|
Post by jesperkristiansen on May 7, 2008 22:47:24 GMT
Som i sikkert har opdaget (nogle af jer, om ikke andet) bliver der produceret en lang række kort for tiden. Mit næste projekt er et kort over Vinterskoven og roulondalen, og derfor vil jeg meget gerne have en oversigt evt. gårde, skove, søer, natklubber og andet I har beskrevet i jeres baggrunde i dette områder. På den måde kan det komme med på kortet, og alle er glade... derfor, Lokationer i Roulondalen der har et navn og evt. en beliggenhed, skriv dem her i tråden...
Hygge
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on May 8, 2008 7:06:40 GMT
Lige præcis Roulon-dalen?
Såvidt jeg er orienteret har der ikke rigtig været bosættelser der siden kvinderne flygtede op på bjerget for omkring 100 år siden...
Det skulle da lige være spredte gårde rundt omkring, men officielt er dalen lidt af et ødeland... - pga de ødelagte fæstninger der har været engang men ikke længere står efter krigen - pga hærgende bander af mallere og nordlændinge der vælter ind gennem passet - pga ondskab og trolddom fra Vinterskoven der langsomt har bredt sig fra syd - og pga Rust-orkerne der jævnligt vælter ned fra nord...
Alt i alt ikke et særlig rart sted at være. Hele Valfylkie-historien bygger jo netop på, at man 'venter' på bjerget i håbet om at Dalen (vores 'hjem') engang bliver beboelig igen.
Jane
|
|
|
Post by pederhastrup on May 8, 2008 19:18:07 GMT
hej i drage gabet på rouler siden komme 2 rouler fra, det hedder dalen og byen hedder Ravnsdal, men ved ikke om du komme så langt ud
|
|