|
Post by Jane Dixon / Érien on Apr 7, 2008 17:47:06 GMT
For dem som ikke fangede den ved vores interne debriefing, så rundede min karakter Erien spilgangen af med at forlade Keltos i vrede efter en konfrontation med Connor... Det betyder at jeg fremover ikke kommer til at være en del af Keltos som sådan... I reglerne står der, at man ikke behøver at spille SAMMEN MED et hold for at spille PÅ det - altså, jeg er stadig offgame tilknyttet Keltos som hold, men i spil er jeg fremover bortløben. Jeg er stadig rouler, stadig valfylkie, og stadig Erien på godt og ondt, men jeg vil altså ikke være at finde hos jer med mindre jeg bliver inviteret ind som gæst Til gengæld ses vi ude i skoven - og hvad der kommer ud af de møder finder vi ud af i spil Resten af Valfylkierne har fået et valg - enten er de med mig, eller også bliver de i Keltos... Jeg ved ikke hvem der bliver eller ej - i spil må de rende ud og finde mig hvis de vil med Blot en lille orientering/forklaring herfra... om jeg vender tilbage er uvidst, men lur mig om ikke der er gode muligheder for det på sigt, hvis ellers vi (ingame) ellers kan finde ud af tingene... Jane / Érien
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 7, 2008 21:59:17 GMT
og ikke for at kapre Janes post, så er jeg jo også ude af keltos lige nu Jeg påregner stærkt at komme tilbage, hvornår hmm jaaaaa lad os spille på det
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 8, 2008 4:45:23 GMT
Ja, som Christian siger så vi begge to andet stedts end keltos. Hvad der sker ved jeg ikke
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Apr 8, 2008 8:42:33 GMT
Så kan i lære det elver elskere Muhahahahahaha
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 8, 2008 10:54:36 GMT
*host*
Ja ja min kære Fønns lad os nu se
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Apr 8, 2008 14:19:49 GMT
Har lige snakket på msn elverne vil heller ikke have jer ;-) :-p
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 8, 2008 14:23:49 GMT
Lige umildbart syntes jeg at situationen er rigtig interasant. Valfylkierne har forladt keltos(og dog) Ragil kirken har forladt Keltos pånær Jonas' karekter Coner sidder godt på magten. gad vide hvad de menige soldater tænker.
Ganske offgame syntes jeg at det hele har taget en rigtig fed drejning, for da vi lørdag aften sad og tale om hvordan og hvorledes med hvem vi skulle lave alliance med sagde jeg helt klart mallerne, da det er anderledes. Jeg glæder mig virkelig til at se hvordan spillegangen udvikler sig til maj.
Undskyd, det var muligvis meget offtopic. Hvis der bliver lavet en evalueringstråd smider jeg den derover.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Apr 18, 2008 19:03:40 GMT
ahem... Valfylkierne er ikke ude af keltos... JEG er - men pigerne er frit stillet til at blive, og jeg ved pt at der i hvert fald er nogle stykker der bliver
|
|