17:42 GMT
Lyder som en rigtig god ide, den er jeg med på ... er ikke hjemme igen før om en uges tid men ellers - lad os finde en dato
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Aug 29, 2006 15:37:34 GMT
Hovsa... så var man lige hjemme for en kort bemærkning, og så så man lige at andre havde taget initiativ. Dejligt at se. Thumbs up.
Kasper, som stadig arbejder mere end fuld tid som rusvejleder.
|
|
|
Post by andersrasmussen on Aug 29, 2006 19:19:19 GMT
Hvad vil folk helst af hverdage eller weekender? Hvis der er hverdage så kan jeg nok de fleste dage, pånær onsdag, på svingende tidspunkter. Hvis det er weekender vil jeg med det samme foreslå søndag d. 17/9. Så håber jeg ikke der er nogen der kalder mig en pege-snakker Anders
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Aug 29, 2006 22:54:19 GMT
Hverdage kan jeg de fleste dage om aftenen.
Søndag d. 17 lyder også ok... men skal nok lige dobbelttjekke
Kasper
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 30, 2006 6:02:33 GMT
Samme som Kasper.
|
|
|
Post by andersrasmussen on Sept 7, 2006 9:50:33 GMT
Er der flere der vil sige noget? Eller skal de frække fyre i gruppen bare tage en gruppe date d. 17? Anders
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 7, 2006 16:38:17 GMT
Jeg kan godt søndag ser det ud til ... og hvis det er de der tre lækre fyre jeg skal holde møde med så... I'm in!!!!
|
|
|
Post by ADMIN on Sept 10, 2006 20:23:26 GMT
Nåja, hvis Astrid kommer, så gør jeg også...
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 11, 2006 18:36:54 GMT
Hehe, godt, men hvor skal vi holde det henne?? Jeg kan godt lægge hus til, men bor herude i Jørlunde (mellem ølstykke og Slangerup) så hvis I vil have det tættere på må I komme med andre forslag.
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Sept 11, 2006 19:50:55 GMT
Vi kan godt holde det hos mig... men hvad tid på dagen? jeg kan i princippet hele dagen, men ville gerne have lidt tid til overs. HVad siger i andre.
Kasper
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 12, 2006 8:52:01 GMT
Hvor er det du bor henne af?
Jeg ser helst det er om aftenen...
|
|
|
Post by andersrasmussen on Sept 12, 2006 9:21:59 GMT
Lad os sætte fire koncentrerede timer af til det. Jeg foreslår 12-16, med en enkelte pause til at røve en Netto.
Jeg ved ikke helt hvordan vi kan dreje det så det kan være om aftenen uden at bruge en masse tid på at lave mad.
Kasper bor i Børnshøj (Arnesvej nr. et eller andet) og jeg er også helt på vi holder det der.
Dagsorden?
Anders
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 12, 2006 16:29:09 GMT
okay så siger vi fra kl 12...
På dagsordenen vil jeg gerne have:
Magisystem
Højtider
Myter og historiefortælling
|
|
|
Post by ADMIN on Sept 12, 2006 18:25:29 GMT
Kl 12 er ok!
Emner:
Druiderne og jægerne Jægerens rolle. Gruppens baggrund og de enkelte personer i gruppen. Formål ingame. Plots!
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 13, 2006 5:02:37 GMT
heh glæder mig til at se om 4 timer er nok
|
|
|
Post by andersrasmussen on Sept 13, 2006 5:25:23 GMT
Meget rigtigt Astrid.
Jeg vil derfor bede jer om at uddybe hvad jeres dagsorden punkter handler om (bare i store træk), og hvad der skal diskuteres/findes konsensus om.
Karina har forøvrigt meldt fra, og min kæreste brokket sig over jeg skal til møde så tidligt...
Anders
|
|
|
Post by ADMIN on Sept 13, 2006 16:49:56 GMT
Har du en kæreste? Nyt pkt til mødet!
Jeg er helt med Anders - oplæg til ens punkter så vi ikke skal starte fra adam og eva 11 gange.
Er 13 til 17 bedre? Jeg vil helst være hjemme i nogenlunde ok tid til søndagshygge....
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Sept 14, 2006 8:52:41 GMT
For mig betyder det ikke så meget hvornår.
Min adresse er Arnesvej 1B 2. sal, 2700 Brønshøj
Dagsorden: Formål offgame Formål ingame. Plots! Gruppens baggrund og de enkelte personer i gruppen. Magisystem Jægerens rolle. (Druiderne og jægerne) Højtider Myter og historiefortælling
Kasper
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Sept 14, 2006 22:12:50 GMT
Jeg er også enig i ideen med oplæg og lover højt og helligt at medbringe oplæg til alle mine punkter - Astrid
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Sept 15, 2006 9:11:16 GMT
Hørt! jeg smider et indledende punkt på der hedder vision og koncept.
Kasper
|
|
|
Post by andersrasmussen on Sept 15, 2006 9:19:08 GMT
Joakim: du er bare så meget bagefter.
Alle: jeg er også enig med mig selv, jeg tænkte oprindeligt egentlig på at det skulle ha været på skrift her, men det andet kan også godt gå.
Dér
Anders
|
|
|
Post by dines on Sept 15, 2006 15:43:26 GMT
Hej
Når nu i holder møde på søndag, skal man så gå udfra at der ikke kommer en roulisk repræsentant til holdledermødet ?
Jeg er der, men aner ikke hvad der sker hos roulerne, og Mao er heller ikke glad for at have flere hatte på samtidigt.
Husk at hvis der ingen roulisk repræsentant er tilstede, bliver roulerne trukket i holdstøtte.
Jeg kan forstå, at i vil snakke magisystem på jeres møde.
Jeg sidder lige nu og læser korrektur på Skovens Regler og magisystem. Jeg håber at jeg når at blive færdig, og får Mao til at godkende det, så i har det inden mødet.
Kort fortalt, så drejer det sig om de overordnede rammer for formularer og ritualer. Mao har jo kort opridset reglerne, men der kommer lidt flere detaljer og hjælp.
Dines
|
|
|
Post by dines on Sept 15, 2006 16:47:56 GMT
Angående korrekturlæsning af regler: På samtlige karakterskemaer, står nu teksten: "Husk at tjekke vores ordensregler ud" Spørgsmålet er hvad Anders vil give for at jeg foreslår det rettet til "Husk at læse vores ordensregler" ?
|
|
|
Post by andersrasmussen on Sept 15, 2006 19:44:33 GMT
Dines, der er ikke nogen af os andre der ved hvad der sker.
Der er slet ikke nogen til holdlederforummerne der ved hvad der sker - slet ikke inde i hoved på dem selv.
Hvis I trækker os i holdstøtte overvejer jeg _kraftigt_ at melde mig ud af Harrens forening. Jeg kan simpelthen ikke støtte sådan en forening.
Uh!: Det kan du jo sige på holdledermødet, så ved du noget om hvad der sker hos roulerne og du kan derfor være repressentant for os.
Er det en løsning?
Anders
|
|