|
Post by Nilas Holst on Aug 17, 2007 11:34:29 GMT
Vi har omkring 5.000kr tilbage i holdstøtte til resten af året. Jeg ville foreslå at vi prøver at male vores pavillioner. Det er prøvet andre steder i danmark før, og det gennemgående problem er at malingen krakkelere og skalder af.
Jeg er villig til at smide kirkens pavillion ind som et forsøg for at se om vi kan få det til at holde, ved at vi muligvis maler dem op hvert ½ år. Hvis den ikke kan holde til det sker der ikke noget ved det for holdets side, da det er min personlige.
Hvis vi kan få det til at fungere, ville de 2 andre (barakken og kroen) få en tur bagefter. Er det noget folk er interesseret i at vi giver et forsøg?
|
|
|
Post by christa on Aug 17, 2007 11:41:15 GMT
Lyder fornuftigt. Lad os bare prøve
|
|
|
Post by Jimmie Bjørklund / Reox on Aug 17, 2007 12:00:42 GMT
jo det lyder ikke så tosset.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 17, 2007 12:15:56 GMT
Jaa kan vel ikke skade.....
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Aug 18, 2007 9:16:31 GMT
Jeg er frisk på at hjælpe
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Aug 19, 2007 14:41:55 GMT
markhuse? I Hamillmark har vi nu 7 markhuse, ville det måske ikke vær een bedre løsning?
for 5.000kr kan man godt få et markhus.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 19, 2007 22:35:42 GMT
jo det ville være fedt... Bortset fra opsætning, størrelse, vægt, opbevaring og alle de andre ting... samt pris
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Aug 20, 2007 11:24:46 GMT
opsætning af markhuse er ikke så svært, MEN! Det er hammer tungt at slæbe rundt på samt at obevaring at dem vil være et sted hvor der er plads (slet ikke plads i skuret)
Der må være noget maling som binder på sådan noget..
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Aug 20, 2007 16:18:10 GMT
hmm..... Markhuse behover ikke vaere tunge, ej heller dyre. I Hamillmark holder vi en pause fra den kampange hvor vi bruger dem. er der interresse fra jer, om I vil laane dem? nej, i skuret er der ikke plads, men vi lejren en contaner, maaske en mulighed?
jeg vil tro at man for omkring 3000,- kan lave et markhus.
MVH M
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Aug 20, 2007 21:27:46 GMT
ikke at jeg skal skyde din ide i sænk Nordsted, men problemet med at have en container stående... hvor? Kan godt være at Nilas har været forbi skovfogden og savværket med kage og kaffe.. meeeeeeen tvivler på at han giver os lov til at have det.... men hvem ved?
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 21, 2007 7:23:27 GMT
Hejsa,
Jeg synes maling ideen lyder klart bedst. Mest resultat for tiden og pengene der bruges. Mark huse kræver bare meget frem for de ting der allerede er til stede : )
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Aug 21, 2007 15:16:02 GMT
lyder helt fint at male dem jeg er frisk på at hjælpe bare sig hvor og hvornår det skal være. hmmm man kunne prøve at bruge plastik maling, vis jeg skulle komme med et gæt
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 21, 2007 16:59:05 GMT
Eller tjære....
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 21, 2007 18:21:23 GMT
1. der kommer ikke mark huse i Keltos, medmindre folk selv laver dem, fragter dem, stiller dem op og opbevarer dem.
2. Måske, og kun måske, kommer der en container efter års skiftet. Det vil stadigvæk ikke være grund til at lave huse. Der er sipelthen for få der er aktive ved opsætning og nedpakning til det kan lade sig gøre.
3. Jeg ved godt hvordan de sættes op, og hvad de vejer, og det er ikke et projekt der er rentabelt på nuværende tidspunkt. Et hus giver for lidt plads i forhold til pavillionnen, samt den skal vendes med skovfogeden først. Dette gælder også hvis man selv vil til at lave huse. Der skal grønt lys fra skovfogeden først.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Nov 12, 2007 16:44:42 GMT
Hvis der kommer en contaier, kan Keltos faa lov til at laane vores markhuse, hvis det er.
Hvis vi proever at male og det holder, er de thelt sikkert go.
|
|
|
Post by kevser on Nov 22, 2007 15:15:10 GMT
Vulkaniserende maling (er det ikke det, det hedder?), altsaa den slags maling der aetser/oploeser plastikken, og binder sig igen. Spoergsmaalet er bare om det kan lade sig goere at male pavilionerne, da det er tynd plastik og det kan gaa hen og blive skoert, og derved krakelerer, hvis vi bruger alt for staerk maling. Skal ikke goere mig for klog, men hvis det virkelig kommer til at staa eller falde paa det, saa har jeg en person jeg kan ringe til, og faa et meget praecist svar om det kan lade sig goere.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Nov 23, 2007 6:35:07 GMT
Det må du meget gerne undersøge kevin...
|
|