|
Post by jonasvandallzimsen on Apr 24, 2006 17:24:14 GMT
Yo folkens...
Jeg er igang med at skaffe folk til min bondemilits og der kommer også et par stykker til overnatningen. Men men men... Hvad er priserne for mad?
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 24, 2006 17:55:46 GMT
Du er roulon og får mad for 40 kr : )
For første gangspillere er det gratis at være med. så der er det 20 for mad...
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on Apr 24, 2006 18:32:36 GMT
pr. dag?
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Apr 24, 2006 18:51:55 GMT
nåh ja minder mig om at jeg har gryden og meget gerne vil have en opskrift..... Ellers bliver der ikk så meget mad
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 24, 2006 22:28:17 GMT
Hey Charlie
Giv mig et kald på 30341956
Kasper
|
|
|
Post by klifforth on Apr 25, 2006 9:27:09 GMT
jonas det er rigtig ja der er kun mad søndag
|
|
|
Post by karina on Apr 25, 2006 15:23:19 GMT
Der var desuden ytringer om indkøb af endnu en gryde, så vi var sikre på at have mad nok - er der sket noget mht. til det?
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Apr 25, 2006 16:16:23 GMT
Men man kan selv tage med til om lørdagen og lave det over det stolte rouler bål
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 26, 2006 14:21:00 GMT
Hej.
Planer er: Vi laver mad til søndag, da det er hvad vi plejer samt vi synes det er synd for folk der er der hele weekenden at de skal spise gammelt mas søndag. Der er for meget arbejde i at lave mad til to hele dage. Desværre.
Vi vil gerne købe en gryde mere. Men Der er ikke nogen der har taget ansvar og fundet priser. Desuden betyder to gryder også to gange så meget mad, det er dyrt, samt to gange så meget rengøring af gryde, det er ulækkert. I samme vending mangler vi også et stativ til gryden, så den ikke bliver nær så ulækker af at stå i bålet, samtidig med at vi ikke får brændt mad...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 26, 2006 15:22:27 GMT
En gryde mere betyder jo hverken dobbelt så meget mad eller dobbelt så meget opvask. Nu overdriver du joakim. Men det er selvfølgelig rigtigt at der er ekstra arbejde i det. Men hvis vi er vokset så meget i spillerantal at endnu en gryde er nødvendig er der jo ikke nogen vej uden om, hvis vi vil beholde vores madordning. Derudover så har jeg talt med en fyr der hedder Christian, som arbejder på en institution, der ejer noget fedt båludstyr. I morgen skulle han meget gerne fortælle mig, hvor det kan købes, og hvor meget det koster. Kasper
|
|
|
Post by danni on Apr 26, 2006 16:18:01 GMT
Andre gange, da der har været overnatning, har vi lavet mad til både lørdag & søndag, men som Joakim også siger bliver maden simpelthen bare dor klam (også til en rouler) og søndagen, og det er der jo ingen der gider at betale 20 kr. for.
Danni
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Apr 26, 2006 18:39:40 GMT
så man kan som jeg har skrevet længere oppe Bare selv tage noget med gjorde jeg foreksempel engang selv til et overnatning angement
|
|
|
Post by smaakage on Apr 27, 2006 22:34:22 GMT
jeg vil gerne tage ansvar for den ene gryde... måske den eneste gryde... HVER gang ... jeg har fået lov til at bruge vores køkken i restauranten til at fremstille det... også fryser plads osv osv.
plus at jeg har fri hver spille gang... ( stå i min kontrakt HAHA)
så hvis i stoler på mig så gi mig gryden
Morten
|
|
|
Post by smaakage on Apr 27, 2006 22:35:52 GMT
Hej. Planer er: Vi laver mad til søndag, da det er hvad vi plejer samt vi synes det er synd for folk der er der hele weekenden at de skal spise gammelt mas søndag. Der er for meget arbejde i at lave mad til to hele dage. Desværre. Vi vil gerne købe en gryde mere. Men Der er ikke nogen der har taget ansvar og fundet priser. Desuden betyder to gryder også to gange så meget mad, det er dyrt, samt to gange så meget rengøring af gryde, det er ulækkert. I samme vending mangler vi også et stativ til gryden, så den ikke bliver nær så ulækker af at stå i bålet, samtidig med at vi ikke får brændt mad... Vi .... Den røde lilje er i gang med at lave stative(r) til det skidt... =D
|
|
|
Post by lugh on Apr 28, 2006 7:12:52 GMT
stativ...... da' jeg kan smede ( har udstyr ) har jeg påtaget mig opgaven at lave nogle stativer til gryder + div. til bålet.... skal nok skynde mig... hihi... taler med smaakage om hvor stort stativet skal være.. ses i næste weekend...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 28, 2006 8:10:08 GMT
I er fandme seje drenge. Det lyder helt fantastisk. Husk nu ikke at love mere end i gider at lave.
Men jeg skal lige være helt sikker. I laver et stativ. Dvs. at jeg bare skal have købt en gryde ind eller hvad?
Og nu har Charlie jo vores gryde og er ansvarlig for mad til denne gang. Skal han stadig være det, eller overtager Master Cook allerede fra denne gang.
Kasper
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 28, 2006 10:56:20 GMT
Wicked...
Hvad kommer det til at koste?
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Apr 28, 2006 12:25:30 GMT
der var en gang i februar, tror jeg, at der var nogle der havde et stativ med... jeg ved ikke hvem ejeren var, men det virkede rigtig godt...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on May 1, 2006 19:50:27 GMT
Hvis der mangler grydegøgl, så har jeg en sort støbejernsgryde.. og også en stegepande... De er begge fine til bål... Skal jeg tage dem med?
Hvor mange liter kan roulernes gryde rumme?
|
|
|
Post by ADMIN on May 2, 2006 9:11:15 GMT
Omkring 10 liter.
Jeg tror ikke vi får brug for en gryde mere i weekenden. Jeg er mere interesseret i at købe en gryde mere : )
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 2, 2006 12:53:25 GMT
Kan godt være det luder lidt dumt men jeg syntes også at vi skal have en større røre ske for man får det lige op i grøderen når man står og rører i gryden og det er ikk rart.. Uhhh Charlie den stores gode råd..
|
|
|
Post by smaakage on May 4, 2006 21:59:25 GMT
ja en gryde på 10-15 liter...
som jeg ser på det.. så er det nemmere at lave lidt mad i en stor gryde end at lave meget mad i en lille gryde =D
Kagen
Ps. jeg har købt ingame varme luffer i hør til at tage den varme gryde med og eller andre ting har dem med i weekenden =D
|
|