|
Post by danni on Apr 6, 2006 14:27:15 GMT
Hej alle.
Nu kommer opfølgelses på da jeg tog kontakt til marianne omkring at få et skur i skoven hvor vi kunne opbevare ting. her kommer hendes svar:
Hej Danni
Så fik jeg langt om længe fat i skovfoden.
Han er ikke afvisende over for at give tilladelse til at bygge et skurv, men han lover heller ikke noget.
Jeg skal sende ham et dristrikkort hvor der er krydset af på, hvor præcis dette skal stå.
Har du mulighed for at komme forbi mig på Ellekilde ville dette nok være det hurtigeste, eller må vi vendte til næste gang i skoven.
Hvis du kommer til Ellekilde, så ring lige først, da jeg afspadsere en del i denne måned.
Mvh
Marianne
|
|
|
Post by MAO on Apr 6, 2006 14:34:10 GMT
Fedt nok at det er en mulighed! Nu må vi jo ikke håbe for meget, men lidt... Vi skal tænke på at det vil være dumt at have et sådant skur et sted neden for bakken, men oppe ved det gamle roulon var jo også det første sted vi havde foreslået. Det lyder da ikke helt tosset. Prøv at se om i kan få et møde med ham.
|
|
|
Post by klifforth on Apr 6, 2006 15:43:53 GMT
ja eller et skur omme lidt bag ved roden til alt godt.. altså beg ved fort keltos..
|
|
|
Post by danni on Apr 7, 2006 6:32:53 GMT
men som der jo også står i mailen så tager jeg nok ud til hende og kigger på et kort. Det jeg skal bruge er så bare alle de steder hvor vi godt kunne tæke os at få et skur for hvis i har flere forslag til hvor det kan ligge er der jo nok størrer chance for at vi for det et sted
|
|
|
Post by danni on Apr 13, 2006 9:17:06 GMT
Nu tænker jeg lige.
Siden der ikke er nogen som har gidet at give deres forslag til hvor vores eventuelle skur tæt på fortet skulle ligge, så finder jeg bare ud af hvor det skal være eller hva??
Er vi overhovedet interesseret i et skur tæt på os selv??
Danni
|
|
|
Post by klifforth on Apr 13, 2006 13:36:35 GMT
ja for hulen.. jeg har også skrevet at et af de steder der kunne være cool ville være at have det lige omme bag ved roulon.. der er 2 steder bagved roulon.. lige bagved ved gul sti som går gennem keltos.. så til højrer der er plads.. men også der omme hvor vi sad sidst danni med anders og snakkede.. ved roden.. det er de 2 steder ved fortet jeg lige kan komme i tanke om.
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 15, 2006 14:59:55 GMT
Bre tænk på at det koster penge og hvis vi også skal have en mur, bliver det dyrt.
Pt. tror jeg vi har ~6000
|
|
|
Post by klifforth on Apr 15, 2006 16:02:18 GMT
så må vi jo bare sige hva vi helst vil have..
|
|
|
Post by danni on Apr 15, 2006 16:43:14 GMT
Der er jo stadig muligheden for at vi kan få støtte af foreningen til muren. De klager jo hele tiden over at de har for mange penge og det her er da den perfekte måde at bruge penge på ikk??
Danni
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 16, 2006 11:02:31 GMT
Jeg synes det vil v;re en milep;l hvis vi kan f[ en fast mur op. Fuck shelteret, folket vil have mur!
|
|
|
Post by danni on Apr 16, 2006 11:24:33 GMT
Er det alles mening eller er det kun joakims egen mening??
Bare så jeg ved om jeg skal tage til marianne eller ej!
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 16, 2006 13:40:39 GMT
Det er et godt spørgsmål Danni : )
Jeg synes du skal gå videre med det hvis Marianne ikke bliver træt af os og vores spørgsmål.
Det er et godt arbejde I gør!
|
|
|
Post by andersrasmussen on Apr 16, 2006 15:13:44 GMT
Mur idéen og skur idéen hænger såen lidt sammen.
Skuret skulle jo bla. bruges til noget mur værk.
Min pointe er at vi hellere først må finde ud af hvad vi må af mur før vi kan finde ud af præcis hvad vi skal bruge skuret til.
Top af poppen vil jo nok være at lave en kæmpe plan for hele området og kunne gå rundt derude med skovfogden og tale det hele igennem - men det plejer vidst ikke virke så godt. Eller hvordan er det der er Mao?
Anders
|
|
|
Post by klifforth on Apr 16, 2006 21:44:26 GMT
anders når vi sætter mur op bliver den altså...
|
|
|
Post by danni on Apr 17, 2006 12:15:16 GMT
Ja jeg har da også forstået det sådan at vi har fået lov at sætte en fast mur af træ op. Men det er rigtigt hvad du siger Anders omkring at den orginale idé omkring skuret var til opbevaring af mur, men når den aligevel bliver stående hvorfor så ikke brige muligheden til af få opbevaret vores palvioner der så vi kunne slå dem op hver måned??
Danni
|
|
|
Post by MAO on Apr 18, 2006 5:44:46 GMT
Det med at gå ture i skoven med skovfogeden fungerer fint. Han har brænt os af en enkelt gang, og det var mega bittert, da vi stod 20 mennesker og frøs, men den dag han rent faktisk besøgte Keltos sammen med mig, da fik vi i hvert fald aftalt vores bålplads og et par andre små¨ting.
I min mening er det en god ting at komme ud i naturen med manden, så man kan gå og pege og spørge.
|
|