|
Post by andersrasmussen on Oct 3, 2005 18:58:49 GMT
By puplic demand. Her vil jeg kort forklare hvordan man sætter billeder ind i forummet. Det skal først sige, at man ikke kan oploade billeder på forummet, men man kan hænte dem ind fra andre hjemmesider. Billedet ovenfor er indsat ved at sætte ["img"] før det man vil sætte ind og ["/img"] efter (selvfølgelig uden "). Imellem de to " " skal der så stå et direkte(!) link til det billed man vil vise. Direkte link findes ved at højre klikke på et billed på en hjemmeside og klikke "Egenskaber" og derefter kopiere adressen der står ud fra feltet "Adresse URL". Fx er det for billedet ovenfor: www.wto.org/images/img_10m/10mis02.gif . Dog er der en eller anden fejl i kodningen der gør at det ikke altid virker, jeg arbejder på at finde ud af hvad det er... Anders EDIT: ahh, en lille fejl i min måde at skrive det på (havde sat mine " unden for tag´et og istedet for inden for). Læs det igennem igen hvis der har været problemer - den skulle være bulletprof nu - ellers så skriv hvad I gør der ikke virker, så kan det også være vi kan lave lidt trubleshouting samtidig.
|
|