|
Post by Jane Dixon / Érien on Nov 25, 2007 14:54:53 GMT
Kære allesammen, Det er med stor stor beklagelse, at jeg må trække mig som vice-holdleder for det stolte keltos-hold Årsagen er ganske enkelt, at jeg efter 7 års uddannelse, og 3 måneders ledighed, har landet mig drømmejobbet!! Glad for det som jeg måtte være, må jeg desværre erkende, at dagligdagen ikke lige er sådan til at få til at hænge sammen, når man gerne vil være det hele på den halve tid, og gerne vil være al det der hele for alle de mennesker man holder af. Så derfor er jeg nødt til at prioritere, og her kommer jobbet altså først Jeg brænder stadig indædt for den rouliske kultur, men jeg har ikke tid eller overskud til at fortsætte med det arbejde jeg hidtil har lagt på holdet. Derfor er jeg herfra og fremover udelukkende 'menig' spiller i Keltos... i praksis betyder det meget simpelt, at alle FORMELLE henvendelser ang. kultur, kostumer, BGer, m.m. bør gå igennem Nilas. Jeg er dog altid frisk på en kultursnak omkring bålet, ingame som offgame Vi ses på lørdag, friske til opsætning, hygge, historier og en iskold spilgang!! Kh Jane PS. Jeg er stadig kontaktperson for alt hvad der har med Valfylkiemøerne at gøre, bare for at få DET på plads
|
|