|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 5, 2006 19:44:22 GMT
Jeg talte med en gammel gammel mand i dag, og han fortalte mig at Roulerne til april kan fejre på tiende år at eksistere som gruppe i Harreskoven.
Med andre ord: VI SKAL FEJRE 10 ÅR JUBILÆUM TIL APRIL!!!
Jeg synes fandme det er blæret at roulerne har eksisteret i Harreskoven i 10 år. Det betyder også at vi skal have stablet noget festivitas på benene... altså rent ingame. Og vi kan jo passende bruge Martins udnævnelse til ridder som undskyldning. Jeg tænker lækker mad, hvidtøl, og masser af sang. Og selvfølgelig BATTLE!!!
Er folk med på at brug lidt ekstra penge fra Roulerkassen på det, og er folk indstillet på muligvis at give en ekstra hånd med opsætning og nedtagning. Jeg synes i hvert fald at den skal have en ekstra tand på "Vi er fede" - Skalaen.
Kasper, som gruer for at skulle betjene både drikkehorn, og bestik, kun med én hånd!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Mar 5, 2006 19:53:20 GMT
Jeg syntes det lyder som Rigtig God ide, og det er sådan noget man også skal bruge de Glade Penge på. og jeg er altid klar med en hjælpende hånd.......
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 5, 2006 20:10:34 GMT
Ja, 10 år er ikke noget man kan fejre hver dag. Jeg tror kasseren er med på ideen, jeg går i seng med ham i aften og overtaler ham...
|
|
|
Post by klifforth on Mar 6, 2006 12:42:53 GMT
ja det lydder cool.. roulon har holdt fort keltos i 10 år nu..
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 6, 2006 13:55:45 GMT
jeps... er HEEEELT med på ideen!
er der nogle arbejds opgaver?? eller noget der skal skaffes?
Hilsen PErnille
|
|
|
Post by malthesp on Mar 6, 2006 16:35:41 GMT
En Rouler drog ud til fest i den hey og hooh til fest i den skov... Fed iDe
|
|
|
Post by Nielsha on Mar 6, 2006 18:23:22 GMT
all in favor says Ay ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Mar 6, 2006 20:21:40 GMT
Men Hvis vi skulle Holde PARTY!!! i April. Hvem sørger så for hvad og sådan.......
|
|
|
Post by MAO on Mar 8, 2006 13:03:43 GMT
Hej Old man approaching! Jeg vil bare lige bekræfte rygtet. Roulon blev opfundet for 10 år siden. Det kom lidt som et chok for mig da jeg kom i tanker om det på vej hjem i bilen. Tænk hvis jeg ikke lige var kommet i tanke om det? Så ville øjeblikket bare være tabt, og passeret i stilhed. Pudsigt! Der knytter sig et utal af annekdoter til roulernes opfindelse eller oprettelse, men dem vil jeg levere i en anden tråd. Der vil i høre om Grev Goya og hvordan jeg blev roulernes leder.
|
|