|
Post by Pia/Vanora on Apr 13, 2008 12:22:04 GMT
Kære allesammen! De seneste gange i skoven har været så hårde for min ryg, at jeg nu - efter mange og svære overvejelser - har besluttet mig til at "sælge" min kro (og dermed også stoppe i skoven). Jeg håber, der er nogen, der har lyst og energi til at fortsætte, hvor jeg slipper. Men I skal allesammen have tak for et godt år i Fort Keltos med en masse gode, spændende og mærkværdige oplevelser, som halvgamle damer sjældent kommer ud for. De bedste hilsner og farvel fra mig
|
|
|
Post by pederhastrup on Apr 13, 2008 16:33:53 GMT
Hej Pia Mange tak for din godt mad og håber at se dig igen i Vannadon hvis du får mod på det Mange tak for din tid og din Rigtig gode mad som er berømt i hele skoven
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Apr 13, 2008 18:29:31 GMT
Hej pia.
Det er jeg da ked af et høre, og tror jeg kan sige på hele keltos vejne, at vi midster en stor og meget vigtig del. Du var evig og altid den der frembragte fantastisk mad. Det vil huskes, og en gang når jeg er gammel vil der blive fortalt historier om den gang jeg var ung. OM hvor god mad man fik:)
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Apr 13, 2008 19:14:44 GMT
Det er godt nok en skam du var jo herre street madmor. men komme rtil at savne dig i keltos, og tak for de adskillige gange du har lavet mad til os selvom dårlig ryg det er sku god stil, SUPER COOL.
God bedring. og tak for denne gang.
----------------------------------------------- [glow=red,2,300]Charlie ham den lidt runde.[/glow]
|
|
|
Post by Nilas Holst on Apr 13, 2008 22:59:17 GMT
Snøft... Dette er i sandhed en sort dag for Keltos... Pia, tusind, tusind tak for din kæmpe store indsats for at få kroen op og køre. Din mad har været fantastisk, dit humør endnu bedre. Din plads i Keltos bliver svær at erstatte, men vi må se hvad vi kan gøre. Hvis du skulle føle for det, vil der altid være en plads omkrig bålet i Keltos til dig, med eller uden mad, så har du lige pludselig en lørdag/søndag hvor du keder dig, og trænger til at få luftet kjolen, så kender du adressen: Keltos bakken nr 1, stuen til venstre. Jeg håber din ryg bliver bedre, og ønsker dig den bedste vind i sejlene. FOR FOLKET OG FOR VANORA... ROULISK MOD, ROULISK BACON En større hæder kan man ikke få... ;D
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 14, 2008 7:37:06 GMT
Hmm ej altså!
Pia, din mad var fortræffelig og dit selskab ligeså, jeg håber ryggen og de andre skavanker kommer sig, og som Nilas siger, der er altid plads omkring bålet til dig.
Håber at se dig i skoven igen.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 15, 2008 18:57:23 GMT
Jeg tilslutter mig de andre vismænd! :-)
|
|
|
Post by Pia/Vanora on Apr 21, 2008 18:21:37 GMT
Hej igen,
Nu var jeg ikke ude efter, at I skulle begræde jeres tab. Jeg skrev faktisk kro til salg.
Og med "salget" følger: 10 dåser bagte bønner, 6 dåser kidney bønner, en meget stor bøtte tørrede svampe (nok til at forgive en masse elvere, hvis man skulle få lyst) samt diverse krydderier.
Herudover er der en krokasse indeholdende 1375,75 kr.
Så nu venter jeg bare på, at nogen melder sig til at overtage disse herlige effekter.
Mange hilsner
|
|
|
Post by Nilas Holst on Apr 21, 2008 19:09:40 GMT
Hej Pia. Jonas Samuelsen skulle meget gerne kontakte dig snarest muligt, da han starter med at have kontrol med kroen rent offgame. Hvis ikke han har hevet fat i dig i løbet af de kommende dage, så får jeg ham lige til at kontakte dig.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Apr 22, 2008 15:02:20 GMT
Hej Pia, Vi begræder primært heller ikke tabet af Kroen (omend din mad VIL blive savnet)... Dit selskab kommer helt sikkert til at mangle, og jeg håber inderligt for resten af Keltos at du vil beære dem med et visit ved bålet i ny og næ STORT knus! Og tak for mange, mange hyggelige timer under min tid som kropige Jane / Érien
|
|