Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on May 18, 2008 18:43:20 GMT
Kære alle.
Jeg har nu besluttet mig for at stoppe med at spille i Keltos, og prøve noget nyt.
Det som især gør jeg stopper med min rolle, er at jeg ikke har tid nok til at spille en så vigtig rolle i skoven, det er ikke fair for nogen at min ustabilitet vedr. ankomst i skoven, gør at folk ikke kan få fat i mig. Hvilket gør det besværligt at blive højpræst i skoven. Samtidig er jeg også kørt lidt sur i min rolle, som jeg har haft siden min start i skoven for 3 år siden, så mener det er på tide med en pause. Jeg regner dog med at det på et tidspunkt bliver til et gensyn, men for nu vil jeg starte en ny rolle op, uden for Keltos.
Jeg har haft nogle rigtig fede oplevelser, gennem min tid i fortet. Håber vi stadig mødes i skoven :-)
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on May 19, 2008 8:00:25 GMT
Hey Thoralf, nu er jeg jo først lige komme tilbage i Keltos, men jeg er sikker på det har været godt at have dig der.
Personligt synes jeg det er en rigtig god ide at prøve noget forskelligt i skoven, men jeg mener altid man bør gøre sig selv, sin rolle og sit hold den tjenste gøre noget ud af sin afgang. Planlæg en ingame grund til at forlade gruppen, døden er altid brugbar, og brug så en spilgang på at "tage afsked" hvordan du end planlægger at gøre det.
Det synes jeg man skylder sig selv for det arbejde man har lagt i sin rolle, og jeg synes man skylder det til den gruppe man har spillet i også selv om man er kørt træt i en rolle.
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on May 19, 2008 12:53:34 GMT
Jeg kunne ikke være mere enig og nogen gange får man en hel masse ud af det havde det meget skægt med min afgang fra Imperiet og min rolles endeligt.
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on May 19, 2008 15:46:11 GMT
Nemlig, tror faktisk det bedste spil jeg har haft var da min vølve blev slået ihjel og begravet...
|
|